تدریس خصوصی زبان آلمانی رشت

 
تدریس خصوصی زبان آلمانی رشت
تدریس زبان آلمانی در رشت، توسط بهترین اساتید آلمانی صورت می‌گیرد. دوره خصوصی آلمانی در رشت، در سپانو طرفداران زیادی دارد. برای شرکت در دوره های ترمیک و فشرده آلمانی نیز به سپانو مراجعه کنید.

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی باید به موسسه معتبر زبان آلمانی مراجعه کنید. روش های متفاوتی برای یادگرفتن زبان آلمانی وجود دارد اما قطعا بهترین روش این است که آلمانی را در بهترین آموزشگاه زبان آلمانی رشت بیاموزید. از آنجایی که سپانو بیشتر از 10 سال در زمینه آموزش آلمانی تجربه دارد، با کمک اساتید مججرب در امر آموزش، این زبان را به شما می‌آموزد. سپانو همچنین دوره های متنوعی برای زبان آموزان در نظر گرفته است تا افراد با هر شرایطی توانایی حضور در دوره ها را داشته باشند. برای مطلع شدن از ویژگی های مهم آکادمی سپانو که آن را از موسسات آلمانی دیگر متمایز می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

برگزاری دوره های گروهی زبان آلمانی در سپانو

از آنجا که بعضی از افراد در گروه های دسته جمعی آموزش باکیفیت تری را تجربه می‌کنند، می‌توانید با شرکت در این دوره ها در کنار دوستان خود، آلمانی بیاموزید و این زبان را تمرین کنید. در دوره های گروهی مانند ترمیک و فشرده شما می‌توانید با تمرین و تکرار چندباره مطالب، به آموخته های خود مسلط شده و هر روز بیشتر از روز قبل به موفقیت نزدیک شوید.

 

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت در سپانو

دوره زبان آلمانی ترمیک در رشت

اگر برای یاد گرفتن زبان آلمانی عجله ای ندارید و این زبان را به دلیل علاقه ای که به آن دارید ،می‌آموزید، پیشنهاد ما به شما این است که در دوره های ترمیک شرکت کنید و این زبان را با سرعت نرمال بیاموزید و تمرین کنید. در دوره های ترمیک، هر ترم 2 ماه آموزشی به طول می‌انجامد و شما می‌توانید در 3 ترم یک سطح را بگذرانید و بعد از کسب نمره حد نصاب در آزمون جامع آلمانی، به سطح بعدی راه پیدا کنید. این بدان معناست که شما در هر 6 ماه آموزشی یک سطح را می‌خوانید و زبان آلمانی را در سطح بالاتر ادامه خواهید داد. پس اگر برای اموزش زمان محدودی دارید، این دوره ها مناسب شما نیست.

کلاس آلمانی فشرده سپانو

دوره های فشرده آلمانی سپانو مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش دارند. زبان آموزان کلاس های فشرده آلمانی می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. در این کلاس ها هر سطح در کمتر از 3 ماه آموزشی زمان می‌برد. بنابراین برای رسیدن به سطح b2 حدود 1 سال وقت احتیاج دارید. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.


برگزاری کلاس زبان آلمانی در رشت

تدریس خصوصی زبان آلمانی در رشت

در سپانو تدریس زبان آلمانی توسط بهترین اساتید آلمانی رشت، صورت می‌گیرد. در این دوره ها روز و ساعت کلاس ها با نظر شما و استاد تنظیم خواهد شد و اگر به دلیلی مشغله های کاری و تحصیلی قادر به شرکت در دوره های گروهی نیستید می‌توانید در دوره های خصوصی شرکت کنید. لازم است بدانید که در کلاس خصوصی آلمانی شما می‌توانید برای تدریس منابع آموزشی ، انجام دادن تمرین بیشتر و موارد دیگر خودتان تصمیم بگیرید. علاوه بر این در دوره های آلمانی خصوصی شما مطالب را بسیار سریع تر از دوره های دیگر می آموزید و به خاطر می سپارید. پس اگر به هر دلیلی مثل مهاجرت برای دریافت مدرک زبان آلمانی خود عجله دارید، می توانید با شرکت در دوره های خصوصی هر چه سریع تر این زبان را بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.

مدرسین برتر آلمانی در سپانو

دوره های نام برده در سپانو، توسط اساتید آلمانی مجرب صورت می‌گیرد. مدرسین سپانو، تجربه کافی را در زمینه آموزش آلمانی دارند و با بررسی کتب متعدد آموزشی آلمانی در رشت، بهترین منبع آموزشی آلمانی را یافته اند و از آن برای تدریس به افراد استفاده می‌کنند. بنابراین اگر احساس می‌کنید که برای یادگرفتن زبان آلمانی احتیاج به استاد خوب دارید، به سپانو مراجعه کنید.

بهترین دوره آموزش آلمانی در رشت

شرکت در بهترین دوره آلمانی

اگر قبلا زبان آلمانی را یادگرفته اید و حالا تصمیم به ادامه دادن آن گرفته اید، باید ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و سپس با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بهترین دوره ای را که مناسب با شرایط فعلی شماست به شما معرفی کند. اگر تصمیم به شروع آموزش آلمانی گرفته اید نیز می‌توانید توسط مشاور تخصصی آموزشگاه، از مسیر پیش روی خود مطلع شوید. اگر سوالی درمورد دوره ها دارید، می‌توانید با ما به شماره های زیر تماس حاصل کنید یا به واتس اپ ما پیام دهید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید