آزمون ecl، با مدرک معتبر و مورد تایید آلمان

 
آزمون ecl، با مدرک معتبر و مورد تایید آلمان
شما با شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl و دریافت نمره خوب میتوانید مدرکی معتبر و با اعتباری مادام العمر به دست آورید. این مدرک مورد تایید دانشگاه ها و دیگر مراکز زبان آلمانی است.

شرکت در آزمون زبان آلمانی ecl در ایران

اگر در حال یادگرفتن زبان آلمانی هستید، یعنی به احتمال زیاد قصد شما از این کار، مهاجرت است. چون خیلی از افراد دوست دارند تا تحصیل خود را در یکی از دانشگاه های آلمانی زبان ادامه دهند. پس لازم است بدانید که انجام این کار چگونه امکان پذیر است.

 

آزمون های زبان آلمانی

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

برای شرکت در آزمون های آلمانی باید ابتدا اطلاعات خود را درمورد این امتحانات کامل کرده و سپس تصمیم درستی مبنی بر شرکت کردن در یکی از ازمون های آلمانی بگیرید. پس لازم است تا امتحانات بین المللی آلمانی را به خوبی با هم مقایسه کرده و درموردشان بخوانید. یکی از این آزمون های مهم آلمانی، امتحان بین المللی ecl است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در شهر رشت برای علاقه مندان به این زبان برگزار می شود تا افراد بتوانند به راحتی در امتحان شرکت کرده و نمره خوبی در آن به دست آورند.

سنجش مهارت ها در آزمون ecl

در این امتحان بین المللی انواع مهارت های زبان آلمانی نظیر lesen، Schreiben، Hören و مکالمه از شما سنجیده می شود. البته چون این آزمون بین المللی در سطوح مختلفی برای شما وجود دارد، میزان سختی هر کدام از این مهارت ها در سطوح مختلف به یک اندازه نیست و حتی مدت زمان اختصاص داده شده به هر بخش نیز متفاوت است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، مقاله « سنجش مهارت های مختلف ecl » را بخوانید و جداول را نیز در مطلب مورد نظر به خوبی بررسی کنید. 

نحوه نمره دهی در آزمون بین المللی ECL 

 برای قبول شدن در کل آزمون ECL هیچ یک از مهارتهای شما نباید زیر 40 درصد باشد و حداقل میانگین 60 درصد از کل مهارت های آزمون را کسب کنید. مثلا اگر در چهار مهارت 80، 80، 50 و 40 درصد امتیاز را بگیرید، میانگین آن 62.5 درصد می شود و شما آزمون را پشت سر گذاشته اید. لازم است بدانید در آزمون ای سی ال آزمون به دو بخش شفاهی شامل تایل های اشپغشن و هوقن و بخش کتبی شامل لزن و شغایبن تقسیم شده است. به عبارت دیگر مهارت های WRITING و READING در یک گروه قرار می گیرند. در حالی که مهارت های LISTENING و SPEAKING در گروه دیگری هستند. زمانی که شما نتوانید یکی از مهارت ها را در یک گروه پاس کنید و قبول شوید، باید هر دو مهارت آن گروه را دوباره تکرار کنید. مثلا اگر در بخش WRITING شکست بخورید، باید هم WRITING و هم READING را دوباره آزمون دهید.

 مثال دیگری را برایتان می زنیم تا چگونگی عملکرد سیستم نمره دهی مشخص تر شود تصور کنید در مهارت هوقن نمره شما 20 می شود و در اشپغشن 70 را کسب می کنید. در مهارت لزن  65 و در مهارت شغایبن 55 می شوید. بیایید با هم نتیجه را ببینیم از آنجا که هوقن شما شرط حداقل 40 را ندارد بنابراین بخش شفاهی شما قبول نمی شود، اما بخش کتبی شما به این وجود که نمره شغایبن 55 است اما چون هر دو شرط لازم را دارد نمره قبولی را دریافت می کند و شما عملا یک بخش را قبول می شوید و یک بخش را از دست می دهید.

 

آزمون های زبان آلمانی بین المللی

اعتبار مدرک آزمون ecl زبان آلمانی

اگر در این آزمون نمره خوبی به دست آورید، بعد از مدت کوتاهی برای شما مدرک صادر خواهد شد. این مدرک برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی زبان آلمانی قابل قبول و معتبر است. چون آزمون ecl مورد تایید ALTE یا همان انجمن آزمون دهندگان زبان در اروپا قرار گرفته است. پس اگر در این آزمون بین المللی شرکت میکنید، نگران اعتبار آن نباشید. همچنین لازم است بدانید که مدت اعتبار این مدرک نیز مادام العمر است و شما بعد از دریافت این مدرک میتوانید آن را تا همیشه در اختیار داشته باشید و به موسسات و مراکز مربوطه ارائه دهید.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بعضی  از مراکز بعد از گذشت حدودا 2 سال ممکن است این مدرک را از شما قبول نکنند چون گذشت این مدت را به منزله فراموشی مطالب می پندارند. پس بهتر است بعد از دریافت این مدرک هر چه سریع تر آن را به موسسات مد نظرتان ارائه دهید.

برگزاری آزمون ecl در رشت

سپانو اولین برگزار آزمون ecl در ایران و شهر رشت است. این آموزشگاه زبان آلمانی با همکاری کنسرسیوم ecl این آزمون را به صورت بین المللی برگزار می کند و مدارک معتبر این امتحان را برای شما صادر خواهد کرد. شما می توانید هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتید، با ورود به سایت سپانو، درآزمون ecl ثبت نام کنید.

در صورتی که درمورد دوره های آلمانی، کلاس های آمادگی آزمون آلمانی و همچنین آزمون های برگزاری شده در سپانو سوالی دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

  33330595_013

32330596-7_013

همچنین میتوانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یک کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ آموزشگاه سپانو صحبت کنید.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید