بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

 
بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت
برای یادگرفتن زبان آلمانی بهتر است به بهترین آموزشگاه آلمانی رشت مراجعه کنید. این موسسه با برگزاری دوره ترمیک، خصوصی و فشرده آلمانی شما را به آموزش علاقه مند می‌‌کند.

کانون زبان المانی رشت، سپانو

 

اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به موسسه زبان آلمانی متخصص سپانو، آلمانی را با کمک بهترین روش ها و برترین اساتید آلمانی بیاموزید. سپانو بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت است و می‌تواند به شما در آموختن و مسلط شدن به این زبان کمک کند. برای بیشتر آشنا شدن با این موسسه موفق در زبان آلمانی، ادامه این مطلب را بخوانید.

برگزاری کلاس های مختلف آلمانی در رشت

دوره های گروهی، ترمیک و فشرده آلمانی

اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه مند بودن به آن می آموزید، دوره های ترمیک مناسب شماست. همچنین اگر برای آموزش و رسیدن به سطح خاصی از آلمانی عجله ندارید، شرکت در کلاس های ترمیک کمک زیادی به شما خواهد کرد. علاوه بر دوره های ترمیک، در سپانو کلاس های زبان آلمانی به صورت فشرده هم برای شما وجود دارد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان کلاس های فشرده آلمانی می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.

یادگیری آلمانی در رشت

آلمانی خصوصی در رشت

 اگر به دلیل تحصیل یا اشتغال فرصت محدودی برای آموزش دارید، و همچنین اگر هماهنگ شدن با کلاس های گروهی برایتان سخت و یا حتی غیر‌ممکن است، آموزش را رها نکنید. زیرا روز و ساعت کلاس خصوصی آلمانی با توجه به زمان های آزاد شما و استاد شما برنامه ریزی خواهد شد. لازم است بدانید که در کلاس های خصوصی تدریس مطالب و منابع آموزشی با نظر شما و تایید مدرس آلمانی تان صورت خواهد گرفت. بنابراین آموزش با کیفیت تر و سریع تری را تجربه خواهید کرد.

کلاس آنلاین زبان آلمانی

لازم است بدانید که دوره های مذکور، به صورت آنلاین، حضوری و هیبرید برگزار می‌شود و شما می‌توانید بدون توجه به دوری مسافت و یا عدم توانایی در حضور در کلاس های حضوری، در کلاس های آنلاین شرکت کرده و از آموزش لذت ببرید. در این باره، لازم است بدانید که کلاس ها آنلاین، از کیفیت بالایی برخوردارد بوده و تفاوت های بسیار جزئی با کلاس های حضوری دارد. همچنین مطالب آموخته شده در دوره های ترمیک و فشرده و خصوصی و هچنین حضوری و آنلاین نیز مشابه است. بنابراین اگر قصد شرکت در دوره های آنلاین را دارید، نگران آموزش خود نباشید.

هزینه شرکت در دوره های سپانو

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح آلمانی مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

 

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

آزمون آلمانی ecl در رشت

لازم است بدانید که موسسه سپانو برای اولین بار در ایران و شهر رشت، آزمون آلمانی ecl را برگزار می‌کند. با توجه به اینکه این آزمون نسبت به آزمون های بین المللی آلمانی تا حدی آسان تر است و جنبه های عملی و کاربردی آلمانی شما را می‌سنجد، می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در موفق شدن و دریافت مدرک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این امتحان بین المللی و دریافت مدرک آن، می‌توانید با کلیک بر روی لینک مشاوره، فرم مشاوره را تکمیل کرده و منتظر بمانید تا در اسراع وقت با شما تماس گرفته شود.

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو نیز دارید، برای ما در واتس اپ بفرستید یا با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید