چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیرم؟ _ فرانسوی در رشت

 
چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیرم؟ _ فرانسوی در رشت
اگه به زبان فرانسوی علاقه مندی ولی نمیدونی این زبان چه فایده هایی برات داره، این مطلب رو بخون تا کاملا متوجه بشی که آموزش فرانسوی لازمه.

 5 دلیل که ثابت میکنه باید زبان فرانسوی بلد باشیم.

اگه به زبان فرانسوی علاقه مند هستی و دوست داری این زبان رو یاد بگیری، بهت تبریک میگم. چون این نیروی محکم علاقه، داره تو رو به سمت موفقیت هل میده. توی دنیایی که زندگی میکنیم، یادگرفتن زبان های مختلف یه امتیاز مثبت برای رسیدن به هدف محسوب میشه. اما از بین زبان ها، بعضی هاشون به دلایل مختلفی از بقیه پر کاربرد تر و مهم تر هستن. یکی از اون زبان های مهم، زبان فرانسوی هستش.

واقعا یادگرفتن فرانسوی لازمه؟

حالا توی این مطلب میخوام برات چند تا دلیل محکم بیارم تا بدونی که چرا لازمه زبان فرانسوی رو یاد بگیری و بهش مسلط بشی. اگه میخوای زبان فرانسوی رو یاد بگیری ولی نمیدونی این زبان چقدر میتونه برات مفید باشه، این مطلب رو تا انتها بخون.

1. ذهنت رو تقویت کن.

اولین و مهم ترین دلیل یادگرفتن یه زبان جدید که خیلی از افراد اون رو نادیده میگیرن، تقویت ذهنه. ذهن انسان مثل یه ماهیچه اس که هرچقدر بیشتر کار کنه، عملکرد بهتری نشون میده و قوی تر میشه. راستی اگه به غیر از زبان مادری یه زبان دیگه مثل انگلیسی هم بلد باشی، آموزش برات راحت میشه. چون مغزت به آموزش عادت کرده و مطالب رو بهتر در خودش جا میده.

چرا فرانسوی یاد بگیرم؟
آموزش زبان جدید تا حد زیادی به بهبود عملکرد مغز کمک می کنه.

2. از جهان عقب نمون.

تعداد فرانسوی زبان ها در اروپا روز روز در حال زیاد شدنه. این یعنی تا چند وقت آینده جمعیت افرادی که به این زبان صحبت میکنن ممکنه چندین برابر بشه. علاوه بر این، فرانسوی بعد از زبان انگلیسی، بیشترین نمایندگی رو از هر زبان در نهادهای بین المللی داره. سازمان ملل هم دادگاه بین المللی کیفری جلسات خودش رو به زبان فرانسه و انگلیسی برگزار می کنه. همه این ها یعنی فرانسوی، دومین زبان مهم در قانون گذاری اتحادیه اروپا محسوب میشه. پس افرادی که به این زبان مسلط بشن، تا چند وقت آینده پیشرفت هایی زیادی رو پیش روی خودشون خواهند داشت.

3. دنیایی از فرهنگ، ادبیات، هنر

شاید نمی دونی ولی فرانسه از بین کشور های دنیا بیشترین نوبل ادبیات رو داره. این یعنی در ادبیات حرف اول رو میزنه. حتما کتاب «شازده کوچولو» از آنتوان دو سنت اگزوپری رو خوندی یا حداقل اسمشو شنیدی. این کتاب یکی از شاهکار های ادبیات فرانسه است که در کل دنیا هم به شهرت رسیده. پس اگه ازخوندن اشعار و کتاب های ترجمه شده زبان فرانسوی لذت میبری، بهت توصیه میکنم که این زبان رو یاد بگیری. تا بعدش بتونی این نوشته های ارزشمند رو به زبان اصلی بخونی و عمیقا متوجه بشی. یادت باشه هیچوقت متن اصلی نمیتونه کاملا مطابق با متن ترجمه باشه و مقصود اصلی رو برسونه.

4. سفر برو.

یکی از لذت بخش ترین تفریحات انسان ها مسافرت کردنه. همونطوری که میدونین فرانسه قطب گردشگری بزرگی در دنیاست و مکان ها دیدنی جالبی هم داره. همین امر باعث شده تا خیلی از افراد علاقه مند به سفر به فرانسه باشن. اگه تو هم عاشق سفر کردنی، بهت پیشنهاد میکنم که فرانسه رو به عنوان مقصدت انتخاب کنی. اما قبلش لازمه تا کمی زبان فرانسوی یاد بگیری.

چرا باید زبان فرانسوی یاد بگیرم؟
اگه میخوای به فرانسه سفر کنی، بهتره زبان فرانسوی رو یاد بگیری.

5. به مهاجرت فکر کن.

یکی از مهم ترین دلایل آموزش زبان جدید توسط افراد، مهاجرت کردن تحصیلی یا کاری هستش. چون برای مهاجرت کردن به فرانسه و کشور های فرانسوی زبان مثل سوییس، کانادا و یا بخش هایی از بلژیک افراد باید مدرک بین المللی زبان فرانسوی داشته باشن. برای دریافت این مدرک هم باید در آزمون های زبان فرانسوی مربوطه مثل آزمون TCF نمره خوبی کسب کنن. خب طبیعیه که برای کسب نمره خوب هم، داشتن تسلط کافی لازمه. در غیر اینصورت دریافت هرگونه مدرکی غیر ممکنه.

اگر قصد مهاجرت کاری رو هم در سر دارید، باید فرانسوی یاد بگیری. چون فرانسه، به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان، کارآفرینان، پژوهشگران و محققان خارجی زیادی رو جذب می‌کنه. الته لازمه این کار، دونستن زبان فرانسوی و انگلیسی در کنار همدیگه است. پس اگه قصد چنین کاری داری باید هر دوی این زبان ها رو یاد بگیری.

چطوری زبان فرانسوی یاد بگیرم؟

برای یادگرفتن یه زبان جدید لازمه تا به یه آموزشگاه مراجعه کنی. چون آموزش یه زبان جدید نیازمند تلاش زیاد و تمرینه. اما از اون مهم تر راهنمایی و آموزش مطالب توسط یه استاد کاربلد خیلی بهت کمک میکنه. پس قبل از هر چیز لازمه یه آموزشگاه مناسب برای آموزش پیدا کنی. اگه از من بپرسی، بهت آموزشگاه سپانو رو معرفی میکنم.

چرا سپانو؟

سپانو آموزشگاهی در استان گیلان و شهر رشت هستش که انواع زبان های خارجه از جمله زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... رو تدریس می کنه. علاوه بر این سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هم هست و کلاس های با کیفیتی برای آمادگی آیلتس برای متقاضی های این آزمون برگزار میکنه. پس با خیال راحت اموزش زبانت رو به سپانو بسپار تا تو رو تا رسیدن به موفقیت همراهی کنه.

فقط کافیه هر زمان که تصمیم گرفتی، به سپانو مراجعه کنی. اگه دوست داری با شماره زیر تماس بگیر تا از ما مشاوره بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو..

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید