برگزاری دوره فشرده زبان آلمانی رشت در سپانو

 
برگزاری دوره فشرده زبان آلمانی رشت در سپانو
سپانو با برگزاری دوره های فشرده به افراد کمک می‌کند تا این زبان را به طور کامل و با کیفیت بیاموزند. اگر به فکر مهاجرت به آلمان هستید، آلمانی را در سپانو بیاموزید.

شرکت در کلاس آلمانی در رشت

یادگرفتن زبان آلمانی نیازمند تلاش و تمرین، دوره آموزشی و استاد مناسب زبان آلمانی است. اگر قصد دارید که زبان آلمانی را با کیفیت بیاموزید و از آموزش خود نهایت لذت را ببرید، لازم است به آموزشگاه معتبر و مناسبی مراجعه کرده و خود را برای آموزش آلمانی آماده کنید. در این مطلب می‌توانید با بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در رشت آشنا شوید و با ثبت نام در این موسسه، زبان خود را یاد‌بگیرید.

بهترین استاد زبان رشت در سپانو

اساتید زبان آلمانی سپانو، بهترین مدرسین رشت هستند. مدرسین سپانو با بهره گیری از بهترین منابع زبان آلمانی به تدریس این زبان به افراد علاقه مند و مشتاق آموزش میپردازند. اساتید آلمانی سپانو تجربه کافی در زمینه آموزش داشته و توانایی تدریس در انواع دوره های زبان آلمانی را دارند. بنابراین اگر مایل هستید زبان آلمانی را توسط اساتید آلمانی مسلط بیاموزید، به سپانو مراجعه کنید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

ثبت نام در دوره فشرده آلمانی

در دوره های فشرده زبان آلمانی، شما می‌توانید هر سطح را در سه ماه آموزشی بگذرانید و به سطح بعدی راه پیدا کنید. زیرا این دوره ها همانطور که از نامشان پیداست، مطالب بیشتری را در مدت زمان کم به شما می‌آموزند و شما را در مدت زمان محدودی برای آزمون ها ی آلمانی و دریافت مدرک آماده می‌کنند. بنابراین اگر قصد مهاجرت دارید و قرار است در زمان کوتاهی آلمانی بیاموزید، می‌توانید با شرکت در دوره های فشرده زبان آلمانی، خود را برای آزمون های بین المللی آماده کنید.

البته غیر از دوره فشرده آلمانی، کلاس ها و دوره های دیگری نیز در سپانو برگزار می‌شود. برای مثال اگر زبان آلمانی را به دلیل علاقه ای که به آن دارید، می‌آموزید، در دوره ترمیک آلمانی شرکت کنید. و یا اگر به دلیل مشغله های کاری توانایی شرکت در کلاس های گروهی را ندارید، کلاس خصوصی مناسب شماست. 

آزمون تعیین سطح آلمانی در سپانو

اگه قبلا زبان آلمانی را آموزش ندیده اید و قصد دارید این زبان را از ابتدا شروع کنید، بهتر است که به سپانو مراجعه کنید تا از پایه به صورت تخصصی و حرفه ای به تحصیل آلمانی بپردازید. اما اگر زبان آلمانی را در آموزشگاه دیگری آموزش دیده اید یا مدت ها قبل در سپانو این زبان را یاد گرفته اید و  قصد ادامه دادن آموزشتان را دارید، به سپانو مراجعه کنید. چون سپانو به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان گیلان و شهر رشت، قبل از حضور افراد سر جلسه و آموزش، تعیین سطح های بسیار دقیق زبان آلمانی برای افراد برگزار می‌کند. در این صورت افراد از سطح زبان آلمانی خود مطلع خواهند شد و می توانند بدون فوت وقت و آموزش مطالب تکراری به آموختن ادامه آنچه یادگرفته بودند، بپردازند.

آموزش آلمانی در سپانو

ثبت نام در کلاس المانی سپانو

برای شرکت در کلاس های سپانو لازم است در یکی از دوره های زبان آلمانی ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام منتظر شروع دوره خود باشید. اگر قبل از ثبت نام سوالی از ما دارید، با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید یا با ما در واتس اپ آموزشگاه صحبت کنید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید با دنبال کردن اینستاگرام سپانو از اخبار ما آگاه شوید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید