مکالمه زبان آلمانی در رشت

 
مکالمه زبان آلمانی در رشت
برای تقویت مکالمه زبان آلمانی و موفق شدن در آزمون های زبان آلمانی باید در کلاس های خصوصی سپانو در رشت شرکت کنی تا هر چه سریع تر مدرک زبان آلمانی ات رو دریافت کنی و به هدف برسی.

زبان آلمانی ات رو در سپانو یاد بگیر.

 

قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری؟ میخوای به این کشور ها سفر کنی؟ علاقه مند به انجام فعالیت های فنی هستی و دوست داری در دوره های فنی آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنی؟ پس باید زبان آلمانی رو یاد بگیری. بعد از اینکه آموزش این زبان رو شروع کردی و مراحل ابتدایی رو گذروندیّ باید روی مکالمه ات کار کنی. اما از اونجایی که میگن :« خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج» باید نکات اولیه آلمانی رو خوب یاد بگیری. یعنی باید بدونی آموزش آلمانی رو از کجا شروع کنی.

آلمانی را در سپانو بیاموزید.

سپانو یه آموزشگاه توی شمال ایران یعنی استان گیلان و شهر رشت هستش. پس اگه در شهر رشت یا هر جای استان گیلان زندگی میکنی، در سپانو ثبت نام کن. چون این آموزشگاه دوره های مختلفی رو برای تمامی افراد برگزار میکنه تا بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان بپردازن.

تو میتونی در سپانو علاوه بر زبان آلمانی، زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و ... رو آموزش ببینی و از یادگرفتن زبان لذت ببری. اما سپانو بیشتر از 10 سال در آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی بهتر از هر جای دیگه ای میتونه در یادگرفتن این زبان کمکت کنه. اگه میخوای بدونی که چرا باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری، اینجا کلیک کن و این مطلب رو بخون.

تقویت مهارت های مختلف زبان آلمانی

حتما میدونی که برای مهاجرت یا هر فعالیت دیگه ای احتیاج داری مدرک زبان آلمانی رو داشته باشی. برای گرفتن مدرک هم لازمه تا در آزمون های زبان آلمانی نمره خوبی بگیری و موفق بشی. برای گرفتن نمره قابل قبول هم لازمه تا در همه مهارت ها قوی باشی. پس اگه در مکالمه زبان آلمانی مشکل داری، برای اینکه بتونی نمره خوب از آزمون بخش گفتاری بگیری، باید این مهارت رو تقویت کنی.

برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه و یا هر مهارت دیگه ای در زبان آلمانی به آموزشگاه سپانو مراجعه کن. چون سپانو دوره های خصوصی زبان آلمانی برگزار میکنه. که تو میتونی توی این دوره ها فقط روی اون مهارت که ضعیف تر هستی کار کنی و اون رو به سطح بقیه مهارت ها برسونی.

دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو

سپانو در رشت دوره های مختلفی رو برای علاقه مندان به زبان آلمانی در نظر گرفته تا افراد بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان بپردازن. سپانو دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی داره تا افراد با توجه به فرصت زمانی که دارن، بتونن از کلاس ها بهره ببرن. همچنین هر کدوم از این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار میشه. پس هر زمانی که در سپانو ثبت نام کردی، دیگه از هیچ نظری نگرانی نداشته باش.

چطوری در سپانو ثبت نام کنم؟

از اونجایی که سپانو فکر همه جا رو کرده، برای راحت تر شدن ثبت نام برای شما چند روش مختلف رو در نظر گرفته. فقط کافیه هر زمان که تصمیم گرفتی وارد سایت سپانو بشی و مستقیما ثبت نام کنی. یا میتونی به سپانو بیای و به صورت حضوری ثبت نام کنی. علاوه بر این میتونی با شماره های پایین تماس بگیری و ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید