موفقیت در آزمون آیلتس _ آموزشگاه زبان سپانو در رشت

 
موفقیت در آزمون آیلتس _ آموزشگاه زبان سپانو در رشت
برای موفق شدن در آزمون آیلتس به سپانو مراجعه کن. چون سپانو با برگزاری دوره های آمادگی آیلتس و آزمون آزمایشی ماک به موفقیت در آیلتس کمک میکنه.

موفق شدن در آزمون ایلتس و دریافت نمره خوب

روزانه خیلی از افراد تصمیم میگیرن که به یکی از کشور های انگلیسی زبان مثل کانادا مهاجرت کنن شاید تو هم یکی از این افراد باشی. الان که داری این مطلب رو میخونی یعنی تو هم به همین فکر هستی و میخوای در آینده ای نزدیک تصمیمت رو عملی کنی. اما چیزی که برای انجام این تصمیمم لازمه، داشتن مدارک لازم برای مهاجرته.

دریافت مدرک آیلتس و مهاجرت

یکی از مهم ترین مدارکی که برای مهاجرت لازمه، داشتن مدرک آزمون آیلتس هستش. برای دریافت این مدرک هم باید در آزمون آیلتس شرکت کنی و در اون آزمون موفق بشی. در واقع موفقیت چیزی جز دریافت نمره عالی نیست. نمره عالی هم یعنی نمره ای که دانشگاه یا محل کار مد نظرت در کشوری که قصد مهاجرت به اون رو داری، این نمره رو بپذیرن. برای دریافت چنین مدرکی تلاش، تمرین و تکرار لازمه تا به مطالب تسلط کامل پیدا کنی. اما یه راه میانبر هم وجود داره.

شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس در رشت

اگه فکر میکنی زبان انگلیسی رو تا حد زیادی بلدی و میخوای در آزمون ایلتس شرکت کنی، بهتره در کلاس های آمادگی آیلتس در سپانو شرکت کنی تا با تسلط کامل به مطالب، سر جلسه آزمون بری و با نمره عالی برگردی. اما قبل از شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس، باید در تعیین سطح حضوری یا تلفنی شرکت کنی تا سطح زبان انگلیسی ات مشخص بشه و بتونی با شرکت در کلاس ها برای آزمون آیلتس آماده بشی. اگه جزو این دسته از افراد نیستی و تا به حال زبان انگلیسی نخوندی یا این زبان رو تا حد ابتدایی بلدی، قبل از انجام این مراحل باید در کلاس های آموزش زبان انگلیسی ثبت نام کنی و این زبان رو یاد بگیری.

موفقیت در آزمون آیلتس با سپانو

آموزشگاه سپانو، موسسه ای در استان گیلان و شهر رشت هستش. این آموزشگاه نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هم هست پس میتونه با برگزاری دوره ها و آزمون های آزمایشی کمک زیادی به موفقیت تو در آزمن آیلتس کنه. اگه میخوای بدونی که چرا باید برای موفقیت در آزمون آیلتس به سپانو مراجعه کنی، این مطلب رو تا انتها بخون.

بخش نوشتاری آزمون آیلتس

تعیین سطح آیلتس

قبل از اینکه در کلاس های آمادگی آیلتس شرکت کنی، باید تعیین سطح بدی. چون همونطوری که می دونی کلاس های آمادگی آیلتس برای سطوح مبتدی برگزار نمیشه. بنابراین باید زبان آموزان قبل از شرکت کردن در دور‌ه های آموزشی آفرینش، در تعیین سطح ها شرکت کنن تا توانایی خودشون رو در زبان انگلیسی بررسی کنن و بعد در کلاس مناسب سطح خودشون شرکت کنن. تعیین سپانو و هچنین سطح خانه آیلتس آفرینش به دو صورت حضوری و تلفنی برگزار میشه. در تعیین سطح حضوری تمامی مهارت های زبان انگلیسی سنجیده میشه اما در تعیین سطح تلفنی فقط امکان سنجیده شدن مهارت گفتاری وجود داره.

دوره های آمادگی آیلتس

بعد از گذروندن تعیین سطح، سطح زبانت مشخص میشه و میتونی در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کنی. این کلاس ها به صورت آنلاین یا حضوری برگزار میشه. علاوه بر این میتونی هر کدوم از این کلاس ها رو به صورت خصوصی یا گروهی هم بگذرونی تا کاملا به زبان مسلط بشی. توی این کلاس ها به تقویت مهارت هایی میپردازی که در آزمون آیلتس سنجیده میشه تا نمره شما رو تعیین کنه.

آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس

 یکی از مهم ترین دلایلی که مانع موفقیت افراد در آزمون آیلتس میشه، آشنا نبودن افراد با سوالات آزمون هستش. سپانو در کنار خانه آیلتس آفرینش با برگزاری آزمون های آزمایشی، این مشکل را برای افرادی مثل تو حل کرده. آزمون آزمایشی ماک، به دلیل شباهت زیادی که به آزمون اصلی آیلتس داره، افراد را با سوالات آزمون اصلی آشنا می کنه. به این صورت که افراد با چند بار آزمون دادن می تونن با سوالات آزمون اصلی آشنا شوند و با تسلط سر جلسه آزمون حاضر بشن.

ثبت نام در کلاس های آموزشگاه سپانو

 هر زمانی که تصمیم گرفتی موفق بشی، مهاجرت کنی و مدرک آیلتس بگیری، به سپانو فکر کن. و هر موقع که خواستی ثبت نام کنی، به سپانو بیا یا به سایت سپانو مراجعه کن. اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما داری، با شماره زیر تماس بگیری.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

یادت نره که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو رو هم دنبال کنی تا از اخبار ما با خبر بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید