تعیین سطح زبان آلمانی در رشت

 
تعیین سطح زبان آلمانی در رشت
برای شروع آموزش آلمانی به سپانو مراجعه کن. تا با شرکت در دقیق ترین تعیین سطح زبان آلمانی در استان گیلان، سطح مهارت های مختلف زبان آلمانی ات رو مشخص کنی. _ آموزش آلمانی در رشت

دقیق ترین تعیین سطح زبان آلمانی در گیلان

اگه قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری، حتما میدونی که دریافت مدرک سطوح b1 و b2 لازم و ضروریه. برای گرفتن این مدرک هم باید در آزمون های زبان آلمانی نمره خوبی بگیری. گرفتن یه نمره خوب شاید کار چندان سختی نباشه. اما باید راه درستش رو یاد بگیری و با روش درستی آموزش رو شروع کنی و ادامه بدی. در این صورت، مطالب به طور کامل در ذهنت ثبت میشه و در زمان آزمون میتونی به راحتی به یاد بیاری.

آموزش زبان آلمانی در رشت

آموزش درست و مفید، یعنی تو بتونی در تمام مهارت های زبان آلمانی، تقریبا به یک اندازه، مسلط باشی. معمولا در چنین موقعیتی دو حالت به وجود میاد. اگه تا به حال زبان آلمانی نخوندی و تصمیم داری که یادگرفتن رو شروع کنی، باید به یه آموزشگاه معتبر مثل سپانو مراجعه کنی و ثبت نام کنی. با انجام این کار، آموزشت رو از پایه به صورت درست شروع میکنی و میتونی تا هر جا که دوست داری، ادامه بدی.

اما اگه زبان آلمانی خوندی و تا جایی این زبان رو آموزش دیدی، باید در تعیین سطح مهارت های زبان آلمانی شرکت کنی. چون در این صورت متوجه سطح خودت میشی و میتونی به صورت دقیق نقاط ضعف ها و قوت های خودت رو بشناسی. حتی اگه قبلا هم زبان آلمانی رو در آموزشگاه های دیگه آموزش دیدی یا آلمانی رو خودآموز یاد گرفتی، زبان آلمانی ات رو در سپانو ادامه بده. چون آکادمی زبان سپانو با برگزاری تعیین سطح های دقیق، مهارت های مختلف زبان آلمانی شما رو میسنجه و شما رو برای دوره های مختلف زبان آلمانی آماده میکنه.

دوره های مختلف زبان المانی در سپانو در رشت

برای آموزش زبان آلمانی قبل از هر چیز باید بدونی که چرا این زبان رو آموزش میبینی. چون دونستن جواب این سوال بهت کمک میکنه که متوجه بشی باید در چه کلاسی شرکت کنی. در سپانو دوره های مختلف زبان المانی برگزار میشه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش زبان آلمانی بپردازن. با من تا انتهای این مطلب همراه باش تا در مورد دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو توضیحاتی بهت بدم.

دوره های خصوصی آلمانی

دوره ترمیک آلمانی

افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 رو در هفته برگزار میشه. اگه نمیخوای آموزشت اینقدر طول بکشه، به جای دوره ترمیک، در دوره های فشرده ثبت نام کن.

دوره فشرده

دوره های فشرده همونطوری که از اسمشون پیداست در مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو به شما آموزش میده. پس مناسب افرادی هست که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا. چون بهتره زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

کلاس خصوصی المانی

دوره های خصوصی مخصوص شماست. اگه میخوای توی کلاس تمام تمرکز استاد فقط به تو باشه و یا اگه سوالی داشتی بدون کمبود وقت از استاد بپرسی، باید توی کلاس های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنی. کلاس های خصوصی در سپانو معمولا 2 روز در هفته برگزار میشه و هر کلاس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول میکشه. راستی اگه به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد نداری تا در کلاس شرکت کنی، دیگه نگران نباش. چون کلاس های خصوصی بر اساس تایم های آزاد تو و استادت تنظیم میشه. و میتونی هر زمان که دوست داشته باشی، کلاست رو برگزار کنی.

کلاس های آنلاین آلمانی یا حضوری یا هیبرید

جالبه بدونید که آموزشگاه زبان سپانو هر کدوم از این دوره ها رو به سه صورت   آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میکنه. در این صورت افراد با هر شرایطی میتون دوره ها شون رو به راحتی بگذرونن و نگران محدودیت های سر راه آموزش نباشن. مثلا افرادی که از مناطق دیگه استان گیلان مثل شهرستان انزلی، استانه، صومعه سرا و ... در آموزشگاه سپانو ثبت نام میکنن، معمولا دوره ها رو به صورت آنلاین میگذرونن. و یا افرادی که از شرایط هر جلسه خودشون اطمینان ندارن، میتونن با شرکت در کلاس های هیبرید، بعد از اتمام هر جلسه درمورد نحوه برگزاری جلسه بعد تصمیم گیری کنند.

  ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی، سپانو

حالا که تصمیمت رو گرفتی و میخوای آموزش رو شروع کنی، به سپانو مراجعه کن تا بعد از انجام تعیین سطح، برای انتخاب کردن دوره مناسب و شروع آموزش کمکت کنیم. اگه سوالی درمورد هر کدوم از این دوره ها داری، با ما تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو..

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید