دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو در رشت

 
دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو در رشت
دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو برای افردی مناسبه به هر دلیلی مثلا مهاجرت فرصت محدودی برای آموزش و دریافت مدرک زبان آلمانی دارن. زبان آلمانی در رشت را در سپانو یاد بگیرید.

زبان آلمانی در سپانو در رشت

 

فرض کن بتونی با یاد گرفتن فقط یه مهارت کل زندگیت رو تغییر بدی. شاید فکرش رو هم نمیکنی ولی اون مهارتی که دارم ازش حرف میزنم، زبان آلمانیه. زبان آلمانی میتونه فایده های زیادی برات داشته باشه. از کسب درآمد و مهاجرت گرفته تا دوره های فنی آوسبیلدونگ که توی آلمان برگزار میشه. تو فقط با تسلط به زبان آلمانی میتونی هر کدوم از این ها رو انتخاب کنی و یه آینده روشن برای خودت بسازی.

آلمانی یاد بگیر.

قدم اول اینه که به زبان آلمانی مسلط بشی. برای این کار باید در کلاس های آموزش زبان شرکت کنی. اما قبلش باید دنبال یه آموزشگاه زبان مناسب و معتبر بگردی. این کار ممکنه زمان زیادی ازت بگیره و وقتت رو تلف کنه. اما نگران نباش. ما بهت یه راه حل ساده تر معرفی میکنیم. برای آموزش زبان آلمانی متونی با خیال راحت به آموزشگاه سپانو مراجعه کنی.

چرا آموزشگاه سپانو؟

سپانو در زمینه آموزش زبان آلمانی بیشتر از 10 سال تجربه داره. همچنین اساتید موفقی در این آموزشگاه حضور دارن که میتونن به راحت ترین روش این زبان رو بهت آموزش بدن. راستی سپانو برای زبان آلمانی دوره های مختلفی داره که تو با توجه به شرایط خودت میتونی توی هر کدوم از این دوره ها که دوست داری شرکت کنی. اگه نمیدونی کدوم دوره ها برات مناسبه با من تا انتهای این مطلب همراه باش.

دوره ها ترمیک زبان آلمانی در سپانو:

دوه های ترمیک مناسب افرادیه که زمان زیادی برای یاد گرفتن دارن. این افراد معمولا آلمانی رو برای تفریح یاد میگیرن. اگه تو هم جزو این گروه از افرادی میتونی به سپانو بای و در کنار اساتید زبان آلمانی ما، از یادگرفتن لذت ببری. اما هدف همه که یکی نیست...

دوره های فشرده زبان آلمانی در سپانو:

اگه به مهاجرت فکر میکنی، باید عجله کنی. چون تو باید به سطح ثابتی برسی، بعد حسابی تمرین کنی تا به آلمانی مسلط بشی، حالا میتونی توی آزمون های بین المللی مثل آزمون DSH و آزمون گوته و ... شرکت کنی. ولی انجام دادن این موارد خیلی زمانبره. پس باید چی کار کنی؟

برگزاری دوره فشرده آلمانی در رشت در سپانو

برای طی کردن هر چه سریع تر این مسیر باید توی دوره هایی شرکت کنی که توی مدت زمان کم، بیشترین مطالب رو بهت آموزش بده. یعنی باید توی دوره های فشرده زبان آلمانی سپانو شرکت کنی. کلاس های این دوره 2 روز در هفته برگزار میشه و هر جلسه 2 ساعت و 40 دقیقه طول میکشه. در نهایت افراد توی این دوره ها هر سطح و هر کتاب رو در 3 ماه تموم میکنن. یعنی اگه توی این دوره ها شرکت کنی، طی 3 ماه اول آموزش، سطح A1 رو میخونی و تموم میکنی و وارد 3 ماهه دوم میشی. طی 3 ماه بعدی سطح A2 رو میخونی و همین طوری تا سطحی که زبان آلمانی رو احتیاج داری و دوست داری، ادامه میدی.

دوره های فشرده آلمانی برای چه افرادی مناسبه؟

گاهی اوقات افراد نیاز به دونستن زبان آلمانی دارن اما وقت کافی برای یاد گرفتن اون ندارن. مثلا به هر دلیلی قراره مهاجرت کنن و در دانشگاه های کشور های آلمانی زبان مثل سوییس و اتریش تحصیل کنن. یا در این کشور ها مشغول به کار بشن. برای این کار باید هرچه سریع تر تسلط کافی به این زبان پیدا کنن. در آزمون شرکت کنن، مدرک بگیرن و بعد این مدرک رو تحویل دانشگاه یا محل کار مورد نظرشون بدن.

همچنین بعضی از افراد دوست دارن که تحصیل یا کار رو در کنار هم داشته باشن. این ها باید در دوره های فنی آوسبیلدونگ شرکت کنن. اما این دوره ها محدودت سنی داره. افرادی که قصد شرکت در این دوره ها رو دارن باید سنشون بین 18 تا 35 سال باشه.

اگه تو جزو هر کدوم از این افراد هستی، یا اگه سنت تقریبا بین 18 تا 35 ساله، عجله کن و چه سریع تر بیا تا زبان آلمانی رو یاد بگیری و یه زندگی قشنگ برای خودت رقم بزنی. پس هر زمان که تصمیم گرفتی تا آلمانی یاد بگیری ما در سپانو همراه تو هستیم و بهت کمک می کنیم.

سپانو کجاست؟

سپانو آموزشگاهی هستش که در استان گیلان و شهر رشت قرار داره و میتونه بهت در آموزش انواع زبان ها کمک کنه. تو در سپانو میتونی انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و... رو آموزش ببینی و یادگرفت زبان لذت ببری. راستی سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش هم هست پس میتونه به موفقیت تو در آزمون آیلتس هم کمک زیادی کنه. فقط کافیه که به سپانو مراجعه کنی و اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید