برگزاری کلاس آموزش زبان آلمانی در رشت

 
برگزاری کلاس آموزش زبان آلمانی در رشت
دوره ها و کلاس ها آموزش زبان آلمانی در بهترین موسسه زبان رشت، سپانو برگزار می‌شود. برای شرکت در کلاس های فشرده، ترمیک یا خصوصی به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

اگر به هر دلیلی تصمیم به آموزش زبان آلمانی گرفته اید و قصد دارید این زبان را بیاموزید، لازم است تا این زبان را در بهترین آموزشگاه شهر خودتان یادبگیرید. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که آلمانی را در سپانو بیاموزید. سپانو بهترین آکادمی زبان در رشت است که با کمک اساتید مجرب به شما در یادگرفتن زبان آلمانی کمک بسیاری خواهد کرد.

موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو

موسسه زبان آلمانی سپانو، بهترین آموزشگاه رشت است که به افراد علاقه مند به آموزش آلمانی کمک زیادی می‌کند. زبان آموزان این موسسه از آموزش خود رضایت دارند و توانسته اند زبان مورد علاقه خود را «مخصوصا آلمانی» به خوبی و با کیفیت کامل یاد بگیرند. به همین خاطر است که بسیاری از زبان آموزان آلمانی سپانو در عرصه های مختلف موفق هستند و در حال حاضر در حال کار یا تحصیل در یکی از کشور های آلمانی‌زبان هستند و یا در آموزشگاه های دیگر تدریس انجام می‌دهند.

لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است.

برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

بهترین اساتید آلمانی رشت

یکی از دلایل موفق شدن زبان آموزان سپانو این است که این زبان آلمانی را توسط بهترین اساتید شهر رشت آموخته اند. مدرسین سپانو با کمک گرفتن از بهترین و معتبر ترین منابع آلمانی برای زبان آموزان می‌توانند مطالب را به بهترین شیوه آموزش دهند و آن ها را برای آزمون ها یبین المللی آماده کنند.

دوره آلمانی به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی

کلاس ها و دوره های آموزش زبان آلمانی در رشت به سه صورت مختلف برگزار می شود تا افراد با هر شرایطی بتوانند از آموزش بهره مند شوند. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. علاوه بر این اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی حضور در کلاس های گروهی آلمانی مانند ترمیک و فشرده را ندارید، دوره خصوصی برای شما مناسب است. در کلاس های خصوصی روز و ساعت کلاس ها بر اساس زمان های آزاد شما زبان آموزان عزیز و اساتید تعیین خواهد شد.

برگزاری دوره آمادگی آزمون آلمانی

بعد از آموزش بهتر است مدرک زبان آلمانی خود را بگیرید. مخصوصا اگر قصد مهاجرت و یا تدریس دارید، داشتن مدرک برایتان واجب است. برای اینکه مدرک زبان المانی خود را دریافت کنید، لازم است تا در یکی از آزمون های بین المللی آلمانی شرکت کرده و در آن نمره حد نصاب را به دست آورید. برای اینکه بتوانید در آزمون های بین المللی آلمانی نمره خوبی به دست آورید، لازم است تا به این زبان به خوبی مسلط شوید و تمرین کنید. سپانو دوره های آمادگی آزمون آلمانی برگزار می‌کند تا به شما در موفقیت در آزمون کمک کند.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت، سپانو

آزمون ecl زبان آلمانی برای اولین بار در ایران

موسسه زبان آلمانی سپانو برای اولین بار در ایران با همکاری مرکز آزمون های ecl، این آزمون را در ایران و رشت برگزار می‌کند. این امتحان بین المللی به شما کمک میکند تا به راحتی مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کرده و بتوانید هدف خود را از آموختن آلمانی نهایی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این امتحان بین المللی مطلب «همه چیز درمورد آزمون ecl  آلمانی» را بخوانید. اگر همچنان سوالی درمورد این آزمون دارید، وارد سایت ما شده و فرم مشاوره را کامل کنید. در این صورت مشاوره تخصصی ecl در آموزشگاه سپانو، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه آلمانی رشت

برای ثبت نام و شرکت در دوره های بهترین کانون زبان آلمانی رشت، سپانو به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی در مورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با مرکز آموزشگاه به شماره های زیر تماس بگیرید. و یا به واتس اپ کانون سپانو پیام دهید.

   33330595_013

32330596-7_013

فراموش نکنید که به اینستاگرام موسسه آلمانی سپانو سر بزنید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید