برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت

 
برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت
در سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت، دوره های متنوعی اعم از کلاس فشرده و فوق فشرده آلمانی، دوره های خصوصی آنلاین یا حضوری برگزار می شود.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

بهترین روش برای یادگرفتن هر یک از زبان های خارجه مانند زبان آلمانی این است که در یکی از موسسات و مراکز آموزشگاهی زبان ثبت نام کرده و در یکی از دوره های مربوطه به آموزش زبان بپردازید. اگر به هر دلیلی مانند مهاجرت به آلمان یا علاقه مند بودن به زبان آلمانی یا هر علت دیگری، تصمیم دارید آلمانی بیاموزید، میتوانید با مراجعه به کانون زبان سپانو در رشت هدف خود را نهایی کنید.

آموزش آلمانی آسان

سپانو برای آسان تر شدن آموزش و یادگرفتن زبان آلمانی برای شما، دوره های متنوعی را برای شما زبان‌آموزان برگزار می کند. در این صورت شما می توانید با توجه به شرایط زندگی خودتان، بهترین دوره را انتخاب کرده و در آن آلمانی بیاموزید. البته در این راستا میتوانید از مشاور آموزشگاه سپانو نیز کمک بگیرید تا بهترین دوره به شما معرفی شود و در اختیارتان قرار داده شود. برای صحبت با مشاورین سپانو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا با شماره 09215231719  وارد واتس اپ سپانو شوید.

 33330595_013

32330596-7_013

آلمانی آسان در رشت

دوره آنلاین و حضوری آلمانی در سپانو

لازم است بدانید که هر کدام از این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می شود. اگر در شهرستان های نزدیک رشت ساکن هستید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی، ترمیک یا فشرده آلمانی به صورت حضوری، از آموزش بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند دور بودن مسیرتان از ما، قادر به شرکت در دوره های حضوری نیستید، می توانید هر کدام از دوره های نام برده را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید. لازم است بدانید که کلاس های آنلاین سپانو به دلیل اینکه در فضای اسکای روم برگزار می شود، از کیفیت بالایی برخوردار است و اساتید در این کلاس ها سعی می کنند تا آن را بسیار مشابه دوره های حضوری برگزار کنند.

برگزاری دوره هیبرید زبان آلمانی در رشت

علاوه بر این دوره ها شما می توانید آموزش خود را با شرکت در دوره های هیبرید سپری کنید. دوره های هیبرید هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود. شما بعد از ثبت نام در این دوره ها می توانید تصمیم بگیرید که هر جلسه از آموزش خود را به چه صورتی سپری کنید. بدین صورت که بعد از اتمام هر جلسه، تصمیم خود را مبنی نوع آموزش جلسه بعدی (آنلاین یا حضوری) می گیرید. این بدان معناست که شما با شرکت در این دوره ها هم از آموزش آنلاین و هم حضوری بهره مند خواهید شد.

 

اینستاگرام سپانو  

تویتر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید