تدریس فشرده زبان آلمانی در رشت

 
تدریس فشرده زبان آلمانی در رشت
زبان آلمانی در رشت به صورت فشرده توسط اساتید مجرب سپانو تدریس می‌شود. برای شرکت و آمادگی در آزمون های بین المللی زبان آلمانی در کلاس های آموزشی آلمانی سپانو شرکت کنید.

آلمان، کشوری برای مهاجرت

  بسیاری از افراد زبان آلمانی را به دلیل مهاجرت های کاری و تحصیلی می‌آموزند. از آنجا که آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است، می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای افراد باشد. بسیاری از زبان آموزان آلمانی، به قصد مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان، آن را آموخته و سپس با شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی مانند ecl و به دست آوردن نمره حد نصاب، مدرک خود را دریافت کرده و به مقصد خود می‌رسند. شما می‌توانید با یادگرفتن زبان المانی، علاوه بر مهاجرت، به تدریس و انجام کار های مترجمی نیز فکر کنید.

چگونه آلمانی بیاموزیم؟

اگر تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید و قصد دارید که این زبان را بیاموزید، بهتر است که آموزشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب کنید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو یاد بگیرید. موسسه سپانو با برگزاری دوره های آموزشی آلمانی در رشت به صوت متنوع، افراد را برای آزمون های بین المللی آماده می‌کند. البته اگر به یادگرفتن زبان آلمانی فکر می‌کنید یا در حال آموختن این زبان هستید، باید بدانید که موسسه سپانو با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران و شهر رشت، به زبان آموزان کمک می‌کند تا به راحت ترین روش مدرک خود را دریافت کرده و هدف خود را از آموزش زبان آلمانی نهایی کنند.

علت آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری دوره های آموزش آلمانی در رشت

 کلاس ها و دوره های آموزش آلمانی در رشت به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به موقعیت کاری و تحصیلی و تایم های آزاد خودتان در هر کدام از این دوره ها شرکت کرده و هر چه سریع تر آموزش را شروع کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد در تمامی موقعیت ها مناسب باشد و زبان آموزان بتوانند بدون به وجود آمدن محدودیتی، به یادگرفتن بپردازند.

دوره ترمیک یا خصوصی؟؟

 یکی از دوره ای آموزش زبان آلمانی، ترمیک است. اگر برای آموزش زبان عجله ای ندارید، این دوره ها بهترین گزینه برای شماست. زیرا با شرکت در کلاس های ترمیک، زبان آلمانی را به آرامی و با تمرکز هر چه بیشتر می‌آموزید و شما با ثبت نام در این دوره ها، هر سطح از زبان آلمانی را در سه ترم دو ماهه یاد می‌گیرید. این بدان معناست که هر سطح زبان آلمانی برای آموزش در کلاس های ترمیک حدود 6 ماه آموزشی طول خواهد کشید.


دوره های فشرده و ترمیک آموزش آلمانی سپانو

اما اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگی با کلاس گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس های خصوصی آموزش آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

تدریس زبان آلمانی به صورت فشرده در رشت

کلاس های فشرده زبان آلمانی در رشت، بدین صورت است که شما با شرکت در این دوره ها می‌توانید هر سطح را در یک ترم یاد بگیرید. این ترم سه ماه به طول می‌انجامد و شما می‌توانید بعد از گذراندن هر سطح، در آزمون جامع همان سطح شرکت کنید و سپس به سطح بعدی راه پیدا کنید.

 

آموزش آلمانی در رشت

کلاس فشرده زبان آلمانی مناسب کیست؟

در حالت کلی، دوره های فشرده آلمانی سپانو، مناسب افرادی است که برای یادگرفتن عجله دارند و باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزند. این بدان معناست که اگر برای آموزش آلمانی هدف های زیر را دنبال می‌کنید، در این دوره در سپانو شرکت کنید.

_ قصد مهاجرت به آلمان و دیگر کشور های آلمانی‌زبان را دارید.

_ باید در آزمون بین المللی آلمانی شرکت کنید.

_ در آینده احتیاج به مدرک زبان آلمانی دارید.

_ باید هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید.

اگر جزو این دسته از افراد هستید، هرچه سریع تر به سپانو مراجعه کنید و زبان آلمانی را در دوره فشرده توسط بهترین اساتید آلمانی رشت بیاموزید.

هزینه شرکت در دوره ها

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح آلمانی مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

زبان آلمانی در رشت

شرکت در دوره ها آموزش آلمانی سپانو

برای شرکت در دوره ها و کلاس های سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته شما می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره ها با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا دوره مناسب شرایط و سطح‌تان، به شما معرفی شود تا بتوانید به کلاس ها اضافه شوید. البته اگر قبل از ثبت نام در دوره ها سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس رفته یا به واتس اپ ما پیام دهید.

  33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام آکادمی آلمانی سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید