در آزمون تلک شرکت کنم یا ecl ؟؟؟

 
در آزمون تلک شرکت کنم یا ecl ؟؟؟
برای مقایسه آزمون های زبان آلمانی این مطلب را بخوانید تا بتواند به راحتی تصمیم خود را برای شرکت در یکی از این آزمون های ecl یا تلک حاصل کنید._ برگزاری دوره های آلمانی سپانو در رشت

برگزاری آزمون های زبان آلمانی

در هر روز افراد زیادی تصمیم می گیرند تا زبان آلمانی را یاد بگیرند. علاوه بر این بسیاری دیگر از افراد که این زبان را آموخته اند، تصمیم میگیرند تا مدرکی برای اثبات آموخته های خود فراهم کنند و هدف خود را از یادگرفتن این زبان جالب محقق کنند. اگر جزو هر کدام از این دسته افراد هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

شرکت در امتحانات بین المللی آلمانی

برای دریافت مدرک زبان آلمانی لازم است در یکی از ازمون های مربوطه نظیر گوته، ecl، تست داف، تلک و ... شرکت کرده و نمره خوب به دست آورید. اما قبل از اینکه تصمیم به انجام این کار بگیرید، لازم است تا اطلاعاتی در مورد آزمون ها به دست آورید. یکی از راه های اینکه اطلاعات به دست آمده در ذهن شما طبقه بندی شده و به خاطرتان بماند، این است که  این اطلاعات را به صورت مقایسه ای بخوانید. شما در این مطلب میتوانید با مقایسه آزمون های تلک و ecl  زبان آلمانی تصمیم خود را نسبت به شرکت در هر یک از این امتحانات مهم بگیرید.

قبل از هر چیز لازم است تا درمورد آزمون بین المللی تلک و امتحان آلمانی ecl اطلاعات کلی را بدانید و سپس این دو را به صورت مقایسه ای در این مطلب بخوانید.

پاسخ به سوالات زبان آلمانی

برگزاری آزمون به زبان های مختلف

هر دو امتحان بین المللی به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ... برگزار میشود که کاربردی ترین و مهم ترین آن برای شما عزیزان، زبان آلمانی است. در این مقاله نیز سعی داریم تا به مقایسه آزمون های زبان آلمانی تلک وecl  بپردازیم.

بخش های مختلف آزمون تلک و ecl

در هر دو آزمون تمامی مهارت های زبان آلمانی شامل خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه مورد ارزیابی قرار میگیرد. با این تفاوت که در آزمون ecl هر بخش شامل جنبه های عملی میباشد تا این آزمون را کاربردی و آسان تر کند.

نمره های در تست ecl  و telc

 برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. در آزمون ECL نمره شما هم به صورت جدا گانه در ارتباط با هر مهارت، و هم به صورت کلی (میانگین نمرات مهارت ها) اعلام می شود. اما در آزمون تلک، نمره شما فقط به صورت جداگانه برای هر مهارت اعلام می شود. و این نمرات در آزمون تلک به صورت طبقه بندی شده، سطح شما را در هر مهارت مشخص می کند.

مدت اعتبار امتحانات بین المللی آلمانی

هم آزمون تلک و هم آزمون ecl دارای مدت اعتبار مادام العمر هستند. پس شما با شرکت در هر کدام از این آزمون ها میتوانید از این مزیت بهره مند شوید. چون بسیاری از آزمون های زبان آلمانی دارای مدت اعتبار 2 ساله هستند. البته به این نکته دقت کنید که بعضی از مراکز کاری و تحصیلی بعد از گذشت حدود 2 سال، مدرک را از شما قبول نمیکنند و گذشت این مدت را به منزله فراموشی مطالب میپندارند. پس بهتر است پس از دریافت آن هر چه زود تر نسبت به ارائه آن به موسسه مربوطه اقدام کنید.

آزمون زبان آلمانی_  آلمانی در رشت

دریافت نمره خوب در آزمون های آلمانی زبان

برای موفق شدن در امتحانات توضیح داده شده و یا دیگر آزمون های آلمانی، باید مطالب را به خوبی آموزش دیده باشید. اگر در رشت یا شهرستان ها استان گیلان زندگی می کنید، برای مسلط شدن به این زبان، با مراجعه به موسسه زبان آلمانی سپانو، آموزش خود را پشت سر بگذرانید و با تمرین کردن، مطالب را به صورت دقیق فرا بگیرید. شما میتوانید بعد از تعیین سطح در سپانو، از بین دوره های موجود، مناسب ترین را برای خودتان انتخاب کرده و هر چه سریع تر یادگیری را شروع کنید.

اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

همچنین میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید