مدرس آلمانی در رشت

 
مدرس آلمانی در رشت
بهترین مدرسین زبان آلمانی در رشت، در سپانو به تدریس آلمانی به افراد می‌پردازند. برای یادگرفتن زبان بهتر است به آموزشگاه آلمانی مناسب مراجعه کنید.

زبان آلمانی در سپانو

اگر قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید و در رشت زندگی ‌کنید، بهتر است به موسسه آلمانی مناسبی مراجعه کنید تا بتوانید این زبان را توسط اساتید مجرب آنجا بیاموزیددر صورتی که در رشت یا شهرستان های اطراف آن زندگی می‌کنید و قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، پس حتما اسم آکادمی زبان آلمانی سپانو را شنیده اید. سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت است که به شما در یادگرفتن این زبان کمک می‌کند. برای مطلع شدن از اینکه چرا باید زبان آلمانی خود را در سپانو بیاموزید، ادامه این مطلب را بخوانید.

بهترین استاد آلمانی رشت

اگر به دنبال بهترین استاد آلمانی رشت یا استان گیلان می‌گردید، لازم است بدانید که پیداکردن بهترین مدرس آلمانی، کار بسیار سختی است. زیرا تعداد این اساتید به اندازه کافی زیاد هستند و اساتید نمونه و مجرب نیز در بین آن ها کم نیست. علاوه بر این لازم است تا این زبان را حداقل چند ترم توسط اساتید بیاموزید تا بتوانید از نحوه تدریس  آن ها مطلع شوید.

اما برای مطلع شدن از این موضوع، می‌توانید از افرادی که قبلا توسط این اساتید، زبان آلمانی آموخته اند، سوالاتی بپرسید.

 

دوره فشرده زبان آلمانی در رشت در سپانو

زبان آموزان موفق در سپانو

زبان آموزان سپانو، آلمانی را توسط مدرسین این آموزشگاه آموخته اند و توانسته اند در موقعیت های آزمایشی و آزمون های بین المللی نمرات خوبی به دست آورده و موفق شوند.

لازم است بدانید که آموزشگاه زبان سپانو، بیشترین تعداد زبان آموز و قبولی در آزمون زبان آلمانی ECL ، OSD ،Telc ،DSH ، TestDaf و گوته را داشته است. به طوری که افتخار ما آموزش بالغ بر 6300 نفر زبان آموز در این دوره ها با موفقیت 95% است. این بدان معناست که تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

مدرسین برتر آلمانی در رشت

اساتید زبان آلمانی سپانو، از مدرسین مجرب آلمانی رشت هستند. این اساتید با تجربه چندین ساله ای که در آموزش زبان آلمانی دارند، می‌توانند با به کارگیری روش های مختلف شما را به یادگیری علاقه‌مند کنند و با کمک کتب معتبر آموزشی، این زبان را به شما بیاموزند. اگر برای یادگرفتن زبان آلمانی به دنبال استاد خوب و مجرب برای زبان آلمانی می‌گردید، سپانو را برای آموزش انتخاب کنید.


بهترین دوره آموزش زبان آلمانی در رشت

برگزاری دوره های متنوع آلمانی

 در سپانو دوره های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان با هر موقعیت کاری و تحصیلی توانایی شرکت در دوره های آموزش آلمانی را داشته باشند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. اما اگر عجله ای در یادگرفتن آلمانی ندارید و این زبان را به دلیل علاقه مند بودن به آن می‌آموزید، شرکت درکلاس های ترمیک پیشنهاد ما به شماست. علاوه بر این اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی حضور در کلاس های گروهی آلمانی مانند ترمیک و فشرده را ندارید، دوره خصوصی مناسب شما خواهد بود.

شرکت در دوره های آموزش آلمانی رشت

 برای شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی زبان آلمانی در سپانو باید ابتدا ثبت نام کنید. البته اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید، لازم است در آزمون تعیین سطح شرکت کرده تا بتوانید ادامه آموخته هایتان را فرا بگیرید. در غیر این‌صورت می‌توانید با مشاور آموزشگاه صحبت کرده تا بهترین دوره به شما پیشنهاد شود و یادگرفتن را شروع کنید. اگر قبل از ثبت نام سوالی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس گرفته یا به واتس اپ آموزشگاه آلمانی سپانو پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید