مهارت های زبان آلمانی در آزمون ecl_ آلمانی در رشت

 
مهارت های زبان آلمانی در آزمون ecl_ آلمانی در رشت
در آزمون ecl زبان آلمانی، مهارت های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای مسلط شدن به زبان و آموزش زبان آلمانی به آموزشگاه سپانو در رشت مراجعه کنید.

بخش های مختلف در آزمون ecl

قبل از هر چیز لازم است تا اطلاعات کلی درمورد آزمون ECL به دست بیاورید. آزمون زبان آلمانی ECL، آزمونی بین المللی است که به زبان های مختلف برگزار می شود. اما یکی از مهم ترین این زبان ها، زبان آلمانی است. این آزمون در کشور های مختلفی برگزار می شود. و میتواند مهارت شما را در زبان آلمانی مشخص کند و به شما ارائه دهد.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

اعتبار آزمون ای سی ال

آزمون ECL زبان آلمانی از آن جهت مورد توجه است که سوالات کاملا معتبر و استانداردی دارد تا بتواند سطح زبان آلمانی شما را به طور دقیق بررسی کند و نمره شما را در مهارت های مختلف به شما ارائه دهد. بنابراین اگر قصد مهاجرت و دریافت مدرک آزمون ECL را دارید، نمره ای که شما در این آزمون دریافت می کنید، اهمیت زیادی دارد. پس باید برای گرفتن نمره عالی تلاش کنید.

نحوه نمره دادن در آزمون ECL

در آزمون ECL هر چهار مهارت زبان آلمانی شما مورد بررسی قرار می گیرد. سپس نمره شما در هر چهار مهارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید هر کدام از این بخش ها یک جنبه عملی نیز دارد که باعث می شود تا آزمون ECL به یک آزمون کاربردی برای افراد تبدیل شود. وجود این جنبه های عملی در آزمون به سهولت پاسخ به قسمت های مختلف آزمون هم کمک زیادی می کند. برای قبول شدن در کل آزمون ECL باید حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید.

سنجش مهارت های آلمانی در آزمون ecl

آزمون گفتاری در ecl

هر جفت آزمون دهنده ای که وارد جلسه امتحان می‌شوند، از قبل مرتب و دسته بندی شده‌اند. یعنی این افراد به‌طور تصادفی انتخاب نمی‌شوند و هر متقاضی در آزمون شریک خود را انتخاب می کند. این روش باعث کاهش فشار و استرس بر آزمون دهندگان می شود. این بدان معناست که در این امتحان سعی می‌شود از تاکتیک‌هایی که آزمون دهندگان در سایر گواهینامه‌ها برای «خودنمایی» در مقابل شریک تصادفی خود استفاده می‌کنند، اجتناب کند. در واقع شرکا می توانند رویکرد خود را قبل از امتحان واقعی نیز تمرین کنند. این موضوع در واقع جنبه عملی این بخش از آزمون ECL است.

آلمانی صحبت کن.

بخش نوشتاری آزمون ecl

در بخش نوشتاری ین ازمون افراد می توانند مطلب خود را با کمک دیکشنری بنویسند. یعنی می توانند طی مدت آزمون از لغت نامه آلمانی به آلمانی یه هر زبان دیگری استفاده کنند. با توجه به سه نکته ضروری است. اول اینکه لغت نامه باید کاغذی باشه و نه دیجیتال. دوم اینکه فرهنگ لغت عمومی باشد نه موضوعی. یعنی دیکشنری های تخصصی در زمینه خاصی مجاز نیستند. نکته سوم هم این است که هیچ چیزی نباید به صورت دستی در فرهنگ لغت نوشته شود چون در غیر اینصورت تقلب محسوب خواهد شد.

جنبه عملی این آزمون از این جهت است که در زندگی واقعی، اگر در حین نوشتن یک مقاله از یک یا دو کلمه مطمئن نیستید، ممکن است از فرهنگ لغت استفاده کنید. پس میتوانید در آزمون هم این کار را انجام دهید.

مهارت شنیداری درآزمون زبان آلمانی ایسی ال

این بخش از آزمون شامل 2 قسمت است که هرکدام دو بار تکرار می شوند. در دیگر آزمون های بین المللی زمان این بخش طولانی تر است اما قسمت ها تکرار نخواهند شد. جنبه عملی این بخش از این بابت است که در زندگی واقعی، اگر کسی از شما سوالی بپرسد و شما سوال او را متوجه نشوید، از او درخواست می کنید تا سوال خود را مجدد تکرار کند. همچنین اگر شما از کسی سوالی بپرسید یا چیزی به کسی بگویید و آن شخص متوجه حرف تان نشود، جمله خود را دوباره تکرار می کنید. پس باید این موضوع در چنین آزمون کاربردی هم وجود داشته باشد.

آزمون خوانداریecl

پاسخ های شما در این بخش می توانند کوتاه و دقیق باشند و لازم نیست جملات کامل و طولانی بنویسید. اما در آزمون های دیگر نمره کامل از آن کسی است که جملات طولانی و کامل مینویسد. در واقع این بخش بر روی درک مطلب تمرکز دارد نه مهارت های نوشتاری شما. پس پاسخ های کوتاه را می توان برای اثبات درک این بخش ها پذیرفت. چون زمانی فرد توانایی دارد پاسخ کوتاه به سوالات بدهد که منظور متن را فهمیده باشد. و در صورتی که متن را درک نکند جواب خود را حتی در قالب جملات طولانی نیز نمی تواند بیان کند.

موفقیت در آزمون ای س ال

برای موفقیت در هر کاری تمرین و تکرار لازم است چون با تمرین کردن به تسلط کافی در آن کار می رسید و می توانید آن را در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری انجام دهید. برای موفقیت در آزمون ECL نیز تنها یک شرط وجود دارد. و آن شرط هم مسلط بودن به زبان آلمانی است. برای تسلط یافتن به مطالب هم دو قدم را باید طی کنید. قدم اول آموزش و قدم دوم تمرین است. چون همانطور که می دانید، قبل از آموزش نمی توانید به تمرین بپردازید. این موضوع اهمیت آموزش درست و با کیفیت را برای شما مشخص می کند.

آزمون زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی در رشت

 اگر در رشت و یا حتی استان گیلان ساکن هستید، نگران یادگرفتن زبان آلمانی تان نباشید. چون آموزشگاه سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت می باشد. علاوه بر این، سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگر را هم به افراد علاقه مند آموزش میده. سپانو در زمینه آموزش آلمانی بسیار متخصصانه عمل کرده است. برای اثبات این امر لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند.

ثبت نام در آموزشگاه سپانو

 برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می توانید وارد سایت سپانو شوید یا به موسسه سپانو مراجعه کنید. اما اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.


اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید