آزمون ecl زبان آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت

 
آزمون ecl زبان آلمانی _ آموزش آلمانی در رشت
شرکت در آزمون ecl زبان آلمانی برای دریافت مدرک آلمانی ضروری است. شما می توانید آموزش آلمانی در رشت را در سپانو بگذرانید.

همه چیز درمورد آزمون ecl زبان آلمانی

آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. این آزمون اعتباری جهانی دارد و مدرک آن برای ارائه به موسسات مختلف در هرجای دنیا معتبر است. بنابراین لازم است تا در این آزمون موفق شوید و مدرک آزمون ECL را با نمره بالا دریافت کنید. این آزمون در 15 زبان زنده دنیا برگزار می شود که از مهم ترین این زبان ها میتوان به زبان آلمانی اشاره کرد.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

آزمون ECL زبان آلمانی

در دنیای امروزه، زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. مثلا در شرایطی که در فکر مهاجرت هستید و میخواهید به یکی از کشور های آلمان زبان مهاجرت کنید و در آنجا به کار یا تحصیل بپردازید. شاید هم شرایط شرکت در دوره های فنی آوسبیلدونگ را دارید و قصد دارید در این دوره ها شرکت کنید. علاوه بر این موارد، شما می توانید با یادگرفتن این زبان درآمد کسب کنید و مشغول به کار شوید. پس آموختن زبان آلمان واجب است و از آن واجب تر هم داشتن مدرک زبان آلمانی. زیرا برای انجام این کار ها ارائه مدرک لازم و ضروری است. در صورت نداشتن مدرک زبان آلمانی سطح شما در زبان آلمانی مشخص نیست و شرایط انجام این موارد را نخواهید داشت.

دریافت مدرک زبان آلمانی

برای گرفتن مدرک زبان آلمانی هیچ راهی جز شرکت در آزمون های مختلف زبان آلمانی نظیر آزمون گوته، DSH ، TestDaf و ... وجود ندارد. برای شرکت و موفقیت در این آزمون ها نیز باید به مطالب زبان آلمانی تسلط کافی پیدا کنید. حتما حالا بدانید که چگونه می توانید به زبان آلمانی مسلط شوید و چگونه باید در آزمون ها موفق شوید. اما قبل از هر چیز باید اطلاعاتی درمورد یکی از این آزمون ها به دست بیاورید.

آزمون زبان آلمانی ecl

 سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این برنامه برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

مهلت ثبت نام آزمون ای سی ال

به طور معمول، مهلت ثبت نام این آزمون یک ماه قبل از تاریخ وقوع امتحان است. اما در اکثر مواقع ECL این اجازه را به افراد می دهد تا یک هفته اضافه تر از زمان تعیین شده نیز، ثبت نام انجام دهند. اما لازم است این موضوع را بدانید که ثبت نام دیر هنگام با هزینه های اضافی انجام می شود. پس اگر بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد این آزمون، تصمیم به ثبت نام گرفتید، دقت کافی و عجله به خرج دهید.

زمان برگزاری آزمون ecl

هر ساله امتحان ECL (B1 و B2) هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد. یعنی امتحانات در ماه های فوریه، آوریل، ژوئن، اوت، اکتبر و دسامبر برگزار می شود. با این توضیحات اگر کسی در یک ماه شکست بخورد، لازم نیست مدت زیادی تا امتحان بعدی صبر کند.

آزمون ecl در رشت

نحوه تصحیح آزمونECL

نگران این موضوع نباشید. آزمون ECL آزمون معتبری است پس حتما در مکان درست و توسط شخص کاربلدی تصحیح خواهد شد. اما در هر صورت باید بدانید که نتیجه تمام امتحانات در اروپا مشخص خواهد شد. بخش صحبت کردن توسط ممتحنان محلی تعیین میشود. اما با این حال، همه ضبط‌ها در اروپا برای اطمینان از منصفانه بودن نمره‌ها مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد. در بخش نوشتاری و گفتاری هم، نمرات توسط 2 نفر مختلف در اروپا تصحیح می شود. سپس برای جلوگیری از هرگونه سوگیری ارزیابی شخصی، میانگین گرفته می شود.

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

 موفق شدن در آزمون های بین المللی راه حل میانبری ندارد. و شما تنها کاری که باید برای قبولی در آزمون ECL زبان آلمانی انجام دهید، تلاش و تمرین است تا کاملا به این زبان مسلط شوید. البته باید این را بدانید که تمرین شما به تنهایی کار ساز نیست. ولی شرکت کردن در کلاس های زبان آلمانی و همچنین کلاس های آمادگی آزمون میتواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

شرکت در دوره های زبان آلمانی در رشت

اگر در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستید، نگران یادگرفتن زبان آلمانی تان نباشید. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت می باشد. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی ، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگر را هم به افراد علاقه مند آموزش میده. سپانو در زمینه آموزش آلمانی بسیار متخصصانه عملکرده است.

برای اثبات این امر لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند. شما در سپانو می توانید با توجه به شرایط خود در کلاس های فشرده یا ترمیک زبان آلمانی شرکت کنید. همچنین در سپانو می توانید انواع زبان های دلخواه خود را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید.

ثبت نام و آموزش زبان آلمانی در سپانو

برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید. 


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید