آزمون زبان آلمانی ecl در ایران _ آزمون ecl در رشت

 
آزمون زبان آلمانی ecl در ایران _ آزمون ecl در رشت
آزمون زبان آلمانی ecl آزمونی معتبر است که در رشت و در آموزشگاه سپانو برگزار میشود. آزمون ecl برای اولین بار در ایران توسط موسسه زبان آلمانی سپانو برگزار میشود.

آموزش زبان آلمانی

هر یک از افرادی که به آموزش زبان آلمانی میپردازند، هدف مخصوصی را مد نظر دارند. برای مثال بعضی از افراد به قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی تصمیم به یادگرفتن این زبان میگیرند و بعضی دیگر هم برای علاقه ای که به زبان آلمانی جالب دارند. گاهی اوقات هم افراد برای کسب درآمد و تدریس زبان آلمانی، این زبان را آموخته و شغلی برای خود دست و پا میکنند. در نگاه اول هدف این افراد با هم متفاوت است اما چیزی که در این زبان آموزان مشترک است، این است که تمامی این افراد بعد از یادگرفتن زبان آلمانی باید برای اثبات آموخته هایشان، مدرک داشته باشند.

دریافت مدرک آلمانی در سپانو، رشت

برای اثبات اینکه زبان آلمانی را تا سطحی آموخته اید و میتوانید از آن استفاده کنید لازم است تا مدرک این زبان را داشته باشید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی نیز باید در یکی از آزمون های بین المللی این زبان شرکت کنید. یکی از مهم ترین آزمون های زبان آلمانی، آزمون ecl است که با شرکت در آن و دریافت نمره مد نظر و قابل قبول میتوانید مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنید و هدف خود را نهایی کنید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزار شدن آزمون ecl آلمانی در ایران

آزمون ecl زبان آلمانی از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این برای سنجش آزمون ecl، جنبه های عملی مهارت های مختلف زبان آلمانی هم مورد توجه قرار گرفته. بررسی این موضوع کار را برای افراد آزمون دهنده تا حد زیادی آسان تر کرده است. و این امر باعث شده تا افرادی که به این زبان مسلط هستند، بتوانند به راحتی آزمون را با نمره خوب پشت سر بگذارند.

شرکت در آزمون ecl در رشت

برای دریافت مدرک زبان آلمانی، میتوانید در آزمون ecl شرکت کنید. موسسه سپانو تنها نماینده رسمی آزمون ecl در ایران است. این یعنی آموزشگاه سپانو در رشت، اولین و تنها برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان را دارید و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی دارید، در آزمون ecl شرکت کنید. قبل از هر چیز لازم است تا اطلاعات کلی درمورد آزمون ecl به دست آورید تا با خیال راحت در این آزمون شرکت کنید.

تعیین سطح زبان آلمانی در رشت

آزمون بین المللی ecl زبان آلمانی

آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از مهارت خوانداری، ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

مراکز معتبر آزمون ecl در رشت

یکی از مهم ترین مراکز معتبر آزمون زبان آلمانی ecl در ایران و در شهر رشت است. سپانو تنها نماینده رسمی برگزاری آزمون ecl زبان آلمانی در رشت و حتی ایران است. از آنجا که سپانو تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی به افراد علاقه مند به این زبان دارد، توانسته است با برگزاری این آزمون ها به زبان آموزان آلمانی کمک زیادی کند.

بهترین موسسه آموزش زبان آلمانی گیلان

سپانو بیش تر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه دارد. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی، منابع آموزشی، دوره های زبان آلمانی مناسب هر زبان آموز و... را به خوبی سنجیده و در آخر بهترین مورد ها را از هر کدام انتخاب کرده است. پس شما بعد از ثبت نام در یکی از دوره های زبان آلمانی در سپانو به راحتی موتوانید موفقیت خود را تضمین کنید به شرط آنکه تلاش خود را در کنار آموزش در کنار اساتید سپانو روز به رو افزایش دهید.

موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو

 بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند. این موارد تنها چند مورد از ویژگی های آموزشگاه سپانو است که شما را مطمئن میکند که باید زبان آلمانی را در سپانو بیاموزید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ثبت نام در آزمون ecl

برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما نکته اینجاست که باید دوره مناسب زبان آلمانی را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید و در آن شرکت کرده و به آموزش زبان آلمانی بپردازید. پس اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید