آیا آزمون ecl آلمانی معتبر است؟

 
آیا آزمون ecl آلمانی معتبر است؟
آزمون ای سی ال آلمانی توسط نهاد های برگزاری آزمون از جمله ALTE تایید شده است. مهلت اعتبار این ازمون مادام العمر است. برای شرکت در آزمون و کسب موفقیت به سپانو مراجعه کنید.

آزمون ecl زبان آلمانی

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

شرکت در آزمون زبان آلمانی ECL

همانطور که می دانید آزمون های مختلفی برای سنجش زبان آلمانی وجود دارند که در کل دنیا معتبر هستند. بنابراین ممکن است از خودتان بپرسید که چرا باید در آزمون ECL شرکت کنم؟ در جواب باید بگویم که آزمون ECL نیز مانند دیگر آزمون های زبان آلمانی نظیر آزمون گوته، DSH ، TestDaf و .. بسیار معتبر است. و شما می توانید از هر کدام از مدرک های نام برده شده برای ارائه به موسسات مختلف استفاده کنید. 

اعتبار آزمون ای سی چقدر است؟

آزمون ecl زبان آلمانی از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. در واقع این موضوع نشان دهنده این است که آزمون ecl آلمانی اعتبار زیادی در سطح جهانی دارد. بنابراین شما با خیال راحت میتوانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را به هر نهاد دانشگاهی یا کاری جهت تحصیل یا اشتغال ارائه کنید.

آزمون ecl آلمانی

مدت اعتبار آزمون ecl

 بیشترین نگرانی افراد در مورد مدت اعتبار آزمون های زبان آلمانی است. اما اگر قصد شرکت در هر کدام از آزمون  ECL را دارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. چون مدت اعتبار مدرک آزمون آلمانی ecl، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

قسمت های مختلف آزمون ecl آلمانی

آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این برای سنجش آزمون ecl، جنبه های عملی مهارت های مختلف زبان آلمانی هم مورد توجه قرار گرفته. بررسی این موضوع کار را برای افراد آزمون دهنده تا حد زیادی آسان تر کرده است. و این امر باعث شده تا افرادی که به این زبان مسلط هستند، بتوانند به راحتی آزمون را با نمره خوب پشت سر بگذارند.

نحوه ثبت نام در آزمون آلمانی

 سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران هستش. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. از آنجا که مهلت اعتبار مدرک آزمون ecl مادام العمر است، شما میتوانید تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنید.

برای شرکت در آزمون کافی است هر زمان که تصمیم خود را گرفتید، با شماره رو به رو تماس گرفته و ثبت نام کنید.   09120079048

مهلت ثبت نام آزمون ای سی ال

به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

زمان برگزاری آزمون ecl

هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. با این توضیحات اگر کسی در یک ماه شکست بخورد، لازم نیست مدت زیادی تا امتحان بعدی صبر کند.

بهترین موسسه آلمانی در گیلان

موفقیت در آزمون ecl آلمانی

 موفق شدن در آزمون های بین المللی راه حل میانبری ندارد. و شما تنها کاری که باید برای قبولی در آزمون ECL زبان آلمانی انجام دهید، تلاش و تمرین است تا کاملا به این زبان مسلط شوید. برای مسلط شدن به مطالب باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین و کوتاه ترین راه که سریع تر و دقیق تر شما را به نتیجه مطلوب می رساند، شرکت در کلاس ها و دوره های مختلف زبان آلمانی است. اگر  در رشت یا هر کدام از دیگر شهر های استان گیلان زندگی می کنید، پس خوش شانس هستید. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود دارد که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار تخصصی عمل میکند و می تواند کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی کند. سپانو دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

 برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو  شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره های زبان آلمانی دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید