آموزش زبان آلمانی در رشت

 
آموزش زبان آلمانی در رشت
اگر تصمیم دارید زبان آلمانی را به صورت کاملا تخصصی آموزش ببینید، به سپانو در رشت مراجعه کنید. سپانو، بهترین موسسه آلمانی در رشت و برگزار کننده آزمون آلمانی ecl است. شما می توانید با شرکت در دوره های سپانو، خود را برای آزمون آماده کنید.

چرا زبان آلمانی یاد بگیرم؟

برای یادگرفتن زبان آلمانی دلایل زیادی وجود دارد. خیلی از افراد این زبان را به قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی یاد می گیرند و افراد دیگر برای کسب درآمد و.... قبل از یادگرفتن زبان آلمانی بهتر است بدانید که چرا زبان آلمانی یاد می گیرید. پاسخ به این پرسش به شما کمک می کند تا هدف خود را از یادگرفتن این زبان بدانید و انرژی بیشتری برای آموزش داشته باشید.

روش های برای آموزش زبان آلمانی

برای یادگرفتن زبان آلمانی روش های متفاوتی وجود دارد اما اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن این زبان را به بهترین نحو یاد بگیرید و درآینده از آن استفاده کنید، تنها یک راه پیش روی شماست. بهترین روش برای آموزش آلمانی این است که به یک موسسه زبان آلمانی مراجعه کرده و در دوره ها و کلاس های آنجا ثبت نام کنید.

آکادمی زبان آلمانی سپانو

موسسه سپانو با برگزاری دوره ها و کلاس های متنوع به شما کمک می کند تا زبان آلمانی را از سطح ابتدایی تا سطح پیشرفته بیاموزید و از یادگرفتن این زبان جالب لذت ببرید. همچنین اساتید سپانو ، بهترین ها در استان گیلان هستند و می توانند به شما در موفقیت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی نیز کمک کنند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره ترمیک، فشرده و خصوصی در رشت

شما بعد از شرکت در تعیین سطح زبان آلمانی در سپانو می توانید با توجه به شرایط خود در هر کدام از دوره های این موسسه شرکت کنید. برای مثال اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه ای که دارید  می آموزید و عجله برای آموزش ندارید، در دوره های ترمیک شرکت کنید. اما اگر قصد دارید در کوتاه مدت آموزش خود را به پایان برسانید و مدرک خود را دریافت کنید، در دوره های خصوصی و فشرده شرکت کنید. لازم است بدانید که شما می توانید هر کدام از این دوره ها را به سه صورت آنلاین، حضوری و هیبرید بگذرانید.

دریافت مدرک زبان آلمانی

اگر زبان آلمانی را تا سطح مطلوبی بخوانید، لازم است تا برای آموخته های خود مدرک داشته باشید. مخصوصا اگر به فکر مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی‌زبان هستید. شما برای دریافت مدرک آلمانی باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره مطلوب در آن به دست آورید. قبل از شرکت در آزمون های آلمانی لازم است بدانید که موسسه سپانو نماینده برگزاری آزمون زبان آلمان ECL در ایران است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در رشت برگزار می شود و شما می توانید برای دریافت مدرک بین المللی خود در این آزمون شرکت کنید.

شما می توانید قبل از ثبت نام در آزمون وارد سایت سپانو شوید و از ما در مورد امتحان بین المللی ECL مشاوره دریافت کنید.  اگر سوالی درمورد آزمون ecl یا هر کدام از دوره های سپانو دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ موسسه صحبت کنید.

برگزاری دوره های آمادگی آزمون آلمانی

موسسه سپانو برای شرکت در آزمون های بن المللی زبان المانی برای افراد دوره های آمادگی آزمون برگزار می کند و با حل نمونه سوالات شبیه ساز آزمون، مرور مطالب و ذکر نکات مربوط به امتحان متقاضیان آزمون دهنده را آماده می کند. برای ثبت نام در دوره های آمادگی آزمون آلمانی یا هر کدام از دوره های فشرده، ترمیک و خصوصی آلمانی به مرکز موسسه مراجعه کنید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید