بهترین موسسه آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت

 
بهترین موسسه آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت
اگر قصد آموزش زبان ترکی استانبولی را دارید، باید به بهترین آموزشگاه زبان ترکی مراجعه کنید. شما می توانید با ثبت نام در کلاس های ترکی آکادمی زبان سپانو، خود را برای آزمون های بین الملی ترکی استانبولی آماده کرده و مدرک خود را دریافت کنید.

آموزش زبان ترکی استانبولی در رشت

اگر در شهر رشت یا هر کدام از شهرستان های استان گیلان ساکن هستید و قصد دارید یادگرفتن زبان ترکی را شروع کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. شما میتوانید با مراجعه به بهترین آموزشگاه زبان ترکی در رشت، در کنار بهترین اساتید ترکی استانبولی آموزش خود را هر چه سریع تر آغاز کنید.

بهترین کانون زبان ترکی در رشت، سپانو

آموزشگاه سپانو بهترین موسسه زبان ترکی استانبولی در شهر رشت است. شما در موسسه سپانو می توانید علاوه بر ترکی استانبولی، زبان های دیگر نظیر آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و.... را آموزش ببینید. در این راستا لازم است بدانید که سپانو نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران و برگزار کننده آزمون های آزمایشی ماک است. پس اگر قصد دریافت مدرک آیلتس را دارید، کمک سپانو را فراموش نکنید.

همچنین سپانو اولین برگزار کننده آزمون بین المللی زبان آلمانی ECL در ایران است. بنابر این اگر به هر دلیلی قصد دریافت مدرک زبان آلمانی خود را دارید، به سپانو مراجعه کنید. اگر در اطرافیان خود کسی را می شناسید که تصمیم دارد به آلمان مهاجرت کند یا در یکی از آزمون های بین المللی آلمانی شرکت کند، ما را به ایشان معرفی کنید.

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در رشت

دوره های آموزشی زبان ترکی استانبولی

 آموزشگاه زبان سپانو، تدریس زبان ترکی را در دوره های مختلفی برگزار می کند. اگر این زبان را به دلیل علاقه ای که دارید، می آموزید و عجله ای برای آموزش ندارید، میتوانید در دوره های ترمیک شرکت کنید. مطالعات نشان می دهد که افراد در جمع دوستان خود سریع تر مطالب را یاد می گیرند و می توانند زمان بیشتری آن را به خاطر بیاورند. بنابراین اگر شرایط شرکت در دوره های ترمیک را دارید، هر چه سریع تر ثبت نام کنید.

 علاوه بر این گاهی اوقات هم افراد به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی زمان کافی برای هماهنگ شدن در کلاس های ترمیک را ندارند. در این صورت کلاس های خصوصی زبان ترکی مناسب افراد خواهد بود زیرا روز و ساعت دوره های خصوصی با توجه به تایم های آزاد زبان آموزان و اساتید تنظیم می شود. لازم است بدانید که کلاس های سپانو با توجه به علاقه و شرایط شما به صورت آنلاین یا حضوری نیز برگزار می شود.

موفقیت در آزمون بین المللی زبان ترکی استانبولی در رشت

برای اینکه در آزمون بین المللی زبان ترکی نمره خوبی به دست آورید، باید علاوه بر شرکت در دوره ها، بسیار تمرین کنید تا به این زبان مسلط شوید. شما باید با کمک راه حل های ساده، زبان ترکی را راحت بیاموزید و خود را برای هدف تان آماده کنید.برای شرکت در دوره ها و کلاس های زبان سپانو می توانید به صورت حضوری به مرکز آموزشگاه مراجعه کرده و ثبت نام کنید. سپس باید تا شروع کلاس منتظر بمانید. در صورتی که سوالی درمورد دوره ها و کلاس های سپانو دارید، با شماره های زیر تماس بگیرید. و یا با شماره 09215231719 با ما در واتس اپ صحبت کنید.

33330595_013

32330596-7_013

برای اطلاع از اخبار ما وارد لینک صفحه اینستاگرام ما شوید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید