مدت اعتبار آزمون ecl

 
مدت اعتبار آزمون ecl
مدت اعتبار آزمون ecl برای افراد خیلی مهمه. چون درهمین مدت باید مدرک آلمانی رو به موسسه مدنظر ارائه کنید. برای آموزش آلمانی به سپانو مراجعه کنید.

اعتبار آزمون ecl چقدر است؟

آزمون آلمانی ecl در گیلان

همه چیز درمورد آزمون ای سی ال

آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا دیگر کشورهای آلمانی زبان را دارید، شرط اول این است که مدرک زبان آلمانی داشته باشید. این مدرک برای ارائه به دانشگاه ها و موسسات تحصیلی و کاری لازم و ضروری است. بری دریافت مدرک زبان آلمانی نیز راهی جز موفقیت در آزمون های زبان آلمانی نیست. این بدان معناست که اگر به هدف مهاجرت فکر می کنید، قبل از هر چیز باید به تقویت مهارت های زبان آلمانی بپردازید. بعد از آن در یکی از آزمون های گوته، DSH، TestDaF، آزمون تلک یا ECL ویا آزمون های دیگر زبان آلمانی شرکت کنید.

مهلت اعتبار آزمون ای سی ال

بیشترین نگرانی افراد در مورد مدت اعتبار آزمون هاست. اما اگر قصد شرکت در هر کدام از آزمون  ECL را دارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. چون مدت اعتبار مدرک این آزمون ، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

دریافت مدرک آزمون ecl

برای دریافت مدرک آزمون، باید نمره مطلوب را به دست بیاورید. برای موفقیت در آزمون و کسب نمره عالی هم باید به مطالب مسلط باشید. برای مسلط شدن به مطالب باید دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اول آموزش و دوم تمرین. همانطور که میدانید، تمرین بدون آموزش امکان پذیر نیست. پس باید به عنوان قدم اول زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی راه های متفاوتی وجود دارد. اما قطعا بهترین و کوتاه ترین راه که سریع تر و دقیق تر شما را به نتیجه مطلوب می رساند، شرکت در کلاس ها و دوره های مختلف زبان آلمانی است. اگر  در رشت یا هر کدام از دیگر شهر های استان گیلان زندگی می کنید، پس خوش شانس هستید. چون در رشت آموزشگاهی به نام سپانو وجود دارد که در زمینه آموزش زبان آلمانی بسیار تخصصی عمل میکند و می تواند کمک زیادی به شما در آموزش زبان آلمانی کند. سپانو دوره های مختلفی برای آموزش آلمانی برگزار میکند تا افراد با هر شرایطی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند. این موارد تنها چند مورد از ویژگی های آموزشگاه سپانو است که شما را مطمئن میکند که باید زبان آلمانی را در سپانو بیاموزید.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

 برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید