کلاس آلمانی فشرده در رشت

 
کلاس آلمانی فشرده در رشت
دوره های زبان آلمانی در رشت در سپانو به صورت فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار می‌شود. این دوره ها با حضور بهترین اساتید آلمانی رشت به شما آموزش داده می‌شود.

تدریس زبان آلمانی در بهترین آموزشگاه رشت

برای یادگرفتن زبان آلمانی در رشت باید به بهترین آموزشگاه شهر خود مراجعه کنید. سپانو با برگزاری دوره های آموزشی متعدد آلمانی به شما در یادگرفتن این زبان کمک می‌کند. اگر می‌خواهید به آلمان مهاجرت کنید اما فرصت محدودی برای یادگرفتن این زبان دارید، شرکت در دوره های فشرده بهترین راه حل برای شماست. این دوره ها همانطور که از نامشان پیداست، در مدت کوتاهی مطالب را به شما آموخته و مهارت های آلمانی در شما تقویت می‌کند. برای مطلع شدن از نحوه برگزاری دوره های فشرده سپانو در رشت، این مطلب را تا انتها بخوانید.

شرکت در دوره های آموزش آلمانی

شما برای شرکت در دوره های آموزشی زبان می توانید در نزدیک ترین زمان ممکن به مرکز آموزشگاه بیایید و یادگرفتن این زبان را شروع کنید. البته ذکر این نکته لازم است که در صورتی که زبان آلمانی را در موسسه دیگری آموخته باشید یا مدت ها پیش در سپانو به آلمانی را یادگرفته باشید، باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. سپس می‌توانید قبل از ثبت نام در دوره ها، با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا در بهترین دوره مناسب شرایط خودتان شرکت کنید.

یادگرفتن زبان آلمانی در رشت در سپانو

امتحان تعیین سطح آلمانی سپانو

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

کلاس فشرده آلمانی رشت در سپانو

دوره های فشرده مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور های آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست. شما با شرکت در این دوره ها می‌توانید هر سطح از زبان آلمانی را در کمتر از 3 ماه آموزشی بگذرانید و به سطوح بعدی راه پیدا کنید. این در حالی است که در دوره های ترمیک هر سطح در 3 ترم 2 ماهه به شما تدریس خواهد شد. این یعنی هر سطح در دوره ترمیک حدودا 6 ماه زمان می‌برد.

آموزش آلمانی در رشت

زبان آموزان موفق سپانو در رشت

اگر درمورد ثبت نام در آموزشگاه سپانو شک دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد این موسسه به دست آورید، بهتر است خود را درمورد سابقه آموزش زبان آموزان سپانو بدانید.   تعداد زیادی از زبان آموزانی که در سپانو آلمانی آموخته اند، حالا در یکی از کشورهای آلمانی‌زبان در حال تحصیل، کار یا تحصیل و کار در کنار هم هستند. علاوه بر این، نیمی دیگر از زبان آموزان سپانو در حال حاضر در آموزشگاه های زبان آلمانی در حال تدریس هستند. در واقع این موضوع نشان‌دهنده این است که سپانو از ابتدا تا انتهای آموزش یاری‌گر شما خواهد بود و به شما در مسیر آموزش کمک می‌کند.

ثبت نام در سپانو و آموزش زبان آلمانی

لازم است بدانید که در سپانو زبان های مختلف تدریس می‌شود. پس اگر به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ترکی استانبولی، ایتالیایی و .... علاقه مند هستید، به سپانو مراجعه کنید. سپانو همچنین نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران است و به زبان آموزان متقاضی آزمون آیلتس کمک می‌کند تا بتوانند در آزمون با بالاترین نمره موفق شوند.

برای ثبت نام در هر یک از دوره ها و آموزش هر کدام از زبان ها به مرکز آموزشگاه مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ هایتان به واتس اپ کانون آلمانی سپانو پیام دهید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید