کلاس آموزش زبان آلمانی در رشت

 
کلاس آموزش زبان آلمانی در رشت
بهترین دوره آموزش زبان آلمانی در رشت در سپانو با کمک اساتید برتر آلمانی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با ثبت نام در آموزشگاه، آلمانی را با کیفیت بیاموزید.

بهترین کانون زبان آلمانی رشت

اگر در رشت زندگی می‌کنید و قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، پس حتما اسم آموزشگاه زبان آلمانی سپانو را شنیده اید. سپانو، بهترین موسسه زبان آلمانی در رشت است که به شما در یادگرفتن این زبان کمک می‌کند. برای مطلع شدن از اینکه چرا باید زبان آلمانی خود را در سپانو بیاموزید، ادامه این مطلب را بخوانید.

برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی سپانو

در سپانو دوره های متنوعی برگزار می‌شود تا زبان آموزان با هر موقعیت کاری و تحصیلی توانایی شرکت در دوره های آموزش آلمانی را داشته باشند. این دوره ها به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. اگر زمان کمی برای یادگرفتن آلمانی دارید و قرار است این زبان را در مدت محدودی بیاموزید، نگران نباشید. چون در این حالت نیز در سپانو می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده هر سطح را در کمتر از سه ماه آموزشی یادگرفته و مسلط شوید. اما اگر عجله ای در یادگرفتن زبان آلمانی ندارید و این زبان را به دلیل علاقه مند بودن به آن می‌آموزید، شرکت درکلاس های ترمیک پیشنهاد ما به شماست. علاوه بر این اگر به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی توانایی حضور در کلاس های گروهی آلمانی مانند ترمیک و فشرده را ندارید، دوره خصوصی برای شما مناسب خواهد بود.

 

بهترین اساتید آلمانی رشت در سپانو

هزینه دوره های آموزشی آلمانی سپانو

بیشترین سوالی که افراد درمورد کلاس های زبان آلمانی دارند، درمورد هزینه دوره ها و کلاس هاست. اما واقعیت امر این است که نمیتوان مبلغ دقیقی را به آموزش آلمانی اختصاص داد. چون شهریه کلاس های شما با توجه به سطح و دوره ای که مایل به شرکت در آن هستید، مشخص خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از این موضوع، بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی از ما سوال بفرمایید تا اطلاعات دقیق تری به دست آورید. اگر قبلا زبان آلمانی آموخته اید باید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و پس از مشخص شده سطح تان، هزینه کلاس مربوط به سطح مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

آزمون جامع آلمانی سپانو در رشت

در سپانو بعد از اتمام هر سطح از زبان آلمانی، باید در آزمون جامع همان سطح در سپانو شرکت کنید. شما تنها در صورتی می‌توانید به دوره بعدی راه پیدا کنید که در این آزمون نمره حد نصاب را به دست آورده باشید. اگر به هردلیلی نتوانید نمره در نظر گرفته شده را کسب کنید، باید یکی از روش های زیر را امتحان کنید:

1. اگر نمره افراد به نمره قبولی نزدیک باشد یا از قبول شدن خود مطمئن هستند، می‌توانند دوباره در این آزمون شرکت کنند تا نمره حد نصاب را دریافت کنند.

2. بعضی دیگر از افراد که نمی‌توانند حد نصاب نمره را برای قبولی به دست آورند، لازم است تا چند جلسه جبرانی در کلاس بنشیند تا بتوانند سطح خود را به سطح مورد نظر برسانند.

3.گاهی نیز ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانسته باشد مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن مسلط شوند. در این صورت، نمره بسیار پایینی در این آزمون کسب خواهند کرد. این زبان آموزان در چنین مواقعی باید آن سطح را به طور کامل و دوباره بگذرانند و مجددا در آزمون جامع شرکت کنند. در این صورت با خیال راحت می‌توانند به آموزش در سطح بعدی بپردازند.


شرکت در دوره های آموزشی آلمانی در رشت

ثبت نام در موسسه آلمانی سپانو

برای شرکت در دوره ها لازم است تا ابتدا ثبت نام کرده و بعد از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع کلاس ها باشید. اگر قبلا زبان آلمانی را آموخته اید لازم است تا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس به کلاس ها بپیوندید. اما قبل از انجام این کار بهتر است درمورد زبان آموزان موفق سپانو نیز بدانید تا با اطمینان در کلاس ها شرکت کنید.

  تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان به تدریس می‌پردازند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

اگر سوالی درمورد دوره ها و کلاس ها دارید با شماره های زیر تماس بگیرید یا سوالات خود را با ما در واتس اپ در میان بگذارید.

33330595_013

32330596-7_013

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید