بهترین استاد فرانسوی در رشت

 
بهترین استاد فرانسوی در رشت
اگر قصد آموزش زبان فرانسوی را دارید، بهترین راه این است که این زبان را توسط بهترین مدرس فرانسوی رشت در سپانو بیاموزید. دوره های آموزش فرانسه در رشت، در سپانو به صورت ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود.

چگونه فرانسوی بیاموزیم؟

اگر قصد مهاجرت های کاری و تحصیلی به فرانسه را دارید و یا اگر قرار است به هر دلیل دیگری مثل علاقه ای که به این زبان دارید، فرانسوی بیاموزید، باید بدانید که روش های متداولی برای یادگرفتن زبان وجود دارد. برای مثال شما می توانید فرانسوی را با کمک کتاب های خود آموز یا اپلیکیشن های آموزشی بیاموزید. اما بهترین روش شرکت در کلاس های آموزشگاهی معتبر برای یادگرفتن فرانسوی است.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی رشت

چنانچه در رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان زندگی می کنید، برای یادگرفتن زبان فرانسوی می توانید با مراجعه به بهترین موسسه زبان فرانسوی در رشت یعنی آکادمی زبان سپانو، آموزش خود را شروع کنید. شما با ثبت نام در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان فرانسوی یا هر زبان دیگری در سپانو، می توانید آموزش خود را شروع کرده و با کیفیت هر چه تمام تر ادامه دهید. اگر نمی دانید که چرا باید موسسه سپانو را برای آموزش فرانسوی و زبان های دیگر مانند آلمانی، ترکی استانبولی و.... انتخاب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.


زبان فرانسوی در رشت

بهترین مدرس زبان فرانسوی رشت در سپانو

 اساتید زبان فرانسوی سپانو از بهترین مدرسین فرانسوی رشت هستند. بنابراین می توانند با به کارگیری روش های متنوع آموزشی شما را به آموزش مشتاق و یادگرفتن را تا حد زیادی تسهیل کنند. اما صورت گرفتن چنین اتفاقی در حالی است که شما در کنار آموزش به اندازه کافی تمرین کنید. در غیر این صورت پیشرفتی را شاهد نخواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید تا این زبان را توسط بهترین اساتید فرانسوی رشت بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

شرکت در دوره های آموزش فرانسوی

دوره های آموزش زبان فرانسوی در سپانو به صورت ترمیک و خصوصی برای شما عزیزان وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید با هر شرایطی به کلاس های ما اضافه شده و زبان فرانسوی را بیاموزید. همچنین شما می‌توانید این دوره ها را به صورت حضوری یا آنلاین نیز بردارید و مطالب را بیاموزید. لازم است بدانید که دوره های آنلاین، بسیار با کیفیت بوده و تفاوتی با دوره های حضوری ندارند. بنابراین از این بابت اصلا نگران نباشید و برای شرکت در کلاس ها هر چه سریع تر اقدام کنید.

منابع معتبر آموزشی فرانسوی رشت

 اساتید سپانو با تجربه ای که در زمینه آموزش دارند، بعد از مدت ها تدریس، به این نتیجه رسیده اند که کتاب زبان فرانسوی alter ago بهترین منبع آموزشی برای یادگرفتن زبان فرانسوی است. چون این کتاب ویژگی های مثبت زیادی دارد که چند مورد از آن ها را در ادامه بیان میکنیم:

کتاب alter ego
  • هر درس صفحه ای داره که همون درس رو همراه با عکس معرفی میکند.
  • در این کتاب صفحاتی وجود داره که زبان آموزان را برای آزمون DELF فرانسوی آماده میکند.
  • واژه نامه هر درس به انتهای کتاب اضافه شده است.
  • راهنمای کامل دستور زبان در انتهای کتاب وجود دارد.
  • گرامر پایه به طور منظم، دقیق و درس به درس آموزش داده می شود.
  • متن ترک های صوتی در پایان کتاب وجود دارد.
  • و.....

ثبت نام در موسسه فرانسوی سپانو

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزشی آلمانی رشت، به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام، منتظر شروع کلاس ها باشید. شما می‌توانید قبل از ثبت نام با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دروه مناسب شرایط تان به شما پیشنهاد شود تا بتوانید آموزش خود را شروع کنید.

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید یا به واتس اپ پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید