آزمون ecl یا TestDaF?_ آموزش آلمانی ای سی ال در رشت

 
آزمون ecl یا TestDaF?_ آموزش آلمانی ای سی ال در رشت
برای دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت باید در آزمون ECL یا TestDaF شرکت کنید. برای موفقیت در آزمون آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کنید.

آزمون زبان آلمانی ecl یا TestDa؟

اگر قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به یکی از کشور های آلمانی زبان را دارید باید بدانید که داشتن مدرک زبان آلمانی یکی از مهم ترین مواردی است که باید لحاظ کنید. قبل از هر چیزی باید بدانید که فرقی ندارد که در چه آزمونی شرکت می کنید. اما شما میتوانید با دانستن اطلاعات لازم در مورد هر کدام، آزمون مناسب خود را انتخاب کنید. در این صورت متوجه می شوید که باید در آزمون ECL شرکت کنید یا TestDaF ؟

اگر قصد شرکت در آزمون های زبان آلمانی را داشته باشید حتما اسم آزمون های گوته و DSH به گوشتان خورده است. اما برای کسب اطلاع بیشتر از این آزمون ها و مقایسه آن ها با آزمون ecl روی اسامی آن ها کلیک کنید. و مطلب مورد نظر را بخوانید.

آزمون های زبان آلمانی

قطعا بدون بررسی کردن آزمون ها نمی توانیم پاسخ درستی برای این سوال بیابیم. اما قدم اول قبل از مقایسه و بررسی این دو آزمون این است که اطلاعات اندکی در موردشان بدانید تا با اطمینان خاطر متوجه شوید که آزمون ECL برای شما مناسب تر است یا TestDaF ؟

آزمون ecl:

ecl  آزمونی بین المللی است که به 15 زبان زنده دنیا برگزار می شود. یکی از مهم ترین زبان هایی که مورد توجه این آزمون قرار می گیرد، زبان آلمانی است. این آزمون شرایط مخصوصی دارد که در مواقعی آن را به بقیه آزمون ها مشابه و گاه از آن ها متفاوت می کند. که در ادامه به این شباهت ها و تفاوت ها پی خواهید برد.

آزمون TestDaF یا ECL ؟
قبل از شرکت در آزمون ها، مقایسه آن ها لازم و ضروری است.

آزمون TestDaF :

قبل از هر چیز، جالب است بدانید که TestDaF به معنی « آلمانی را به عنوان زبان خارجی تست کنید» می باشد. این آزمون نیز مانند دیگر آزمون های زبان آلمانی برای افراد متقاضی کار یا تحصیل در کشور های آلمانی زبان مورد توجه قرار می گیرد.

مقایسه آزمون های ecl و TestDaF :

بخش های مختلف آزمون ها:

بخش های تشکیل دهنده آزمون TestDaF ، شامل درک مطلب، شنیداری، شفاهی و نوشتاری می شود. این آزمون در حالت کلی 3 ساعت و 10 دقیقه طول می کشد. همچنین آزمون ecl نیز مهارت های نوشتاری، شنیداری، خوانداری و مکالمه را در بر می گیرد. اما نکته جالب اینجاست که در آزمون ECL ، هر کدام از این مهارت ها دارای جنبه عملی است که آن را تبدیل به آزمونی کاربردی می کند. این امر باعث سهولت آزمون برای متقاضیان نیز خواهد شد.

سطح نمرات آزمون های آلمانی:

در حالت کلی دانشگاه های آلمان و کشور های آلمانی زبان،  بر اساس رشته تحصیلی و مقطع دانشگاهی فرد متقاضی، سطح زبان آلمانی متفاوتی را از افراد درخواست می کنند. اما لازم است بدانید که سطح نمرات در آزمون TestDaF بدین صورت است که TDN 5 یا همان تست داف در سطح 5 ، معادل سطح C1 زبان آلمانی است که بالاترین سطح این آزمون محسوب می شود. و TDN 4 یعنی تست داف در سطح 4 معادل سطح B1 زبان آلمانی است که سطح میانی و متوسطه شما در زبان آلمانی را نشان می دهد. و در نهایت پایین ترین سطح زبان آلمانی شما در این آزمون با TDN 3 نشان داده خواهد شد.

مهلت اعتبار مدرک آزمون ها:

مدرک هر دوی این آزمون ها، اعتباری مادام العمر دارد و شما محدودیتی از جانب مهلت ارائه هر کدام از آن ها به دانشگاه یا محل کار مورد نظرتان ندارید. پس خیالتان از این نظر راحت باشد و با خاطری آسوده این آزمون ها را پشت سر بگذارید. همچنین اعتبار هر دوی این آزمون ها به قدری است که مدارک آن ها درتمامی آموزشگاه ها و مراکز علمی مورد تایید قرار می گیرد.

آزمون TestDaF یا ECL ؟
کدام آزمون برای من مناسب است؟؟ TestDaF یا ECL ؟

برگزاری آزمون های المانی 

آزمون TestDaF در تمامی کشورها برگزار می شود. و این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه؛ زیرا در این صورت لازم نیست تا فرد متقاضی حتما به کشور مقصد مثلا آلمان سفر کند. همچنین فرد فرصت کافی خواهد داشت تا قبل از رفتن به کشور مورد نظر تمامی مدارک خود را کامل کند و آماده مهاجرت شود. آزمون ecl در کشور های مختلفی از جمله ایران برقرار است. این آزمون برای اولین بار در ایران توسط آکادمی زبان سپانو و با هماهنگی موسسه ecl برگزار میشود. لازم است بدانید که آزمون ECL زبان آلمانی نیز هر دوماه یکبار در 15 کشور مختلف اجرا می شود. شما میتوانید برای ثبت نام و شرکت در آزمون ecl وارد سایت سپانو شده و اطلاعات خود را وارد کنید.

موفقیت در آزمون های آلمانی

حتما تا الان تصمیم خود را گرفته اید ومتوجه شده اید که باید در آزمون ecl شرکت کنید یا TestDaF. اما قدم بعدی از این مهم تر است. چون اتفاق سرنوشت ساز موفق شدن شما در آزمون و دریافت نمره قبولی برای دانشگاه یا محل کار مورد نظرتان است. اما چگونه ؟

حتما خودتان هم می دانید که برای موفق شدن، تسلط کامل به مطالب لازم است. برای داشتن چنین تسلطی باید حسابی تمرین کنید تا مطالب را به خوبی یاد بگیرید. برای سهولت این مسیر می توانید از کلاس های آموزش زبان آلمانی کمک بگیرید. اما مشکل بعدی که وجود دارد، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب و معتبر است تا بتوانید در آن آلمانی را به راحتی آب خوردن یاد بگیرید. اما نگران نباشید. چون سپانو در کنار شماست.

آموزش آلمانی در سپانو

سپانو آموزشگاهی در شمال کشور است که شما درآن می توانید انواع زبان های دلخواه خود مثل فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی و ... را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید. برای ثبت نام کافی است به ما مراجعه کنید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید