بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت

 
بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت
برای آموزش زبان فرانسوی آسون ترین راه، مراجعه به بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت و استان گیلان هستش. با ثبت نام در دوره های زبان فرانسوی سپانو در رشت، در آزمون های فرانسوی موفق شوید.

کانون زبان فرانسوی رشت، سپانو

یادگرفتن زبان فرانسوی برای خیلی از افراد لذت بخشه و روزانه تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرن تا این زبان رو آموزش ببینن و از یادگرفتن فرانسوی لذت ببرن. بعضی از افراد هم به دلایلی غیر از علاقه مند بودن به این زبان، تصمیم به آموزش میگیرن. مثلا گاهی افراد به دلیل مسافرت کردن به فرانسه سعی میکنن تا در حد ابتدایی این زبان رو یاد بگیرن تا از سفرشون بیشتر لذت ببرن. اما عده ای دیگه از زبان آموزان هستن که به قصد مهاجرت در کلاس ها ثبت نام میکنن و به آموزش فرانسوی می پردازن.

مهاجرت به فرانسه

شرط مهاجرت به فرانسه داشتن مدارک لازمه. یکی از مهم ترین مدارک هم، مدرک یکی از آزمون های زبان فرانسوی مثل آزمون delf هستش. برای دریافت مدرک باید، در این آزمون ها نمره خوبی بگیری. یعنی نمره ای که در دانشگاه یا محل کار مورد نظرت مورد قبول واقع بشه. برای انجام این کار باید حسابی به مطالب مسلط بشی تا بتونی به سوالات آزمون جواب بدی.

 آموزش زبان فرانسوی در سپانو در رشت

تسلط به مطالب زبان آلمانی در رشت

راه های زیادی برای آموزش زبان فرانسوی وجود داره. مثلا میتونی یکی از برنامه های آموزش زبان رو توی موبایل خودت نصب کنی و شروع کنی یا اینکه یادگرفتن زبان فرانسوی رو از روی کتاب های خودآموز انجام بدی. یا میتونی از یه استاد مسلط خواهش کنی تا این زبان رو بهت آموزش بده. اما این راهکار ها، هیچکدوم راه حل مناسبی برای تو نیست. بهترین روش برای یادگرفتن یه زبان جدید، شرکت در کلاس های یه آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه آموزشه.

بهترین اساتید زبان فرانسوی رشت در سپانو

برای مسلط شدن به زبان فرانسوی باید تمرین کنی. اما قبل از تمرین و تکرار کردن و خوندن مطالب باید این زبان رو تحت نظر اساتید حرفه ای آموزش ببینی. یعنی برای شروع انجام این کار باید در یه آموزشگاه معتبر و متخصص در زمینه آموزش زبان فرانسوی ثبت نام کنی و یاد گرفتن رو شروع کنی. اما اینکه چه موسسه ای رو برای آموزش انتخاب کنی هم، خیلی مهمه. اما نگران نباش چون میخوام بهترین کانون زبان آلمانی در رشت و حتی استان گیلان رو بهت معرفی کنم.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در رشت

سپانو، بهترین موسسه آموزشگاه زبان فرانسوی و دیگر زبان های خارجه مثل زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی، کره ای و... هستش. چون در آموزشگاه سپانو، برای آموزش انواع زبان ها، دوره های مختلفی برگزار میشه. در این صورت، افراد میتونن با توجه به شرایط مخصوص شون، در یکی از دوره های سپانو شرکت کنن. علاوه بر این اساتید مجرب و مسلط به زبان فرانسوی در سپانو تدریس میکنن. همچینین این اساتید از کتاب های مناسبی مثل کتاب alter ego برای آموزش زبان فرانسوی استفاده میکنن تا مطالب روبه بهترین نحو به شما آموزش بدن. این یعنی اگه خودت هم در کنار آموزش، به اندازه کافی تمرین و تلاش کنی، حتما موفقیت بزرگی رو در پیش داری.

لوگوی سپانو

موفقیت زبان آموزان فرانسوی در آزمون ها

 برای اثبات اینکه سپانو، آموزشگاه مناسبی برای آموزشگاه زبان هستش، میتونیم به زبان آموزان موفقی که قبلا درکنار ما به یادگرفتن زبان پرداختن، اشاره کنیم. اکثر این افراد، در حال حاضر یا در کشورهای فرانسوی زبان، ساکن هستن و به اون کشورها مهاجرت کردن. یا اینکه در آموزشگاه های دیگه ای درحال تدریس زبان هستن. این چیزی جز موفقیت نیست. پس هر چه سریع تر آموزشت رو شروع کن تا از بقیه عقب نمونی.

دوره های مختلف زبان فرانسوی در سپانو

سپانو دوره های مختلفی رو به سه صورت، آنلاین، حضوری و هیبرید (تلفیقی از آنلاین و حضوری) برگزار کرده و دراختیار تمامی افراد قرار داده تا افراد بدون هیچ محدودیتی به آموزش زبان فرانسوی بپردازن. مثلا دوره های حضوری برای افراد ساکن رشت و دوره های آنلاین برای افراد ساکن  شهرستان های دیگه استان گیلان  و حتی استان های دیگه برگزار میکنه. این یعنی تو از هر کجای ایران میتونی در کلاس های سپانو شرکت کنی، فرانسوی یاد بگیری و روز به روز به هدفت نزدیک تر بشی.

ثبت نام در دوره های زبان فرانسوی رشت در سپانو

 برای ثبت نام در آموزشگاه سپانو می تونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

اینستاگرام سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید