مهلت اعتبار آزمون های زبان آلمانی

 
مهلت اعتبار آزمون های زبان آلمانی
برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی و دریافت مدرک به بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت یعنی سپانو مراجعه کنید. مهلت اعتبار مدارک زبان آلمانی از هم متفاوته.

آزمون های زبان آلمانی در رشت

اگه قصد مهاجرت های کاری یا تحصیلی به آلمان یا کشور های آلمانی زبان مثل سوییس و اتریش رو داری، باید بدونی که شرط اصلی پذیرفته شدن در این کشور داشتن مدرک یکی از آزمون های زبان آلمانی هستش. دریافت مدرک هم فقط با شرکت در آزمون و گرفتن یه نمره خوب امکان پذیر میشه. پس باید قبل از هر چیز راه موفق شدن در آزمون آلمانی رو بدونی و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنی.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی، تنها یک راه وجود داره و اون هم اینه که به مطالب زبان آلمانی تسلط کامل داشته باشی و بتونی سر جلسه آزمون به سوالات پاسخ بدی. برای مسلط شدن به مطالب باید هر روز زبان آلمانی رو تمرین و تکرار کنی. اما قبل از این باید زبان آلمانی رو یاد بگیری تا بتونی تمرین کنی.

آموزش زبان آلمانی در رشت

آموزش زبان آلمانی به روشی آسان

 برای آموزش زبان آلمانی راه های زیادی وجود داره. اما تو فقط میتونی از یکی از این راه ها رو انتخاب کنی و با استفاده از اون راه به سمت هدفت حرکت کنی. مثلا اگه فرصت کمی برای یادگرفتن زبان داری و زمان برات خیلی مهمه، باید مسیری رو انتخاب کنی که تو رو سریع تر به هدفت برسونه. اما اگه کیفیت یادگیری خیلی برات مهمه پس میدونی که باید به اندازه کافی زمان صرف کنی و تمرین داشته باشی. حتما الان با خودت میگی که انجام دادن این دو روش با هم غیر ممکنه. اما من توی این مطلب میخوام بهت یه راه میانبر برای آموزش زبان آلمانی معرفی کنم.

مدت اعتبار آزمون های زبان آلمانی

قبل از اینکه رمز موفقیت در آزمون رو بهت بگم، باید بدونی که هر کدوم از آزمون های زبان آلمانی مدت محدودی دارن. این یعنی تو بعد از موفقیت در یکی از این آزمون ها باید تا مدت محدودی این مدرک رو به دانشگاه یا محل کار مورد نظرت ارائه بدی. در غیر اینصورت مدرکت باطل میشه و باید دوباره آزمون بدی. پس بیا تا بهت بگم که مدت اعتبار هر کدوم از آزمون های زبان آلمانی چقدره:

مدرک آزمون گوته : آزمون گوته 2 سال مهلت داره. اگه در حین این مدت مدرکتون رو به دانشگاه یا موسسه ای ارائه ندید، این مدرک باطل میشه و باید دوباره آزمون بدید و مدرک بگیرید.

مدت اعتبار آزمون آلمانی ecl : این آزمون برخلاف بقیه، مهلتی مادام العمر دارد. البته این را بدانید که بعضی از دانشگاه ها، موسسات و مراکز کاری بعد از مدتی مدرک آزمون را قبول نمی کنند.

آزمون تست داف «Tet Daf»: مهلت اعتبار این آزمون مادام العمر است و شما تا همیشه فرصت ارائه این مدرک زبان آلمانی را خواهید داشت.

 اعتبار آزمون DSH : مهلت اعتبار این آزمون هم مثل آزمون گوته 2 ساله است.

آزمون زبان آلمانی تلک « TELC» : مدت اعتبار آزمون تلک نیز همانند آزمون ecl مادام العمر است.

آزمون ÖSD :  اعتبار این آزمون نیز برای هر فردی مادام العمر است.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در استان گیلان

 بهترین روش ثبت نام در کلاس ها و دوره های یه آموزشگاه مطمئن و مورد اعتماده. یعنی موسسه ای که در آموزش زبان آلمانی متخصص باشه و بتونه این زبان رو به بهترین روش به تو آموزش بده. اگه در رشت یا هر کدوم از شهرستان های استان گیلان زندگی میکنی، به  آکادمی زبان آلمانی سپانو مراجعه کن. چون این آموزشگاه، بهترین کانون زبان آلمانی در استان گیلانه. برای اثبات این ادعا، باید چند مورد از ویژگی های مهم موسسه سپانو رو بدونی. اما توی این مطلب میخوام بهت یکی از این موارد رو بگم که نشون دهنده اینه که باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

موفقیت زبان آموزان زبان آلمانی سپانو

 خوبه که بدونی زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیده ان، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین آموزشگاه سپانو رضایت کامل داشتن. برای اثبات این امر لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده ان و در اونجا ساکن هستن. یعنی در اون کشور ها در حال تحصیل، کار و یا تحصیل هستن. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. در واقع این چیزی فراتر از موفقیته. پس وقت رو از دست نده و هر چه سریع تر به سپانو بیا تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان رو شروع کنی.

لوگوی سپانو

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

 برای ثبت نام در یکی از دوره های آلمانی در سپانو و آموزش این زبان و یا هر زبان دیگه ای فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. چون در سپانو انواع زبان های خارجه بهت تدریس میشه. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید