اولین برگزار کننده آزمون ecl در ایران، سپانو

 
اولین برگزار کننده آزمون ecl در ایران، سپانو
سپانو، تنها برگزار کننده آزمون زبان آلمانی ecl در ایران است که با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی به موفقیت شما در آزمون ecl کمک میکنه.

مهاجرت به آلمان با آزمون ecl

 روزانه افراد زیادی به فکر مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان می افتن. ممکنه تو هم به خاطر شرایط کاری و تحصیلی علاقه مند به مهاجرت باشی. اما قبل از هر چیز باید این رو بدونی شرط اول مهاجرت، داشتن مدارک لازمه. یکی از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشی، مدرک یکی از سطوح زبان آلمانیه. برای گرفتن چنین مدرکی هم باید در یکی از آزمون های معتبر زبان آلمانی شرکت کنی.

شرکت در آزمون زبان آلمانی ای سی ال

یکی از راه های گرفتن مدرک زبان آلمانی اینه که در آزمون ecl زبان آلمانی شرکت کنی و در اون موفق بشی. موفق شدن یعنی نمره خوبی در آزمون به دست بیاری تا بتونی مدرک این آزمون رو دریافت کنی. شرکت در آزمون ecl کار راحتیه. چون آموزشگاه سپانو برای اولین بار در ایران این آزمون رو برگزار میکنه تا افراد بدون هر محدودیتی بتونن در این آزمون شرکت کنن.

سپانو، برگزار کننده آزمون ecl در ایران

موسسه زبان های خارجه سپانو، تخصص ویژه ای در آموزش و تدریس زبان آلمانی به افراد علاقه مند داره. چون این آموزشگاه بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه داره. و در طی این سال ها بهترین اساتید و منابع آموزشی و همچنین با کیفیت ترین نحوه تدریس رو بعد از بررسی همه موارد برای ارائه به زبان آموزان فراهم کرده. علاوه بر این، موفقیت زبان آموزانی که در سپانو به یادگرفتن زبان آلمانی پرداختن، بهت ثابت میکنه که باید زبان آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

موفقیت زبان آموزان آلمانی در سپانو

 خوبه که بدونی زبان آموزانی که چند سال اخیر زبان آلمانی را در سپانو آموزش دیده ان، از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزش و مدرسین این آموزشگاه رضایت کامل داشتن. برای اثبات این امر لازمه بدونی که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کردن و در اونجا ساکن هستن. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش سپانو، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستن. در واقع این چیزی فراتر از موفقیته. پس وقت رو از دست نده و هر چه سریع تر به سپانو بیا تا با شرکت در یکی از دوره های زبان آلمانی، یادگرفتن این زبان رو شروع کنی.

راستی بعد از آموزش این زبان میتونی با شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl، مدرک زبان آلمانی ات رو دریافت کنی و به هدفت از آموزش زبان آلمانی برسی.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون ecl در رشت

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی هستش که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی از جمله زبان آلمانی برگزار میشه. این آزمون اعتباری جهانی داره و در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تاییده. بنابراین مدرک آن برای ارائه به موسسات مختلف کاری و تحصیلی در هر جای دنیا معتبره. پس  اگه به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستی، باید بدونی که شرکت در آزمون ecl یکی از راه های دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما است.

سپانو تنها نماینده آزمون ecl در ایران هستش. در واقع آموزشگاه سپانو در رشت، اولین برگزار کننده آزمون ecl در استان گیلان و حتی ایران است. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا کشور های آلمانی زبان رو داری و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به دریافت مدرک زبان آلمانی داری، در آزمون ecl شرکت کن. از آنجا که مهلت اعتبار مدرک آزمون ecl مادام العمره، تو میتونی تا مدت ها از مزایای این مدرک زبان آلمانی استفاده کنی.

برای شرکت در آزمون کافیه هر زمان که تصمیم خودت رو گرفتی، با شماره رو به رو تماس بگیری و ثبت نام کنی.   09120079048

شرکت در دوره های زبان آلمانی در سپانو

اگه احساس میکنی که برای شرکت در آزمون ecl احتیاج به آموزش زبان آلمانی داری و باید حسابی آموزش ببینی تا به این زبان مسلط بشی، با شرکت در دوره های مختلف زبان آلمانی در سپانو، این زبان رو یاد بگیر و بعد در آزمون ecl شرکت کن. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری درمورد دوره های زبان آلمانی و زبان های دیگه در سپانو به دست بیاری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_01

 برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنی یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیای.

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خود ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنی.

فراموش نکنی که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید