برگزاری کلاس آلمانی فشرده در رشت

 
برگزاری کلاس آلمانی فشرده در رشت
کلاس های آموزش زبان آلمانی فشرده در رشت، در سپانو برگزار می‌شود. دوره های فشرده سپانو برای افراد با قصد مهاجرت به آلمان مناسب می‌باشد.

کلاس های فشرده زبان آلمانی در رشت چگونه است؟

اگر قصد دارید تا زبان آلمانی را در دوره های فشرده بیاموزید، قبل از هرچیز باید اطلاعات خود را درباره این دوره ها تکمیل کرده و خود را برای شرکت در این دوره ها آماده کنید. قبل از هر چیز لازم است بدانید که این دوره ها دو جلسه در هر هفته برگزار می‌شود و هر جلسه حدود 3 ساعت زمان می‌برد. کلاس های فشرده زبان آلمانی در رشت، بدین صورت است که شما با شرکت در این دوره ها می‌توانید هر سطح را در یک ترم یاد بگیرید. این ترم سه ماه به طول می‌انجامد و شما می‌توانید بعد از گذراندن هر سطح، در آزمون جامع همان سطح شرکت کنید و سپس به سطح بعدی راه پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در صورتی که برای آموزش عجله دارید و می‌خواهید در کوتاه ترین مدت این زبان را بیاموزید، در دوره های فشرده آلمانی شرکت کنید.

دوره فشرده آلمانی مناسب شماست.

 در حالت کلی، دوره های فشرده آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید. اما لازم است بدانید که در سپانو دوره های متنوع دیگری نیز برگزار می‌شود که شما می‌توانید با شرکت در آن ها، آلمانی بیاموزید و آموختن این زبان لذت ببرید.


آموزش در بهترین موسسه آلمانی رشت، سپانو

دوره ترمیک آلمانی رشت

  یکی از دوره ای آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

کلاس آلمانی خصوصی در سپانو

 اما اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

بهترین مدرس زبان آلمانی رشت

مدرسین سپانو با تجربه چندین ساله ای که در آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند با به کارگیری روش های مختلف شما را به یادگیری علاقه‌مند کنند و با کمک کتب معتبر آموزشی، این زبان را به شما بیاموزند. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد خوب و مجرب برای زبان آلمانی می‌گردید، سپانو را برای آموزش انتخاب کنید.

 

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

هزینه دوره آلمانی در رشت

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

ثبت نام در موسسه زبان آلمانی سپانو در رشت

  برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت باید به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام در مورد دوره ها و کلاس ها سوال دارید، می‌توانید با مرکز آموزشگاه تماس گرفته و یا به واتس اپ آکادمی سپانو پیام ارسال کنید.

  33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید