بهترین آموزشگاه زبان در رشت

 
بهترین آموزشگاه زبان در رشت
اگر قصد دارید که زبان های خارجه اعم از آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، انگلیسی «آیلتس» را در رشت بیاموزید، سپان بهترین کانون زبان رشت است که شما را به آموزش زبان علاقه‌مند می‌کند.

آموزش زبان در بهترین آموزشگاه رشت

حتما تا به حال با خودتان فکر کرده اید که به کشور دیگری مهاجرت کنید یا به خارج از ایران سفر کنید. تصمیم درستی گرفته اید اما لازمه انجام دادنش، این است که زبان دیگری بیاموزید. یکی از زبان هایی که در همه حال به کارتان خواهد آمد، زبان انگلیسی است. دانستن این زبان از آن جهت که زبانی بین المللی است، به شما در برقراری ارتباط با مردم کشور های دیگر کمک زیادی خواهد کرد. اما مشکل اینجاست که مردم بعضی از کشور ها، انگلیسی نمی‌دانند. در چنین وضعیتی چاره چیست؟؟؟

یادگرفتن زبان های خارجه در سپانو

اگر قصد دارید تا هر زبانی را بیاموزید، بهترین روش این است که به آموزشگاه زبان مناسب و معتبری مراجعه کنید که در آموزش زبان تجربه و تخصص کافی را داشته باشد. اگر در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید، بهتر است به آکادمی زبان سپانو مراجعه کنید. موسسه سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت است که به شما در یادگرفتن این زبان کمک می‌کند. آکادمی سپانو بهترین آموزشگاه آلمانی رشت است. شما زمانی متوجه این موضوع می‌شود که در این موسسه حداقل چند ترم زبان آموخته باشید. البته برای متوجه شدن این موضوع، یک راه میانبر هم وجود دارد و آن این است که نظر افرادی را که قبلا در سپانو زبان آموخته اند، بدانید.

آموزش زبان آلمانی در سپانو

اگر قصد آموزش زبان آلمانی در سپانو را دارید، لازم است بدانید که اساتید آلمانی از بهترین مدرسین رشت هستند و با کمک گرفتن از روش های متنوع و منابع آموزشی معتبر، به شما در آموزش کمک خواهند کرد. علاوه بر این، دوره های مختلفی برای افراد در نظر گرفته شده است تا با هر شرایطی و در کنار مشغله های آموزشی این زبان را به علاقه مندان بیاموزند. زبان آموزان آلمانی سپانو از دوره ها و کلاس ها نهایت رضایت را داشته و توانسته اند با تلاش و کوشش و همچنین با کمک آموزشگاه و اساتید موفقیت هایی در عرصه های بین المللی کسب کنند.

بهترین موسسه آموزش آلمانی رشت

موفقیت زبان آموزان آلمانی در آموزشگاه سپانو

سپانو، بهترین آموزشگاه آلمانی رشت است که با برگزاری آزمون آلمانی ecl برای اولین بار در ایران به زبان آموزان کمک می‌کند تا بعد از آموزش زبان آلمانی، در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

آزمون آیلتس، ماک و آموزش زبان انگلیسی در رشت

اگر قصد دارید تا زبان انگلیسی را بیاموزید و سپس با شرکت در آزمون آیلتس، مدرک خود را دریافت کرده و مهاجرت کنید، می‌توانید با مراجعه به مرکز آموزشگاه سپانو، در کلاس ها ثبت نام کرده و این زبان را بیاموزید. سپانو نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران است و علاوه بر برگزاری دوره های عمومی زبان انگلیسی، کلاس های تخصصی آیلتس نیز برگزار می‌کند تا افراد بتوانند خود را برای این آزمون بین المللی مهم آماده کرده و بعد از شرکت در آزمون، به هدف خود برسد.

آمادگی آیلتس

برگزاری آزمون ماک در رشت

سپانو یکی از بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی ماک در رشت است. شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس ماک به افراد کمک می‌کند تا خود را برای آزمون آیلتس آماده کنند. علاوه بر این، با حل سوالات شبیه سازی شده، با نحوه طرح سوالات اصلی آزمون آیلتس آشنا شوند.

یادگرفتن زبان فرانسوی رشت در سپانو

فرانسوی در رشت را با مهاجرت به کبک و کانادا می‌شناسند. این نشانگر زبان آزموان موفق و اساتید برجسته زبان فرانسوی سپانو است. اساتید زبان فرانسوی در سپانو، با تجربه ای که در زمینه آموزش دارند، شما را برای آزمون ها آماده کرده و به زبان فرانسوی علاقه مند می‌کنند. دوره های آموزش زبان فرانسوی در سپانو به صورت ترمیک و خصوصی برای شما عزیزان وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید با هر شرایطی به کلاس های ما اضافه شده و زبان فرانسوی را بیاموزید. این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری نیز در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

بهترین موسسه آموزش ترکی استانبولی رشت، سپانو

برای یادگرفتن زبان ترکی استانبولی روش های متفاوتی وجود دارد. شما با پیش گرفتن هر روشی می‌توانید این زبان را بیاموزید و از آموزش لذت ببرید. اما لازم است بدانید که استفاده کردن از روش های نامناسب برای آموزش، ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد و بسیار زیاد تر از حد معمول طول بکشد. در این صورت شما از یادگرفتن خسته خواهید شد و نمی‌توانید هدف خود را دنبال کنید. پس بهتر است، از ابتدا روشی مناسب را انتخاب کرده و آن را تا انتها ادامه دهید.

آموزش زبان ترکی استانبولی  در سپانو

بهترین روش برای یادگرفتن زبان ترکی  این است که به موسسات زبان مراجعه کرده و با شرکت در دوره های آموزشی آن، آموزش را شروع کنید. از آنجا که سپانو برگزار کننده دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت است، شما می‌توانید با اطمینان کامل در دوره های آکادمی سپانو شرکت کرده و این زبان را بیاموزید.

آموزش زبان های روسی، اسپانیایی، ایتالیایی در رشت

شما می‌توانید علاوه بر زبان های نام برده، زبان های روسی، چینی، کره ای ،اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، عربی و... را در سپانو آموخته و از آموزش زبان نهایت لذت را ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام می‌توانید به مرکز آموزشگاه به صورت حضوری مراجعه کرده یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می‌تواید سوالات خود را در واتس اپ سپانو نیز از ما بپرسید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید