مهاجرت به آلمان _ بهترین موسسه زبان آلمانی در گیلان

 
مهاجرت به آلمان _ بهترین موسسه زبان آلمانی در گیلان
تو میتونی با شرکت در دوره های زبان آلمانی در بهترین موسسه آلمانی در رشت یعنی سپانو، به تسلط کافی در این زبان برسی و به آلمان مهاجرت کنی.

مهاجرت به آلمان و آموزش زبان آلمانی

روزانه افراد زیادی به فکر مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان می افتن. ممکنه تو هم به خاطر شرایط کاری و تحصیلی علاقه مند به مهاجرت باشی. اما باید قبل از هر چیز باید اینو بدونی شرط اول مهاجرت، داشتن مدارک لازمه. یکی از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشی، مدرک یکی از سطوح زبان آلمانیه و البته هر سطحی نمیتونه کارت رو راه بندازه. برای اینکه مهاجرت تو نتیجه بخش باشه و باید حداقل مدرک b1 داشته باشی. داشتن مدرک b2 هم که عالیه.

دریافت مدرک زبان آلمانی در رشت

برای گرفتن مدرک سطوح مختلف زبان آلمانی باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی مثل آزمون گوته، تست داف، DSH یا ecl و خیلی از آزمون های دیگه موفق بشی. موفقیت در آزمون ها، به معنی دریافت نمره مد نظر و قبول شدن در آن آزمون هستش. گرفتن یه نمره خوب و مورد قبول هم یه راهکار ساده داره.

دریافت نمره خوب در آزمون های زبان آلمانی

برای موفقیت در هر کاری تمرین و تکرار لازمه چون با تمرین کردن به تسلط کافی در اون کار می رسی و میتونی اون رو در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری انجام بدی. برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی هم تنها یه شرط وجود داره. و اون شرط هم مسلط بودن به زبان آلمانی هستش. برای تسلط پیدا کردن به مطالب هم باید دو قدم را باید طی کنی. قدم اول آموزش و قدم دوم تمرین هستش. چون همانطوری که می دانی، قبل از آموزش نمیتونی تمرین کنی. این موضوع اهمیت آموزش درست و با کیفیت رو مشخص میکنه.

تدریس آلمانی در رشت

برای آموزش زبان آلمانی راه های زیادی وجود داره. اما تو فقط میتونی از یکی از این راه ها رو انتخاب کنی و با استفاده از اون راه به سمت هدفت حرکت کنی. مثلا اگه فرصت کمی برای یادگرفتن زبان داری و زمان برات خیلی مهمه، باید مسیری رو انتخاب کنی که تو رو سریع تر به هدفت برسونه. اما اگه کیفیت یادگیری خیلی برات مهمه پس میدونی که باید به اندازه کافی زمان صرف کنی و تمرین داشته باشی. حتما الان با خودت میگی که انجام دادن این دو روش با هم غیر ممکنه. اما من توی این مطلب میخوام بهت یه راه میانبر برای آموزش زبان آلمانی معرفی کنم.

آلمانی آسان در رشت

آموزش زبان آلمانی در سپانو رشت

سپانو، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت و همچنین استان گیلان هستش. این آموزشگاه که با تجربه ای که در زمینه آموزش زبان آلمانی به افراد علاقه مند داره، میتونه کمک زیادی بهت در یادگرفتن این زبان جالب کنه. آکادمی زبان سپانو، با برگزاری دوره های مختلف ترمیک، فشرده و خصوصی امکان آموزش آسون و بدون محدودیت رو برای افراد فراهم کرده. علاوه بر این هر کدوم از این دروه ها در سپانو به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار میشه. پس هر زمان که دوست داشتی این زبان رو یاد بگیری، به موسسه زبان آلمانی سپانو مراجعه کن.

چرا سپانو؟

برای این سوال، چندین و چند جواب وجود داره. اما قطعا مهم ترین جواب، اون چیزی هستش که به چشم خودمون میبینیم. برای اینکه بهت نشون داده بشه و مطمئن بشی که چرا باید آکادمی زبان سپانو رو برای آموزش زبان آلمانی انتخاب کنی، باید به موفقیت زبان آموزانی که در اینجا به تحصیل و اموزش پرداختن بیشتر دقت کنی.

موفقیت زبان آموزان سپانو در زبان آلمانی

خوبه که بدونی زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیده ان، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین این آموزشگاه رضایت کامل داشتن. برای اثبات این امر لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده ان و در اونجا ساکن هستن. یعنی در اون کشور ها در حال تحصیل، کار و یا تحصیل در کنار کار با حضور در دوره های فنی آوسبیلدونگ هستن. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. در واقع این چیزی فراتر از موفقیته. پس وقت رو از دست نده و هر چه سریع تر به سپانو بیا تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان رو شروع کنی.

برگزاری دوره های مختلف آلمانی در رشت در سپانو

 سپانو دوره های مختلفی رو دراختیار تمامی افراد قرار داده تا افراد بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان آلمانی بپردازن. مثلا دوره های حضوری برای افراد ساکن رشت و دوره های آنلاین برای افراد ساکن  شهرستان های دیگه استان گیلان و حتی استان های دیگه برگزار میکنه. این یعنی تو ازهر کجای ایران میتونی در کلاس های سپانو شرکت کنی، آلمانی یاد بگیری و روز به روز به هدفت نزدیک تر بشی.

علاوه بر این، تو در سپانو میتونی با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی به صورت آهسته و باکیفیت آموزش ببینی. یا با ثبت نام در دوره های فشرده، در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین مطالب رو یاد بگیری و برای آزمون آلمانی آماده بشی و مدرک مورد نظرت رو بگیری. راستی اگه دوست داشته باشی میتونی با شرکت در کلاس های خصوصی سپانو، تمام توجه استاد رو به خودت متوجه کنی و آموزش رو به همون صورتی که دوست داری شروع کنی و ادامه بدی.

ثبت نام در دوره های زبان آلمانی در سپانو

برای ثبت نام در یکی از دوره های آلمانی در سپانو و آموزش این زبان و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. چون در سپانو انواع زبان های خارجه بهت تدریس میشه. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید