بهترین آموزشگاه زبان روسی در رشت، سپانو

 
بهترین آموزشگاه زبان روسی در رشت، سپانو
برای آموزش زبان روسی و مهاجرت به روسیه، به بهترین آموزشگاه زبان روسی سپانو مراجعه کن. با ثبت نام در آکادمی زبان های خارجه سپانو، زبان روسی رو در کنار بهترین اساتید زبان استان گیلان یاد بگیر.

آموزش زبان روسی

 زبان روسی یکی از سخت ترین زبان ‌های دنیاست اما تو میتونی این زبان رو آسون تر از چیزی که هست یاد بگیری. چون در عین حال که زبان سختیه اما جزو 10 زبان اول لیست زبان هایی که یادگرفتن اونا سخته هم نیست. علت این موضوع هم اینه که روسی مثل خیلی از زبان‌ها، ویژگی‌های مخصوص خودش رو داره. بعضی از این ویژگی ها اونقدر منحصر به فرد هستن که توی هیچ زبان دیگه ای وجود نداره. همین ویژگی ها باعث شده تا زبان روسی در دنیای امروز یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل محسوب بشه.

زبان روسی، پنجمین زبان رایج دنیا

قبل از هر چیزی باید بدونی که روسی، پنجمین زبانیه که اکثر مردم توی دنیا ازش استفاده میکنن. این زبان، زبان مادری 117 میلیون نفر و زبان دوم 113 میلیون نفره. از نظر گستردگی هم، روسی پنجمین زبان رایج دنیا، بعد از انگلیسی، چینی، اسپانیایی و عربی هستش. چون مردم کشورهای مختلفی مثل بلاروس، اکراین و قزاقستان، به این زبان صحبت میکنن. حالا اینکه چرا این زبان تا این حد مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته هم به همون ویژگی های جالبش بر میگرده. اگه دوست داری چند مورد از این ویژگی ها رو بخونی، روی مطلب «زبان روسی، زبانی خارق العاده » کلیک کن و این مطلب رو بخون.

چرا آموزش زبان روسی؟

برای یادگرفتن زبان روسی دلایل زیادی وجود داره. ممکنه به خاطر علاقه ای که به این زبان داری، تصمیم به یادگرفتنش گرفته باشی. یا اینکه ممکنه به خاطر مسافرت به این کشور و یا مهاجرت های کاری و تحصیلی بخوای زبان روسی رو آموزش ببینی. حتما با خودت میگی که چرا برای مهاجرت یا حتی سفر چند روزه به روسیه باید یه زبان جدید یاد بگیرم و زبان انگلیسی جوابگو نیست؟؟؟

زبان روسی در رشت در سپانو

مهاجرت به روسیه

روسیه یکی از کشورهایی هستش که زبان انگلیسی توی این کشور کارایی زیادی برای شما نداره. اگه بخوام ساده تر براتون توضیح بدم یعنی توی کشور روسیه زبان انگلیسی به درد شما نمیخوره و حتما باید زبان روسی بلد باشین. چون توی این کشور فقط ۵٫۵ درصد از جمعیت رو می تونی پیدا کنی که زبان انگلیسی، به عنوان زبان اول یا دوم اونا محسوب بشه و بقیه افراد اصلا با این زبان آشنایی ندارن.

حتی اگه قصد سفر به روسیه رو داری باید بدونی که اگه توی این کشور زبان روسی بلد نباشی نمیتونی کاری انجام بدی و اصلا نمیتونی با دیگران ارتباط برقرار کنی. مگر اینکه به زبان اشاره متوسل بشی که خیلی خنده داره. پس اگه قصد انجام چنین کاری رو داری، باید زبان روسی رو یاد بگیری.

آموزش زبان روسی در رشت

برای یادگرفتن زبان روسی، روش های مختلفی وجود داره. مثلا میتونی یکی از برنامه های آموزش زبان رو توی موبایلت نصب کنی و زبان روسی رو شروع کنی. یا اینکه میتونی این زبان رو با کمک یه کتاب خودآموز یاد بگیری. اما این روش ها خیلی وقت گیر و حوصله سر بره و ممکنه تو رو به نتیجه دلخواهت نرسونه. اما برای انجام هر کاری یه روش نهایی وجود داره.

بهترین راه برای آموزش زبان روسی

بهترین روش برای یادگرفتن زبان روسی یا هر زبان دیگه ای اینه که آموزش رو در یه آکادمی زبان معتبر و کار درست شروع کنی. برای انجام این کار باید به یه آموزشگاه زبان روسی مراجعه کنی تا بتونی با شرکت در دوره های متنوع، زبان روسی رو در کنار اساتید حرفه ای اونجا، آموزش ببینی.

آموزش زبان روسی در رشت

بهترین آموزشگاه زبان روسی در رشت، سپانو

اگه در رشت یا هر کدوم از شهرستان های دیگه استان گیلان زندگی میکنی، به موسسه زبان های خارجه سپانو مراجعه کن. سپانو بهترین موسسه زبان روسی در شهر رشت و حتی استان گیلانه. این اموزشگاه با برگزاری دوره های متنوع، زبان آموزان علاقه مند رو با تمامی زبان ها آشنا میکنه و به طور تمام و کمال این زبان ها رو بهشون آموزش میده. پس اگه تو هم به هر دلیلی دوست داری زبان روسی یا هر زبانی رو مثل آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگه یاد بگیری، به سپانو بیا.

ویژگی های آموزشگاه زبان روسی سپانو

سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش زبان تجربه داره و این یعنی در تمام این مدت بهترین دوره ها، بهترین اساتید و بهترین منابع آموزشی رو برای زبان آموزان علاقه مند و مشتاق به زبان فراهم کرده. این تجربه و کیفیت آموزشی، نتیجه ای جز این نداره که تو با اطمینان کامل به سپانو بیای و هر چه زود تر آموز زبان رو شروع کنی.

ثبت نام در آموزشگاه زبان سپانو

اگه دوست داری زبان روسی یا هر زبان دیگه ای رو یاد بگیری، فقط کافیه هر زمان که تصمیم به ثبت نام گرفتی به سپانو مراجعه کنی. چون در سپانو انواع زبان های خارجه بهت تدریس میشه. اگه دوست داری اطلاعات بیشتری از ما به دست بیاری وارد سایت سپانو شو. هر موقع سوالی داشتی میتونی با ما به شماره های زیر تماس بگیری تا از ما کمک بگیری و در دوره ای که مناسبته، ثبت نام کنی.

 33330595_013

32330596-7_013

تو میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید