آموزش زبان آلمانی در سپانو در رشت

 
آموزش زبان آلمانی در سپانو در رشت
اگه میخوای به هر دلیلی آلمانی یاد بگیری وقت رو از دست نده. هرچه سریع تر به سپانو بیا و آموزش آلمانی در رشت رو در دوره های مخصوص خودت رو شروع کن.

آلمانی رو در سپانو یاد بگیر.

به زبان آلمانی علاقه مندی ولی نمیدونی باید کجا این زبان جالب رو یاد بگیری؟ قراره به آلمان یا کشور های آلمانی زبان مثل سوییس و اتریش مهاجرت کنی ولی هنوز زبان آلمانی بلد نیستی؟ میخوای توی دوره های فنی آوسبیلدونگ شرکت کنی ولی چون به زبان آلمانی مسلط نیستی، داری وقت رو از دست میدی؟ خب باید یه فکر اساسی برای خودت، زندگیت و آینده ات کنی و آلمانی رو در سپانو یاد بگیری.

شروع کن.

قدم اول برای انجام هر کاری اینه که تصمیم بگیری. خب پس یعنی تو یه قدم از بقیه جلوتری. حالا قدم بعدی اینه که شروع کنی. اما قبل از شروع هر کاری باید خوب فکر کنی و تصمیم بگیری تا اون کار رو به بهترین روش شروع کنی. چون از قدیم گفتن:« خشت اول چون نهد معمار کج / تا ثریا میرود دیوار کج»

راه درست رو انتخاب کن.

حالا وقتشه که تصمیم درست رو بگیری. قبل از شروع آموزش آلمانی باید یه آموزشگاه مطمئن و کار بلد پیدا کنی. برای این کار میتونی از دیگران هم کمک بگیری. اما باید حواست به این موضوع باشه که اگه کسی بهت میگه فلان آموزشگاه خوبه یا بده به حرفش توجه نکن. حتما ازش دلیل بخواه تا یه وقت گمراه نشی. قبل از ثبت نام باید به چند تا مورد مهم دقت کنی. آموزشگاهی خوبه که این چند تا ویژگی رو داشته باشه:

  • اساتید مسلط و کاربلدی در اون تدریس کنن.
  • تجربه کافی در آموزش داشته باشه.
  • از منابع و کتاب های معتبری برای آموزش استفاده کنه.
  • زبان آموزهای قبلی از آموزش در اونجا رضایت کامل داشته باشن.
  • دوره های متنوع برای افراد با شرایط مختلف داشته باشه.
  • و....

حالا باید چی کار کنم؟

حتما تا الان حسابی گیج شدی و نمیدونی باید چی کار کنی. اما من بهت میگم چشم بسته به سپانو بیا و ثبت نام کن. چون سپانو تمام ویژگی های یه آموزشگاه خوب که چند خط بالا خوندی رو داره. حالا بیا تا چند مورد از موارد بالا رو برات توضیح بدم.

چرا آموزش آلمانی سپانو؟

آموزشگاه سپانو به طور تخصصی در زمینه آموزش زبان آلمانی فعالیت میکنه. علاوه بر این سپانو زبان های دیگه ای هم مثل انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، چینی ، کره ای ، ایتالیایی و... رو بهت آموزش میده. این یعنی تو هر زمانی که خواستی زبان دیگه ای هم یاد بگیری، میتونی همزمان و در کنار زبان آلمانی اون رو آموزش ببینی. اما این فقط اول ماجراست.

تجربه در آموزش آلمانی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که آموزشگاه سپانو داره اینه که بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه داره. این یعنی حداقل 10 سال انواع کتاب ها، استاد ها، نحوه تدریس، چگونگی قبولی در آزمون های بین المللی و ... رو بررسی کرده. بعد از بین اون ها بهترین هاشون رو انتخاب کرده تا در دسترس تو و افراد دیگه قرار بده.

استفاده از منابع عالی

اساتید برجسته در سپانو بعد از بررسی و تحلیل همه ویژگی های مثبت و منفی کتاب ها، در نهایت به این نتیجه رسیدن که کتاب starten wir مناسب ترین کتاب برای آموزش زبان آلمانی به علاقه مندان این زبانه. چون این کتاب مورد تایید آموزشگاه گوته و بقیه آموزشگاه های معتبر و بین المللی در سراسر جهان قرار گرفته. این کتاب توی آموزشگاه های ایران هم تدریس میشه و توسط سفارت آلمان در ایران هم تایید شده.

علت مناسب بودن این کتاب برای آموزش اینه که سطوح مختلف رو مثل A1 , A2 , B1 شامل میشه. همچنین برای تدریس در انواع دوره های آنلاین، حضوری و یا ترمیک، فشرده و خصوصی مناسبه. همچنین تمرین های متنوعی برای آموزش بیشتر داره. پس آلمانی رو با کتاب starten wir یاد بگیر.

آموزش آلمانی در سپانو
سپانو انواع دوره ها و همچنین سطوح مختلف زبان آلمانی رو برات فراهم میکنه.

برگزاری دوره های متفاوت

سپانو برای آموزش زبان آلمانی دوره های مختلفی رو برگزار میکنه تا افراد با توجه به شرایط و علاقه خودشون بتونن در کلاس های آلمانی به هر صورتی که هست، شرکت کنن. سپانو دوره های خصوصی، فشرده و ترمیک داره. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان یا کشور های آلمانی زبان رو دارن، به دلیل داشتن فرصت محدود برای قبولی در آزمون میتونن در دوره های فشرده شرکت کنن. همچنین گاهی پیش میاد که افراد به دلیل شرایط تحصیلی یا کاری وقت خالی برای هماهنگ شدن با کلاس های گروهی رو ندارن. این افراد به خاطر همین مشکل کوچیک فرصت آموزش رو از دست میدن. اگه شما هم جزو این دسته از افراد هستید، سپانو به شما کلاس های خصوصی رو پیشنهاد میده. حتی اگه قراره زبان آلمانی رو برای لذت بردن و علاقه بخونی، کلاس های ترمیک آلمانی در سپانو در اختیار شماست.

سپانو همچنین کلاس های آنلاین، حضوری و هیبرید داره. اگه از ما دور هستی یا به هر دلیلی شرایط اومدن به مرکز سپانو رو نداری، با شرکت در کلاس های آنلاین از آموزش لذت ببر. البته گاهی اوقات افراد از کلاس های آنلاین استقبال نمی کنن و کلاس های حضوری رو ترجیح میدن. اما در هر صورت سپانو یه پکیج کامل از دوره های متنوع هستش تا به تو افرادی مثل تو نشون بده که شرایط هرگز نمیتونه مانع آموزش و پیشرفت بشه.

چطوری زبان آلمانی رو در سپانو ثبت نام کنم؟

از اونجایی که سپانو فکر همه جا رو کرده، برای راحت تر شدن ثبت نام برای شما چند روش مختلف رو در نظر گرفته. فقط کافیه هر زمان که تصمیم گرفتی وارد سایت سپانو بشی و مستقیما ثبت نام کنی. یا میتونی به سپانو بیای و به صورت حضوری ثبت نام کنی. علاوه بر این میتونی با شماره های پایین تماس بگیری و ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید