ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی سپانو در رشت

 
ثبت نام در دوره های آموزش آلمانی سپانو در رشت
برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه آلمانی رشت به سپانو مراجعه کنید. برای یادگرفتن آلمانی باید در یکی از دوره های زبان آلمانی در رشت شرکت کنید.

مهاجرت به آلمان به روشی آسان

به فکر مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان هستی اما زبان آلمانی بلد نیستی؟ میخوای زبان آلمانی رو یاد بگیری اما نمیدونی باید چطوری و کجا این زبان رو یاد بگیری؟ باید یه آموزشگاه مناسب پیدا کنی تا بتونی زبان آلمانی رو به بهترین نحو آموزش ببینی تا در یکی از آزمون های زبان آلمانی موفق بشی. اگه در رشت یا هر کجای استان گیلان زندگی میکنی، نگران این موضوع نباش.

سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت

برای یاد گرفتن آلمانی دلایل مختلفی وجود داره. مثلا وقتی که قصد مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان رو داری و میخوای در یکی از کشور های آلمانی زبان تحصیل کنی یا به کار مشغول بشی. بعضی از افراد هم این زبان رو برای علاقه و یا گاهی کسب درآمد یاد میگیرن. غیر از این موارد، زبان آلمانی کاربرد های دیگه ای هم داره. مثل وقتی که قصد مسافرت به آلمان رو داری. حتی خیلی از افراد هم به دلیل علاقه ای که به این زبان دارن، تصمیم به آموزش میگیرن. اما در حالت کلی این رو بدون که بعد از مسلط شدن به این زبان میتونی کاربرد هاش رو بهتر و بیشتر متوجه بشی. پس بیا تا بهت بگم چطوری این زبان رو یاد بگیری.

مهاجرت به آلمان از رشت

آموزش زبان آلمانی در رشت

 اگه در رشت یا هر کدوم از شهرستان های استان گیلان زندگی میکنی، به  آکادمی زبان آلمانی سپانو مراجعه کن. چون این آموزشگاه، بهترین کانون زبان آلمانی در استان گیلانه. مخصوصا که بهترین روش برای یادگرفتن یه زبان جدید، ثبت نام در کلاس ها و دوره های یه آموزشگاه مطمئن و مورد اعتماده. یعنی موسسه ای مثل سپانو که در آموزش زبان آلمانی متخصص باشه و بتونه این زبان رو به بهترین روش بهت آموزش بده.

اگه قبلا زبان آلمانی خوندی و میخوای زبان آلمانی ات رو ادامه بدی به سپانو بیا. چون سپانو تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برگزار میکنه تا افراد قبل از آموزش از سطح خودشون مطمئن بشن تا بتونن مطالب جدید رو به راحتی یاد بگیرن.

اگه هم تا الان زبان آلمانی رو یاد نگرفتی، این رو بدون که شروع هر کاری مهمه. چون خشت اول هر کاری رو که اشتباه بذاری، تا انتها اون رو اشتباه انجام میدی. از اونجایی که انجام ندادن کاری بهتر از اشتباه انجام دادنشه، پس اگه قراره این زبان رو به روشی نادرست یاد بگیری، همون بهتره که یاد نگیری. اما اگه میخوای زبان آلمانی رو به بهترین نحو و کاملا درست یاد بگیری، به سپانو مراجعه کن.

تعیین سطح های آلمانی در سپانو

آکادمی زبان سپانو با برگزاری تعیین سطح های بسیار دقیق، مهارت های مختلف زبان آلمانی تو رو میسنجه و برای دوره های مختلف زبان آلمانی آماده میکنه. تو با توجه به شرایط خودت میتونی از بین دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو، بهترین دوره رو انتخاب کنی و به یادگرفتن زبان آلمانی بپردازی.

دوره ترمیک آلمانی در رشت

 افرادی که زبان آلمانی رو به دلیل علاقه یا تفریح یاد میگیرن، معمولا دوره های ترمیک رو انتخاب میکنن. چون دوره های ترمیک از بقیه دوره ها مدت طولانی تری طول میکشه و مطالب در این دوره به صورت آهسته و شمرده تدریس میشه. دوره های ترمیک برای نوجوانان و هم بزرگسالان وجود داره. هر جلسه از این کلاس 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 رو در هفته برگزار میشه. اگه نمیخوای آموزشت اینقدر طول بکشه، به جای دوره ترمیک، در دوره های فشرده ثبت نام کن.

دوره فشرده زبان آلمانی در سپانو

دوره های فشرده همونطوری که از اسمشون پیداست در مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو به شما آموزش میده. پس مناسب افرادی هست که فرصت کمی برای دریافت مدرک و یا تسلط پیدا کردن روی این زبان دارن. این افراد معمولا متقاضی آزمون های بین المللی زبان آلمان هستن و قصد مهاجرت های کاری و یا تحصیلی دارن. اگه تو هم جزو این گروه از افراد هستی وقت رو از دست نده و به سپانو بیا. چون بهتره زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

آموزشگاه زبان آلمانی در گیلان

کلاس خصوصی المانی

دوره های خصوصی مخصوص توست. اگه میخوای توی کلاس تمام تمرکز استاد فقط به تو باشه و یا اگه سوالی داشتی بدون کمبود وقت از استاد بپرسی، باید توی کلاس های خصوصی زبان آلمانی شرکت کنی. کلاس های خصوصی در سپانو معمولا 2 روز در هفته برگزار میشه و هر کلاس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول میکشه. راستی اگه به خاطر شرایط کاری یا تحصیلی وقت آزاد نداری تا در کلاس شرکت کنی، دیگه نگران نباش. چون کلاس های خصوصی بر اساس تایم های آزاد تو و استادت تنظیم میشه. و میتونی هر زمان که دوست داشته باشی، کلاست رو برگزار کنی.

کلاس های آنلاین آلمانی یا حضوری یا هیبرید

جالبه بدونی که آموزشگاه زبان سپانو هر کدوم از این دوره ها رو به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری ) برگزار میکنه. در این صورت افراد با هر شرایطی میتون دوره ها شون رو به راحتی بگذرونن و نگران محدودیت های سر راه آموزش نباشن. مثلا افرادی که از مناطق دیگه استان گیلان مثل شهرستان انزلی، استانه، صومعه سرا و ... در آموزشگاه سپانو ثبت نام میکنن، معمولا دوره ها رو به صورت آنلاین میگذرونن. و یا افرادی که از شرایط هر جلسه خودشون اطمینان ندارن، میتونن با شرکت در کلاس های هیبرید، بعد از اتمام هر جلسه درمورد نحوه برگزاری جلسه بعد تصمیم گیری کنند.

بهترین موسسه آلمانی رشت

ثبت نام در دوره های آلمانی سپانو در رشت

برای شرکت در دوره های زبان آلمانی سپانو باید در یکی از این دوره ها ثبت نام کنی و آموزشت رو شروع کنی. برای انجام این کار فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی، وارد سایت آموزشگاه سپانو بشی و به مرکز موسسه مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد هر کدوم از این دوره ها داری، با ما از طریق یکی از شماره های زیر تماس بگیر.

33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید