تدریس زبان آلمانی فشرده در رشت

 
تدریس زبان آلمانی فشرده در رشت
زبان آلمانی فشرده با کمک بهترین مدرسین زبان رشت، تدریس می‌شود. برای آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، به سپانو مراجعه کنید.

آموزش آلمانی برای مهاجرت

بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان آلمانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

برگزاری آزمون ecl آلمانی در ایران، رشت

بعد از آموزش این زبان باید مدرکی برای آن داشته باشید تا بتوانید هدف خود را نهایی کنید. برای دریافت مدرک باید در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره حد نصاب را در آن کسب کنید. آموزشگاه آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران آزمون زبان آلمانی ecl  را برگزار می کند. این آزمون، بین المللی بوده و مدرک آن برای ارائه به دانشگاه ها و مراکز کاری و تحصیلی آلمانی، معتبر است. علاوه بر این، امتحان بین المللی ecl  شامل جنبه های عملی و کاربردی آلمانی می باشد که آن را تا حد زیادی برای آزمون دهندگان آسان تر می کند. شما می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و در نزدیک ترین تاریخ برگزاری، در آن شرکت کنید. قبل از ثبت نام در این امتحان بین المللی می توانید با تکمیل کردن فرم مشاوره، از نکات مهم آزمون ecl بهره مند شوید.


دوره فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو

بهترین راه آموزش زبان آلمانی

بهترین راه آموزش زبان آلمانی در رشت این است که این زبان را در بهترین کانون زبان آلمانی شهر خود بیاموزید. در آموزشگاه های زبان، شما می‌توانید از لحاظ کیفیت منابع آموزشی و اساتید اطمینان کامل داشته و با تمرین و تکرار به زبان مورد علاقه خود مسلط شوید. سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت است و می‌تواند با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به شما در آموزش زبان کمک کند. این کانون زبان، با تجربه بیشتر از 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت تخصصی برای آزمون های بین المللی آماده شده و نمرات خوبی به دست آورید.

برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی رشت در سپانو

 کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد در تمامی موقعیت ها مناسب باشد و زبان آموزان بتوانند بدون به وجود آمدن محدودیتی، به یادگرفتن بپردازند

 

آموزش آلمانی در رشت

کلاس ترمیک زبان آلمانی در رشت

 یکی از دوره ای آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.

زبان آلمانی خصوصی در رشت

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

 

بهترین دوره آموزش زبان آلمانی در رشت

زبان آلمانی فشرده در رشت در سپانو

علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

دوره فشرده آلمانی زبان آلمانی مناسب شماست.

در حالت کلی، دوره های فشرده آلمانی سپانو در رشت، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

 

تدریس زبان آلمانی رشت در سپانو

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید.

ثبت نام در کلاس های آلمانی

برای ثبت نام در دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در رشت، به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام، سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، می توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ موسسه وارد شوید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

  33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید