سطوح مختلف آزمون زبان آلمانی گوته

 
سطوح مختلف آزمون زبان آلمانی گوته
اگر قصد دارید به یکی از کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنید، باید مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید. برای انجام این کار باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کنید و نمره خوبی به دست آورید.

در مورد آزمون زبان آلمانی گوته بدانید.

آزمون زبان آلمانی گوته، امتحانی بین المللی است که برای افراد متقاضی دریافت مدرک برگزار میشود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، میتوانید پس از کسب اطلاعاتی درمورد سنجش مهارت های گوته و کلیاتی از آزمون گوته، در این امتحان بین المللی ثبت نام و شرکت کنید. شما میتوانید اطلاعات لازم درمورد سطوح مختلف این آزمون را در مقاله پیش رو بخوانید تا با توجه به سطح مورد نظر خود بتوانید در یکی از این آزمون ها شرکت کنید.

سطوح مختلف امتحان گوته

هر آزمون زبان آلمانی مثل ECL یا تست داف و DSH و ... از بخش ها و سطوح مختلفی تشکیل میشود. همچنین آزمون گوته شامل سطوح متفاوتی از زبان آلمانی می باشد تا افراد با هر سطحی از زبان آلمانی بتوانند در در امتحان شرکت کرده و مدارک خود را دریافت کنند. اگر زبان آلمانی را تا سطح مشخصی خوانده اید و تصمیم دارید در آزمون گوته شرکت کنید، این مطلب را بخوانید.

سطح a1 آزمون گوته

a1 پایین ترین سطح از آزمون گوته است که در آن افراد باید به سوالات ابتدایی در زمینه های زندگی روزمره پاسخ دهند. آزمون دهندگان میتوانند با دایره لغات محدود و توانایی ساخت جملات در حد ابتدایی این سطح را پشت سر بگذارند. چند وقت گذشته افراد برای پیوست به همسر یا دیگر اعضای خانواده خود در آلمان احتیاج به این مدرک داشتند. اما در حال حاضر برای انجام این کار مدرک a2 لازم است.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

برگزاری سطح a2 در امتحان گوته آلمانی

افراد با گذراندن 4 ترم از زبان آلمانی میتوانند در امتحان این سطح شرکت کنند. در این سطح افراد دایره لغات وسیع تر و توانایی ساخت جملات بالاتری از سطح a1 دارند. همانطور که گفته شد افراد با داشتن این سطح میتوانند ویزای پیوست به همسر یا دیگر اعضای خانواده خود را دریافت کنند و به آن ها در کشور های آلمانی زبان بپیوندند.

آزمون سطح b1 گوته در ایران

اگر بیش از 6 ترم به آموزش زبان آلمانی پرداخته باشید، سطح زبان شما به سطح b1 میرسد و میتوانید در آزمون شرکت کنید. اگر قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی به کشور های آلمانی زبان را دارید، دریافت مدرک این سطح کمک زیادی به شما میکند و برایتان تا حد زیادی لازم و ضروری است. افراد در این سطح میتوانند مکالمات روزمره را درک کنند و متون پیشرفته را بخوانند و متوجه آن شوند.

امتحان گوته در سطح b2

بهترین مدرکی که میتوانید از آزمون گوته دریافت کنید، از امتحان سطح b2 است. زبان آموزان دارای مدرک این سطح، میتوانند به راحتی متون تخصصی و پیشرفته در زمینه تحصیل شان را درک و تحلیل کنند. لازم است بدانید که شما با دریافت مدرک سطح b2 میتوانید به تحصیل و کار در کشور های آلمانی زبان بپردازید. دریافت این مدرک، یکی از شروط اصلی برای ورود به بسیاری از دانشگاه‌های رایگان در کشور آلمان است.

شرکت در آزمون سطح c1 گوته

این سطح، جزو سطوح پیشرفته آزمون گوته و زبان آلمانی محسوب میشود. این سطح اغلب برای پزشکان و افراد با شرایط تحصیلی بالا قابل استفاده قرار میگیرد. در این مرحله فرد میتواند بدون مکث و با تسلط بالا و کاملا روان به آلمانی صحبت کند.

امتحان سطح c2 گوته 

بالاترین مرحله از آزمون گوته، سطح c2 است. مدرک این سطح از آزمون برای اساتید حرفه ای زبان آلمانی است. در واقع افراد با دریافت این مدرک میتوانند همانند یک آلمانی زبان مکالمه کنند و تمامی متون را درک کنند. شما برای دریافت همچنین مدرکی باید به اندازه کافی تمرین کنید. اما قبل از هر چیز باید آموزش صحیحی را تجربه کنید تا مطالب را به خوبی متوجه شوید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت زندگی میکنید، میتوانید با  ثبت نام در دوره های فشرده، ترمیک و حتی خصوصی زبان آلمانی در سپانو این مهارت را به خوبی آموزش ببینید. اما این نکته را فراموش نکنید که شرط موفقیت، تلاش و تمرین است. اگر به اندازه کافی تمرین نداشته باشید، مطالب به زودی از خاطره شما محو خواهد شد و در آینده ای نزدیک آن ها را از یاد خواهید برد. بنابراین نمیتوانید مطالبی را که آموخته اید، در جلسه آزمون به یاد آورید.

آمادگی آزمون آلمانی

شرکت در دوره های آمادگی آزمون آلمانی

اگر تصمیم خود را بعد از خواندن این مطلب رفته اید و میخواهید در آزمون گوته یا هر امتحان بین المللی زبان آلمانی دیگر مثل تست داف، ecl، تلک، DSH و... شرکت کنید، باید خود را برای آزمون آماده کنید. شما میتوانید با شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی در سپانو، سوالات آزمون را در کنار اساتید مجرب بررسی کرده و برای جلسه آزمون آماده شوید.

برای شرکت در دوره های آمادگی ازمون زبان آلمانی میتوانید وارد سایت آکادمی زبان سپانو شوید یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره های زبان آلمانی سپانو دارید و یا دوست دارید در این باره از ما مشاوره بگیرید، با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام موسسه سپانو ، توییتر آموزشگاه  و فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید