تدریس زبان آلمانی در رشت_ بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو

 
تدریس زبان آلمانی در رشت_ بهترین آموزشگاه آلمانی رشت، سپانو
برای آموزش زبان آلمانی در رشت، به بهترین موسسه آلمانی سپانو مراجعه کنید. تدریس زبان آلمانی در آموزشگاه سپانو توسط بهترین مدرس آلمانی رشت صورت می‌گیرد.

کانون زبان آلمانی برتر در رشت

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن ساکن هستید و قصد دارید زبان آلمانی را بیاموزید، لازم است بدانید که برای انجام این کار، راه حل های زیادی وجود دارد. اما بهترین راهکار این است که این زبان را در آموزشگاه معتبر و خوبی آموزش ببینید. سپانو، بهترین کانون زبان آلمانی رشت است که با برگزاری دوره ها و کلاس های آلمانی، این زبان را به افراد علاقه‌مند می‌آموزد. آکادمی زبان آلمانی سپانو با تجربه چندین ساله ای در آموزش دارد و شما می‌توانید با یادگرفتن آلمانی در سپانو به این زبان علاقه‌مند شوید.

بهترین مدرسین زبان آلمانی رشت در سپانو

یکی از مهم ترین مواردی که برای آموزش خود باید در نظر داشته باشید، انتخاب استاد خوب آلمانی است. پس چنانچه برای آموزش زبان آلمانی خود، به دنبال استاد خوب می‌گردید، لازم است سپانو را برای یادگرفتن این زبان انتخاب کنید. اساتید سپانو، از مدرسین برتر زبان آلمانی در رشت هستند که تجربه بسیاری در آموزش دارند. مدرسین آلمانی سپانو، با بهره گیری از روش های آموزشی متعدد و استفاده از منابع معتبر آلمانی، این زبان را به شما می‌آموزند و شما را به این زبان علاقه مند می‌کنند.


علت آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره های آموزشی آلمانی رشت

کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد در تمامی موقعیت ها مناسب باشد و زبان آموزان بتوانند بدون به وجود آمدن محدودیتی، به یادگرفتن بپردازند.

زبان آموزان موفق آلمانی در سپانو

شما می‌توانید نقد و نظر زبان آموزان سپانو را در صفحه اول سایت سپانو بخوانید. اما علاوه بر این لازم است بدانید که این آموزشگاه، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون های زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت95% است. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 

دوره فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو

هزینه شهریه دوره های آلمانی در سپانو

 بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

تعیین سطح زبان آلمانی سپانو در رشت

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل زبان آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

 

بهترین دوره آموزش زبان آلمانی در رشت

ثبت نام در موسسه سپانو

 برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در رشت، به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام، سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، می توانید با شماره های زیر تماس گرفته یابه واتس اپ آموزشگاه وارد شویدو سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید