گرفتن مدرک سطح b2 زبان آلمانی در رشت

 
گرفتن مدرک سطح b2 زبان آلمانی در رشت
دریافت مدرک سطح b2 وb1 زبان آلمانی در رشت با موفقیت در آزمون ها و تحصیل در آموزشگاه زبان آلمانی سپانو اتفاق میفته.

دریافت مدرک B2 آلمانی در سپانو رشت

در حال حاضر یادگرفتن زبان آلمانی خیلی مورد توجه افراد قرار گرفته. چون آموزش این مهارت تاثیر زیادی در زندگی افراد داره. مثلا روزانه افراد زیادی تصمیم میگیرن که به آلمان یا کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنن. این افراد میتونن به راحتی در چنین کشور هایی که به کار و تحصیل بپردازن و در اونجا زندگی کنن. علاوه بر این افرادی برای به دست آوردن شغل مناسب و کسب درآمد، تصمیم به آموزش زبان آلمانی میگیرن. از اونجایی که زبان آلمانی خیلی جالبه، بعضی ها هم به دلیل علاقه ای که به این زبان دارن، یادگرفتن آلمانی رو شروع میکنن.

چرا آلمانی یاد بگیرم؟

برای اینکه بتونی مسیر آموزشت رو مشخص کنی و باید بدونی که چرا در حال یادگرفتن این زبان هستی و یا چرا در آینده قراره شروع به آموزش این زبان کنی؟ چون با دونستن جواب این سوال میتونی متوجه بشی که چقدر برای آموزش وقت داری، و باید در کدوم یکی از دوره های آموزش زبان آلمانی شرکت کنی.

دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت

دوره ترمیک آلمانی

افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 رو در هفته برگزار میشه. اگه نمیخوای آموزشت اینقدر طول بکشه، به جای دوره ترمیک، در دوره های فشرده ثبت نام کن.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

دوره فشرده

دوره های فشرده همونطوری که از اسمشون پیداست در مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو به شما آموزش میده. پس مناسب افرادی هست که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا. اگه دوست داری درمورد تفاوت بیشتر این دو دوره اطلاعاتی به دست بیاری، مطلب  «دوره ترمیک یا فشرده» رو بخون.

بعد از اینکه در این دوره های آموزشگاه سپانو شرکت کردی، باید قدم بعدی رو برداری. قدم بعدی تلاش و تمرین کردنه که تو رو برای آزمون های زبان آلمانی آماده میکنه.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی در رشت

سپانو بهترین آکادمی زبان آلمانی در شهر رشت هستش پس میتونه بهت کمک زیادی در زمینه آموزش و موفقیت تو در مهارت های مختلف آزمون زبان آلمانی کنه. اما شرط موفق شدن در آزمون ها، مسلط بودن به این زبانه. برای این کار هم تمرین و تکرار حرف اول رو میزنه. پس باید راه های ساده برای تمرین زبان آلمانی رو بدونی.

مدرک b2 زبان آلمانی

افراد معمولا به قصد دریافت مدرک سطوح B یعنی b1 و b2 در آزمون های آلمانی شرکت میکنن. چون مدرک این سطوح برای مهاجرت های کاری و تحصیلی و بقیه فعالیت های مربوطه لازمه. برای گرفتن مدرک سطح b2 زبان آلمانی، باید در آزمون اون سطح موفق بشی. اما همونطور که بهت گفتم برای موفقیت، تسلط لازمه و برای مسلط شدن هم باید در کلاس های زبان آلمانی سپانو شرکت کنی و بعد هم مطالب رو هر روز تکرار و تمرین کنی.

آلمانی در رشت

ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت

علت اینکه چرا بیشتر افراد که آلمانی رو در سپانو یاد میگیرن، از آموزش شون راضی هستن، فقط یه علت نداره. چون موارد زیادی دست به دست هم میدن تا آموزش رو برای تو در سپانو راحت تر کنن.

تجربه سپانو در آموزش آلمانی

 یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آموزشگاه سپانو داره اینه که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه که مشتاق به آموزش آلمانی هستن قرار بده.

استفاده از کتاب مناسب برای آموزش

اساتید در سپانو زمان زیادی رو صرف کردن تا بتونن بهترین منابع رو برای آموزش زبان های مختلف انتخاب کنن. مثلا از کتاب starten wir برای آموزش زبان آلمانی استفاده میکنن. چون این کتاب برای آموزش در همه دوره ها مثل دوره های ترمیک، فشرده و خصوصی یا حتی آنلاین و حضوری هم کاربردیه.

دوره های زبان آلمانی رشت در سپانو

هونطوری که در قسمت بالا برات توضیح دادم، سپانو دوره های مختلفی رو دراختیار تمامی افراد قرار دارده تا افراد بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان آلمانی بپردازن. اگه دوست داری در هر کدوم از این دوره ها شرکت کنی به سایت سپانو مراجعه کن یا به آموزشگاه بیا. اما اگه سوالی در مورد این دوره ها داری، با ما تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

تو می تونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی . 09215231719و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنی.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

#آموزش_زبان

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید