کلاس های ترمیک آموزشی زبان آلمانی در رشت در سپانو

 
کلاس های ترمیک آموزشی زبان آلمانی در رشت در سپانو
برای یادگرفتن زبان آلمانی لازم است در دوره ها و کلاس های ترمیک و فشرده آموزشی شرکت کنید. سپس با شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی، مدرک آلمانی دریافت کنید و به آلمان مهاجرت کنید.

تحصیل در آلمان

اگر قصد مهاجرت های تحصیلی به آلمان را دارید و می خواهید در یکی از دانشگاه های آلمان و دیگر کشور های آلمانی زبان تحصیل کنید، باید مدرک داشته باشید. افراد غیر آلمانی زبان برای مهاجرت های کاری و تحصیلی و انجام هر کار دیگری که احتیاج به دانستن زبان آلمانی دارد، باید مدرک آلمانی داشته باشند. برای دریافت چنین مدرکی لازم است تا در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و در آن نمره مطلوبی به دست آورید.

شرکت در آزمون بین المللی زبان آلمانی

آزمون های زبان آلمانی به اندازه کافی زیاد هستند و شما باید از بین آن ها بهترین را برای صورت گرفتن هدف تان انتخاب کنید. برای مثال گفته می شود که برای مهاجرت های تحصیلی باید مدرک آزمون های تست داف 4 ، DSH ، گوته C2 و یا تلک C1 را داشته باشید. زیرا دانشگاه های آلمانی زبان این مدارک را از شما قبول خواهند کرد و در اکثر مواقع مدرک دیگر آزمون ها مورد قبول نیست. اما برای مهاجرت های کاری و هر هدف دیگری می توانید مدرک آزمون های دیگری را مثل امتحان بین المللی ECL ، ÖSD و .. را داشته باشید و پذیرفته شوید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری آزمون ECL زبان آلمانی در رشت

یکی از آزمون های بین المللی زبان آلمانی که در ایران برگزار می شود، آزمون ECL زبان آلمانی است. این آزمون برای اولین بار در رشت و در ایران توسط موسسه سپانو و با کمک مرکز برگزاری آزمون های ecl برگزار می شود. این آزمون ویژگی های زیادی دارد که شما می توانید آن را برای دریافت مدرک انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد آزمون ecl می توانید با شماره های زیر جهت مشاوره تماس گرفته و یا با ورود به سایت سپانو، اطلاعات خود را کامل کرده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

 33330595_013

32330596-7_013

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، میتوانید علاوه بر تماس با شماره های بالا، با کلیک بر روی لینک روبه رو با ما در واتس اپ صحبت کنید.  ورود به واتس اپ موسسه

کلاس های آموزش آلمانی در رشت

دوره ها و کلاس های زبان آلمانی در سپانو به چند صورت برای علاقه مندان ایجاد شده است. زبان آموزان در صورتی که زبان آلمانی را تا حدی آموخته باشند، بعد از تعیین سطح در سپانو میتوانند در یکی از دوره های ما شرکت کنند. اما اگر به تازگی تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید، می توانید با مراجعه به موسسه سپانو در دوره های ترمیک، فشرده، فوق فشرده و خصوصی آلمانی شرکت کنید. لازم است بدانید که این دوره ها به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برای شما در دسترس خواهد بود.

آلمانی در رشت

دوره ترمیک آلمانی سپانو در رشت

یکی از دوره هایی که سپانو برای آموزش به افراد پیشنهاد می دهد، ترمیک است. از آنجا که آموزش به صورت گروهی بهتر صورت می گیرد، کلاس های ترمیک مناسب آموزش آلمانی هستند. افراد در جمع دوستان با تمرین و تکرار بیشتر مطالب سریع تر یاد می گیرند و آموخته ها را مدت طولانی تری در ذهن خود نگه می دارند. اما بعضی از افراد به دلایل متفاوتی مانند شرایط کاری و تحصیلی یا کمبود وقت برای دریافت مدرک شان، توانایی شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند. برای اینگونه از افراد دوره های دیگری در نظر گرفته شده است.

برای مثال گاهی افراد مجبور هستند تا زبان آلمانی را در مدت محدودی بیاموزند، تا برای دریافت مدرک و مهاجرت حاضر شوند. در این صورت دوره های فشرده در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک و فشرده را ندارند. در این صورت کلاس های خصوصی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود.

شرکت در دورهای آلمانی سپانو

شما برای شرکت در این دوره ها می توانید با مراجعه به مرکز آکادمی سپانو ثبت نام کرده و منتظر شروع کلاس ها باشید.

فراموش نکنید که اینستاگرام آموزشگاه  را دنبال کرده تا از اخبار ما با خبر باشید.

 

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید