کلاس زبان آلمانی خصوصی در رشت

 
کلاس زبان آلمانی خصوصی در رشت
بهترین موسسه آموزشی زبان آلمانی در رشت، سپانو است. کانون زبان آلمانی سپانو با برگزاری دوره های زبان آلمانی در رشت، افراد را برای آزمون های بین المللی آلمانی مانند ecl آماده می‌کند.

آموزش زبان آلمانی خصوصی در رشت

اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. سپانو برای حل چنین مشکلاتی برای شما، دوره های خصوصی را در نظر گرفته است. روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. پس اگر قصد شرکت در کلاس های خصوصی را دارید، به سپانو، بهترین موسسه آلمانی رشت مراجعه کنید.

آموزشگاه برتر آلمانی رشت

 سپانو، کانون زبان آلمانی در رشت است و می‌تواند با برگزاری دوره های متنوع آلمانی به شما در آموزش زبان کمک کند. این کانون زبان، با تجربه بیشتر از 10 ساله ای که در زمینه آموزش آلمانی دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت تخصصی برای آزمون های بین المللی آماده شده و نمرات خوبی به دست آورید. لازم است بدانید که موسسه سپانو برای اولین بار در ایران نماینده برگزاری آزمون ecl شده است و این آزمون را به زبان آلمانی در ایران و در رشت برای زبان آموزان فراهم کرده است.


بهترین استاد آلمانی رشت

برگزاری آزمون ecl آلمانی در ایران

آزمون زبان آلمانی ecl، آزمونی بین المللی است که برای اولین با در ایران و در شهر رشت توسط آکادمی سپانو برگزار می‌شود. مدرک این آزمون بسیار معتبر بوده و به شما کمک می‌کند تا به هدف خود از آموزش آلمانی برسید. اما از آنجا که این آزمون به تازگی در ایران در حال برگزاری است، شما می‌توانید با ورود به سایت سپانو و تکمیل فرم مشاوره آزمون، منتظر بمانید تا مشاور تخصصی آزمون ecl در سپانو با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم درمورد این امتحان بین المللی را در اختیار شما قرار دهد.

برگزاری دوره های آموزشی آلمانی رشت

 سپانو برای افزایش کیفیت آموزش دوره های مختلفی را برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد علاقه مند به زبان با توجه به شرایطی مثل داشتن محدودیت زمانی، فرصت کافی برای آموزش و موارد دیگر تصمیم می‌گیرند که چه دوره ای برایشان مناسب تر است و باید در کدام دوره ثبت نام کنند. شما می توانید قبل از ثبت نام در دوره ها با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره با توجه به شرایط شما پیشنهاد شود و بتوانید آموزشی صحیح و باکیفیت را تجربه کنید.

 

یادگیری آلمانی در رشت

دوره آموزش آلمانی ترمیک در رشت

 اگر با محدودیت های زمانی روبه رو نیستید، می توانید با شرکت در دوره های ترمیک آلمانی سپانو، به صورت پیوسته زبان بیاموزید. هر جلسه از کلاس ترمیک در سپانو 1 ساعت و 20 دقیقه است و کلاس ها 2 روز در هفته برگزار خواهد شد. این دوره هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان مناسب است و در آموزشگاه سپانو برگزار می شود.

کلاس فشرده آلمانی رشت در سپانو

 علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان دوره های فشرده نیز می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور‌های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده زبان آلمانی منتظر شماست. دوره های فشرده سپانو بدین صورت است که شما می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را درکمتر از سه ماه آموزشی بخوانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع همان سطح به سطح بعدی راه پیدا کنید.

بهترین استاد زبان آلمانی در رشت

شرکت در کلاس های خصوصی آلمانی رشت در سپانو

 در حالت کلی، کلاس های خصوصی آلمانی برای زبان آموزانی مناسب است که به سختی با روز و ساعت کلاس های گروهی کنار می‌آیند و یا برای آموزش خود بسیار عجله دارند. اما اگر جزو افراد زیر هستید، این کلاس ها مخصوص شماست.

_ به دلیل مشغله های کاری یا تحصیلی توانایی حضور در دوره های گروهی را ندارید.

_ تایم های آزاد بسیار کمی برای شرکت در کلاس ها دارید.

_ برای اموزش زبان آلمانی عجله دارید و فرصت کمی برای یادگرفتن این زبان دارید.

_ قصد شرکت در آزمون های بین المللی آلمانی را در آینده ای نزدیک دارید.

_ تقویت یکی از مهارت های آلمانی برایتان از سایرین اهمیت بیشتری دارد.

_ و.....

شرکت در کلاس های آموزش آلمانی رشت

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه زبان آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید