ترمیک آلمانی یا فشرده؟؟؟ _ آموزش آلمانی در رشت

 
ترمیک آلمانی یا فشرده؟؟؟ _ آموزش آلمانی در رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی شرکت کردن توی کلاس های ترمیک بهتره یا فشرده؟ این کلاس ها چه تفاوت و شباهتی دارن و هر کدوم برای چه افرادی مناسبه؟ برای شرکت در دوره های مختلف زبان آلمانی در رشت به سپانو مراجعه کن.

کلاس های ترمیک آلمانی بهتر است یا فشرده؟؟؟


چند وقتیه که به مهاجرت فکر میکنی. کشور های مختلفی رو از هر لحاظ بررسی کردی ولی بالاخره به این نتیجه رسیدی که کجا بهتر از آلمان؟؟ درست نتیجه گرفتی. چون آلمان موقعیت های شغلی و تحصیلی زیادی داره. راستی کشور های آلمانی زبان هم فرصت های مناسبی رو برای کسی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری داره فراهم میکنه. پس با این شرایط میتونه مقصد خیلی از افراد مثل تو باشه. اما نگران نباش چون همین که تصمیم گرفتی، یعنی یه قدم از بقیه جلوتری. اما باید بدونی که راهی طولانی در پیش داری.

شروع یک مسیر طولانی...

زمانی که تصمیم به مهاجرت کردن به یه کشور میگیری، یعنی راه سخت و طولانی رو باید طی کنی. چون باید برای مهاجرت هزار و یک جور مدرک حاضر کنی که یکی از اون ها مدرک زبان آلمانی هستش. گرفتن مدرک زبان آلمانی هم تقریبا کار سختیه. اما زمانی که این کار رو به سپانو بسپری برات راحت تر میشه.

کسب و کار با زبان آلمانی:

تو میتونی با زبان آلمانی توی همین کشور خودت هم کسب و کاری راه بندازی و از زبان آلمانی کسب درآمد کنی. اگه میپرسی چطوری؟ باید بهت بگم که راه های زیادی وجود داره. اما همه این کار ها احتیاج به یه مدرک و دانش وسیعی از زبان آلمان داره.

آلمانی یاد بگیر.

چیزی که مسلم و واضحه اینه که برای یادگرفتن هر زبانی باید توی کلاس های آموزش زبان شرکت کنی. چون یادگرفتن یه زبان جدید به تنهایی کاری سخت و کسل کننده اس. راستی این کار خیلی دیر تو رو به نتیجه دلخواهت میرسونه. یعنی برای مسلط شدن به سطح مورد نظرت باید حدود 3 یا 4 برابر زمانی که کلاس شرکت میکنی، وقت و انرژی بذاری. خب وقتی یه راه ساده تر وجود داره، چرا راه سخت؟؟

کلاس فشرده یا ترمیک زبان آلمانی
شما با توجه به شرایط خودتون میتونین دوره های فشرده یا ترمیک رو انتخاب کنید.

انتخابت مهمه.

دقت کن چون باید برای انتخاب نوع کلاست خیلی ظرافت به خرج بدی. وقت، هزینه، ذهن و کار تو مهمه. پس باید یه انتخاب درست و دقیق داشته باشی. یعنی باید تصمیم بگیری که میخوای توی کلاس های ترمیک شرکت کنی یا فشرده؟ حالا مگه چه فرقی با هم دارن؟ بیا تا بهت بگم.

کلاس های ترمیک آلمانی یا فشرده؟ مسئله این است.

برای اینکه بتونی انتخاب درستی داشته باشی باید ویژگی های هر دو کلاس رو بدونی و اون ها رو با هم مقایسه کنی. این دو نوع کلاس، شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارن که لازمه حتما بدونی. اما برای اینکه این اطلاعات رو به دست بیاری لازم نیست جایی بری یا دنبالشون بگردی. تا آخر این مطلب رو بخون تا از همه چی اطلاع پیدا کنی.

دوره ترمیک:

این دوره برای کسایی مناسبه که فرصت محدودی برای یادگرفتن زبان و دریافت مدرک آلمانی ندارن. همچنین این افراد میتونن توی کلاس های ترمیک شرکت کنن و مدت طولانی تری از یادگرفتن زبان لذت ببرن.

کلاس های دوره ترمیک زبان آلمانی 2 روز در هر هفته تشکیل میشه. هر جلسه این کلاس ها حدود یک ساعت و 20 دقیقه طول میکشه. توی این دوره ها افراد هر سطح رو توی مدت زمان 6 ماه میگذرونن و تموم میکنن. یعنی هر کتاب آموزشی رو طی سه ترم دوماهه یاد میگیرن.

کلاس ترمیک و فشرده زبان آلمانی
دوره های فشرده و یا ترمیک زبان آلمانی برای چه کسانی مناسبه؟

دوره فشرده:

این دوره ها مناسب افرادی هست که فرصت کوتاه تری برای دریافت مدرکشون دارن. این افراد معمولا قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به یکی از کشور های آلمانی زبان رو دارن. به خاطر همین، این دوره ها در مدت کوتاه تری تموم میشه و افراد رو به سطح دلخواهشون میرسونه.

کلاس های فشرده زبان آلمانی 2 روز در هر هفته برگزار میشه. هر جلسه از این نوع کلاس ها حدود 2 ساعت و 40 دقیقه طول میکشه. و افرادی که در این کلاس ها شرکت کنن، هر سطح رو در سه ماه میگذرونن. یعنی مثلا بعد از گذشتن سه ماه میتونن سطح A1 رو تموم کنن و سه ماه بعدی سطح A2 و الی آخر.

کدوم کلاس بهتره؟ ترمیک یا فشرده؟

این سوال اصلا سوال خوبی نیست. چون هر کسی با توجه به شرایط مخصوص به خودش، فرصت محدود یا نامحدود، توانایی ذهنش و هزار و یک جور شرایط دیگه میتونه تصمیم بگیره که توی کلاس های ترمیک یا فشرده شرکت کنه. چون هر کدوم از این کلاس ها باتوجه به شرایط افراد میتونه نکات مثبت یا منفی داشته باشه. فقط موقع انتخاب کردن حواستون به یه نکته مهم باشه و اون اینه که فرقی نمیکنه توی چه کلاسی شرکت میکنی. چون در هر صورت همه چیز به تلاش خودت بستگی داره و تلاش و تمرین تو در کنار شرکت کردن توی کلاس هاست که جواب میده.

کجا کلاس ثبت نام کنم؟

تو میتونی برای گذروندن دوره های زبان آلمانی از سپانو کمک بگیری. سپانو یه آموزشگاه زبان توی شمال کشوره که میتونه هر زبانی رو بهت آموزش بده. پس هر موقع تصمیم به یادگرفتن زبان آلمانی گرفتی میتونی با خیال راحت به ما مراجعه کنی و توی کلاس های ما ثبت نام کنی. چون سپانو هم کلاس های ترمیک و هم فشرده برگزار میکنه. تو میتونی با توجه به انتخابت توی هر کدوم از این کلاس ها شرکت کنی.

راستی تو میتونی توی سپانو غیر از زبان آلمانی انواع زبان ها از جمله ترکی استانبولی، انگلیسی، روسی، فرانسوی و حتی زبان های دیگه رو یادبگیری. همچنین سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش هم هست و تو میتونی برای شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس به ما مراجعه کنی. پس اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما داشته باشی و وارد سایت سپانو شو. اما قبل از ثبت نام میتونی با این شماره تماس بگیری و سوالاتت رو در مورد کلاس ها از ما بپرسی.

33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی به این شماره توی واتس اپ پیام بدی و سوالاتت رو از ما بپرسی. 09215231719 و یا اینجا کلیک کنی و مستقیما با ما در واتس اپ صحبت کنی.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید