زبان فرانسوی با کتاب alter ego

 
زبان فرانسوی با کتاب alter ego
اولین قدم برای یاد گرفتن یه زبان جدید، انتخاب یه کتاب خوبه. اگه نمیدونی چرا کتاب alter ego برای آموزش زبان فرانسوی مناسبه، این مطلب رو بخون.

کتاب alter ego فرانسوی یاد بگیر.


اگر شما هم مثل خیلی از افراد فکر میکنین که زبان فرانسوی زبان عاشقانه ای هستش و دوست دارین این زبان رو یاد بگیرین، باید بهتون بگم که کار درستی میکنین. یادگرفتن هر زبانی شما رو به دنیای جدیدی از کلمات و همچنین فرهنگ ها وارد میکنه. به همین دلیل یاد گرفتن هر زبانی لذت بخشه و حس خوبی به آدم ها منتقل میکنه. زبان فرانسوی هم از اون دسته از زبان هاست که خیلی ها مثل شما علاقه مند بهش هستن و دوست دارن هر چه سریع تر اون رو یاد بگیرن. اما چرا؟

چرا آموزش زبان فرانسوی لذت بخشه؟

حتما تا به حال شنیدین که زبان فرانسوی، زبانی عاشقانه است. در واقع زبان فرانسوی به خاطر آهنگین و آوایی بودنش محبوبیت زیادی توی کل جهان داره. مکالمات فرانسه خوش‌ آوا و لذت‌بخش هستن و شنیدن شون گوش رو نوازش می‌کنه. همچنین این زبان، زبانی عاشقانه محسوب میشه. چون بیشتر از بقیه زبان‌های غربی با مفاهیم عاشقانه و احساسی در ارتباطه.

چرا لازمه زبان فرانسوی یاد بگیرم؟

اگه خوندن کتاب ها و اشعار ترجمه شده به زبان فرانسوی رو می پسندید، لازمه که این زبان رو یاد بگیرید. از این به بعد خودتون این متون و اشعار رو به زبان اصلی بخونید و نهایت لذت رو ببرید. اگه از شنیدن آهنگ های زبان فرانسوی احساس آرامش می کنید اما متوجه متن اصلی اون نمیشین، باید این زبان رو یاد بگیرین تا بیشتر از قبل از لذت ببرید.

چطوری این زبان رو یاد بگیرم؟

قدم اول برای یاد گرفتن هر زبانی اینه که یه کتاب مناسب انتخاب کنید. کتابی که برای تدریس مناسب باشه، به اندازه کافی تمرین داشته باشه، بتونه مطالب رو به زبان آموز به صورت صحیح منتقل کنه و هزاران ویژگی دیگه. اما شما که اول راه هستین و قراره آموزش رو به تازگی شروع کنین، نمیتونین این ویژگی ها رو به راحتی تشخیص بدین. پس توی این موقعیت باید چی کار کرد؟

آموزش زبان فرانسوی
برای انتخاب یه کتاب خوب فقط یه استاد خوب میتونه بهتون کمک کنه.

از یه فرد متخصص بپرسید.

در هر زمینه ای، وقتی کسی به مشکل بر میخوره و راهکار مناسب اون وضعیت رو نمیدونه، باید از یه نفر مشورت بگیره. اما باید دقت کنید که اون شخص باید تسلط کافی روی موضوع داشته باشه و همه جوانب رو بررسی کرده باشه. نه اینکه نظر شخصی خودش رو به شما اعمال کنه. حالا برای انتخاب یه کتاب خوب باید از چه کسی کمک بگیرم؟

یه استاد خوب میتونه کمکت کنه.

در چنین موضوعی فقط یه استاد خوب میتونه بهتون کمک کنه. چون خودش انواع کتاب های مربوط به اون زبان رو خونده. بعد از اون هم سال ها بعضی از اون ها رو تدریس کرده و نحوه اثرگذاری کتاب ها رو به روی زبان آموز ها بررسی کرده. اما مشکل بعدی اینه که این اساتید متخصص و با تجربه رو کجا باید پیدا کنیم؟

مراجعه به یه آموزشگاه زبان، کلید این مشکله.

آموزشگاه های زبان معمولا افراد متخصصی رو برای آموزش استخدام میکنن. افرادی که توانایی تدریس و ارائه مطالب رو داشته باشن. اما هر آموزشگاهی این ویژگی ها رو نداره. برای حل مشکل شما، ما آموزشگاه سپانو رو معرفی میکنیم.

چرا آموزشگاه سپانو؟

سپانو یه آموزشگاه در استان گیلان و شهر رشت هستش که انواع زبان ها از جمله زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای و...رو به شما آموزش میده. اگه سوالی در مورد انواع دوره ها و کلاس های ما دارین، به سپانو مراجعه کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام،توییترو فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

در آموزشگاه زبان سپانو، همچنین اساتید کاربلدی حضور دارن که یاد گرفتن زبان رو براتون راحت تر می کنن. اما چرا؟ چون از کتاب های مناسب برای آموزش استفاده می کنن.

چه کتابی برای آموزش زبان فرانسوی مناسبه؟

آموزشگاه سپانو برای آموزش زبان فرانسوی، کتاب های زیادی رو بررسی کرده. ویژگی های انواع کتاب ها با هم مقایسه کرده تا به یه نتیجه کلی برسه. سپانو در نهایت برای آموزش فرانسوی به شما کتاب alter ego رو پشنهاد میکنه. چون این کتاب نکات مثبتی داره که میتونین چند مورد رو توی قسمت پایین بخونین.

کتاب alter ego
کتاب alter ego، کتاب مناسبی برای آموزش زبان فرانسوی محسوب میشه.

ویژگی های مثبت کتاب alter ego :

  • هر کتاب حدود 9 الی 10 درس داره و هر درس تقریبا 18 صفحه کامل و پرمحتوا رو شامل میشه.
  • هر درس صفحه ای داره که همون درس رو همراه با عکس معرفی میکنه.
  • در صفحات پایانی carnet de voyage داره که به معرفی آثار، مفاخر و بزرگان کشور فرانسه می پردازه تا باعث آشنایی بیشتر زبان آموزها با فرهنگ این کشور بشه.
  • در این کتاب صفحاتی وجود داره که افراد رو برای آزمون DELF آماده میکنه.
  • واژه نامه هر درس به انتهای کتاب اضافه شده.
  • راهنمای کامل دستور زبان در انتهای کتاب وجود داره.
  • گرامر پایه به طور منظم و دقیق و درس به درس آموزش داده میشه.
  • متن ترک های صوتی در پایان کتاب وجود داره.
  • صفحات ضمیمه Annexes برای تمرین های آواشناسی در این زبان هست.
  • و....

با این توضیحات به شما پیشنهاد میکنم که هر زمان که تصمیم به یادگرفتن زبان فرانسوی گرفتید، به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید. در این صورت میتونین با داشتن کتاب alter ego صفر تا صد این زبان رو یاد بگیرین. در اینصورت برای انواع آزمون های زبان فرانسوی حاضر میشین. حالا هم از زبان فرانسوی لذت ببرید و هم به مهاجرت نزدیک تر بشین.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید