مزیت های شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl

 
مزیت های شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl
اگر از خودتان میپرسید که چرا باید در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، این مقاله را بخوانید. شما با شرکت در آزمون ecl، میتوانید مدرک آلمانی خود را بسیار آسان تر دیگر آزمون ها دریافت کنید. این آزمون فایده های بسیاری برای شما دارد که میتوانید در این مطلب بخوانید.

شرکت در امتحان بین المللی زبان آلمانی ecl

اگر قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl را دارید، قبل از هر چیز بهتر است اطلاعات خود را در مورد این امتحان بین المللی تکمیل کنید. برای مثال یکی از مهم ترین کارهایی که به شما کمک میکند تا متوجه شوید که ثبت نام در آزمون مورد نظر کار درستی است یا نه، این است که چند سوال مهم از خودتان بپرسید. اولین و مهم ترین سوال این است که چرا باید در آزمون ecl  شرکت کنم ؟ شما میتوانید پاسخ این سوال را در این مطلب بخوانید و تصمیم خود را مبنی بر شرکت کردن در امتحان ecl  بگیرید.

ویژگی های آزمون ecl

ابتدا لازم است اطلاعات کلی درمورد این تست بین المللی را بخوانید. سپس باید ویژگی های امتحان ecl را بررسی کنید. برای مثال یکی از ویژگی های مهم ecl که آن را از سایر آزمون ها متمایز میکند، داشتن جنبه های عملی است. داشتن جنبه های عملی در آزمون بدین معناست که نحوه استفاده شما از این زبان در موقعیت های روزمره یا پیشرفته در نظر گرفته شده است. بنابراین به شما کمک مکند تا بتواند بسیار راحت تر به سوالات پاسخ دهید.

علاوه بر موارد گفته شده،ecl  مزیت های دیگری نیز نسبت به دیگر آزمون های زبان آلمانی دارد که شما میتوانید در ادامه مطلب درمورد آن ها بخوانید.

آزمون بخش Hören کوتاه تر از بقیه آزمون ها

بخش شنیداری آزمون زبان آلمانی ecl  بسیار کوتاه تر آزمون گوته است. امتحان بخش هوقن ecl شامل دو بخش است و هر کدام از بخش ها برای سطوح a2 و b1 حدودا 15 تا 25دقیقه و برای سطوح b2 و c1 حدودا 25 تا 30 دقیقه طول میکشد. این در حالی است که این قسمت در آزمون گوته برای سطح b2 مدت 40 دقیقه و در آزمون DSH آلمانی 80 دقیقه زمان می برد. در واقع کوتاه تر بودن زمان شنیداری آزمون ecl یک مزیت است که باعث میشود شما در این بخش از امتحان ecl کمتر از دیگر آزمون ها خسته شوید و میتوانید انرژی خود را برای بقیه مهارت ها، ذخیره کنید.

مهارت شنیداریEcl

شرکت در آزمون بخش مکالمه ecl

در بخش مکالمه ecl  شما باید پارتنری را از قبل برای خود انتخاب کنید و روز آزمون حتما با او حاضر شوید. در واقع این یک الزام است که بسیار زیاد به شما کمک میکند تا بتوانید این بخش را به خوبی پشت سر بگذرانید. شما در این حالت میتوانید موارد امتحانی را قبل از جلسه آزمون با پارتنر خود تمرین کرده و خود را برای آزمون آماده کنید. اما برای شرکت در دیگر آزمون های زبان آلمانی چنین چیزی وجود ندارد.

همچنین مدت امتحان بخش مکالمهecl  کمتر از دیگر آزمون هاست پس به دست آوردن نمره در آن راحت تر خواهد بود.

ازمون خوانداری کوتاه تر

امتحان ecl نسبت به دیگر آزمون ها دارای lesen کوتاه تر نیز هست. یعنی متن شما نسبت به دیگر آزمون ها کوتاه تر است و همچنین مدت کوتاه تری نیز طول میکشد. اما مانند بسیاری از آزمون های آلمانی دارای دو بخش است. (بعض از آزمون ها چندین بخش مختلف برای lesen خود دارند. مثلا این بخش از آزمون گوته شامل 3 بخش مختلف است.)

زمان این بخش در ecl به مدت 35 تا 45 دقیقه است اما این قسمت برای آزمون گوته 65 دقیقه ، برای DSH حدود 90 دقیقه و برای تست داف 50 دقیقه به علاوه 10 دقیقه برای وارد کردن سوالات است که 60 دقیقه یا یک ساعت به طول می انجامد.

جنبه های عملی آزمون ecl زبان آلمانی

علاوه بر موارد گفته شده آزمون زبان آلمانی ای سی ال، شامل جنبه های عملی نیز میباشد. یعنی در طرح سوالات این امتحان بین المللی به کاربرد آلمانی در زندگی آینده شما نیز پرداخته شده است. برای مثال برای آزمون نوشتاری شما میتوانید از دیکشنری کاغذی استفاده کنید. طراحان آزمون معتقدند که در زندگی واقعی، اگر در حین نوشتن یک مقاله از یک یا دو کلمه مطمئن نیستید، ممکن است از فرهنگ لغت استفاده کنید. حالا که این موضوع در دنیای واقعی وجود دارد چرا در امتحان نه.

این جنبه های عملی برای سنجش مهارت های مختلف آزمون ecl برای شما وجود دارد. اگر مایل هستید از این موارد مطلع شوید، مقاله «بخش های مختلف آزمون ecl آلمانی» را بخوانید.

آموزشگاه زبان آلمانی در گیلان

شرکت در امتحان بین المللی ecl آلمانی

برای شرکت در آزمون آلمانی ecl کافی است هر زمان که تصمیم خود را مبنی بر دریافت مدرک آلمانی گرفتید، به سایت سپانو بروید و ثبت نام کنید. موسسه سپانو اولین برگزار کننده آزمون زبان آلمانی ecl در ایران است. این آموزشگاه مطمئن زبان آلمانی علاوه بر برگزاری آزمون، میتواند با دوره ها و کلاس ها به صورت خصوصی، گروهی یا فشرده به موفق شدن شما در هر سطح از آزمون کمک کند. اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های زبان آلمانی سپانو دارید با شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

شما میتوانید این شماره را در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام موسسه سپانو ، توییتر آموزشگاه و فیسبوک ما را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید