برگزاری آزمون جامع زبان آلمانی در رشت

 
برگزاری آزمون جامع زبان آلمانی در رشت
برگزار شدن آزمون های جامع بسیار دقیق سپانو در رشت در انتهای هر سطح بهترین روش برای مطمئن شدن افراد از آموزش زبان آلمانی هستش. _ یادگرفتن زبان آلمانی در بهترین مسسه زبان آلمانی گیلان

آموزش زبان آلمانی در رشت

برای یادگرفتن زبان دلایل زیادی وجود داره. خیلی از افراد به قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی این زبان رو یاد میگیرن. بعضی دیگه از افراد هم برای سفر به آلمان یا کشور های آلمانی زبان و برای اینکه از مسافرت شون لذت بیشتری ببرن، تصمیم به یادگرفتن این زبان میکنن. یه سری دیگه از افراد هم به دلیل علاقه ای که به این زبان دارن، اون رو یاد میگیرن. اگه تو هم به فکر یادگرفتن این زبان هستی، ممکنه دلیلی غیر این مورادی که گفتم، داشته باشی. اما این رو بدون، چیزی که مهمه اینه که چطوری زبان آلمانی رو آسون یاد بگیری...

یادگرفتن زبان آلمانی به روشی آسان

برای آموزش زبان آلمانی راه های زیادی وجود داره. اما تو فقط میتونی از یکی از این راه ها رو انتخاب کنی و با استفاده از اون راه به سمت هدفت حرکت کنی. مثلا اگه فرصت کمی برای یادگرفتن زبان داری و زمان برات خیلی مهمه، باید مسیری رو انتخاب کنی که تو رو سریع تر به هدفت برسونه. اما اگه کیفیت یادگیری خیلی برات مهمه پس میدونی که باید به اندازه کافی زمان صرف کنی و تمرین داشته باشی. حتما الان با خودت میگی که انجام دادن این دو روش با هم غیر ممکنه. اما من توی این مطلب میخوام بهت یه راه میانبر برای آموزش زبان آلمانی معرفی کنم.

زبان آلمانی در آکادمی سپانو در رشت

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در گیلان

بهترین راه برای تجربه یه آموزش لذت بخش که در کوتاه ترین مدت، مطالب رو به صورت کامل مسلط بشی، اینه که به یه آموزشگاه زبان آلمانی معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنی. برای انجام این کار باید کلی دنبال یه آموزشگاه معتبر بگردی، اساتیدش رو شناسایی کنی تا از یادگرفتن زبان آلمان ات مطمن بشی. اما من میخوام بهت بهترین آموزشگاه شهرستان رشت و حتی استان گیلان رو معرفی کنم تا از بابت یادگرفتن زبان آلمانی ات هیچگونه نگرانی نداشته باشی.

آموزش زبان آلمانی در سپانو

اگه در شهر رشت یا هر کدوم از شهرستان های استان گیلان مثل شفت، انزلی، آستانه، آستارا، صومعه سرا، لاهیجان، ماسال و ..... زندگی میکنی، به سپانو بیا. سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. در واقع این تجربه چندین ساله نشون دهنده اینه که در طی این سال ها تمامی مواردی رو که برای یه آموزش عالی لازمه، در نظر گرفته. علاوه بر این آموزشگاه سپانو ویژگی های دیگه ای هم داره که تو رو به یادگرفتن زبان آلمانی مشاق تر میکنه.

آلمانی در لاهیجان

بهترین اساتید آلمانی گیلان در سپانو

اساتید زبان آلمانی سپانو و حتی زبان های دیگه با تسلطی که بر روی مطالب دارن، توانایی تدریس در همه دوره های زبان آلمانی مثل دوره های فشرده، خصوصی و همچنین ترمیک زبان آلمانی رو دارن. تو بعد از ثبت نام در سپانو نگران نحوه آموزش آلمانی از طرف اساتید نباش. و اطمینان داشته باش که اگه بعد از آموزش در کلاس، توی خونه هم هر روز تمرین و تکرار کنی، مطالب کاملا در ذهنت میمونه و در کوتاه ترین زمان به تسلط کافی میرسی. در این صورت میتونی با خیال راحت در هر کدوم از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنی و موفق بشی.

برگزاری تعین سطح دقیق زبان آلمانی در انتهای سطوح

اگه قبلا زبان آلمانی رو جایی نخوندی و میخوای از صفر شروع کنی، بهتره که این زبان رو در سپانو یاد بگیری تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش ببینی. اما اگه یه مدتی زبان آلمانی رو در آموزشگاه دیگه ای آموزش دیدی یا مدت ها قبل در سپانو این زبان رو یاد گرفتی و الان میخوای آموزش رو ادامه بدی، باز هم به سپانو بیا. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار میکنه. در این صورت افراد کاملا میتونن از سطحشون مطمئن باشن و به آموزش زبان آلمانی شون ادامه بدن.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های زبان آلمانی سپانو در رشت

 سپانو در رشت برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی برگزار میکنه تا افراد با هر شرایطی بتونن به آموزش زبان آلمانی بپردازن. برای مثال، سپانو برای افرادی که زبان آلمانی رو برای علاقه آموزش میبینن و فرصت محدودی برای آموزش ندارن، دوره های ترمیک برگزار میکنه. اما برای افرادی که برای آموزش زبان آلمانی و دریافت مدرک شون عجله دارن، دوره های فشرده برگزار میکنه. همچنین افرادی که توانایی شرکت در این کلاس ها رو به هر دلیلی ندارن، میتونن در کلاس های خصوصی زبان آلمانی در سپانو شرکت کنن.

راستی همه این دوره ها به سه صورت، آنلاین، حضوری و هیبرید ( تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشه. و تو برای آموزش زبان آلمانی میتونی با توجه به علاقه خودت، یک راه رو از بین این همه روش آموزشی انتخاب کنی.

شرکت در آزمون جامع زبان آلمانی

یکی از مهم ترین ویژگی های سپانو نسبت به بقیه موسسات زبان آلمانی اینه که آزمون های جامع بسیار دقیق در انتهای هر سطح برگزار میکنه. در آموزشگاه سپانو همه افراد بعد از تموم کردن یکی از سطوح، باید در آزمون اون سطح شرکت کنن. این افراد تنها در صورتی میتونن به سطح بعدی راه پیدا کنن و آموزش رو ادامه بدن که در این آزمون، نمره مطلوب و قابل قبول رو به دست بیارن. در غیر این صورت باید روش های دیگه ای رو امتحان کنن.

1. اگه نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشه یا از قبول شدن شون مطمئن هستن، میتونن دوباره در این آزمون شرکت کنن تا نمره ای که لازمه رو به دست بیارن.

2. بعضی دیگه از افراد هم نمیتونن حد نساب نمره رو برای قبولی به دست بیارن، لازمه تا چند جلسه جبرانی بردارن تا بتونن سطح خودشون رو به سطح مورد نظر برسونن.

3.گاهی ممکنه افراد به هر دلیلی نتونسته باشن مطالب رو به خوبی یاد بگیرن و مسلط بشن. در این صورت، نمره خیلی پایینی در این آزمون کسب میکنن. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید اون سطح رو دوباره بگذرونن و بعد از اتمام دوره دوباره در آزمون شرکت کنن.

زبان آلمانی در سپانو، بهترین موسسه رشت

فایده آزمون جامع زبان آلمانی در انتها سطوح

برگزاری این آزمون های جامع باعث میشه تا افراد در صورت قبول نشدن در آزمون و مسلط نبودن به مطالب سطوح قبلی، در هیچ صورتی نتونن به سطوح بعدی، راه پیدا کنن. این یعنی آموزشگاه سپانو، با برگزار کردن این آزمون ها از آموزش کامل افراد و تسلط اون ها به مطالب اطمینان حاصل میکنن. این یعنی زبان آموز ها با خیال راحت میتونن مطالب جدید سطح بعدی رو یاد بگیرن.

ثبت نام در موسسه زبان آلمانی سپانو

 برای ثبت نام در یکی از دوره های آلمانی در سپانو و آموزش این زبان و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. چون در سپانو انواع زبان های خارجه بهت تدریس میشه. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید