آزمون استاندارد زبان آلمانی ecl در رشت

 
آزمون استاندارد زبان آلمانی ecl در رشت
برای دریافت مدرک زبان آلمانی لازم است بدانید که آزمون آلمانی ecl در رشت برگزار می‌شود. این امتحان بین المللی برای اولین بار در ایران و رشت برگزار می‌شود و شرکت کنندگان زیادی دارد.

برگزاری آزمون آلمانی ecl در رشت

یکی از امتحانات بین المللی آلمانی که در ایران برگزار می‌شود، آزمون ecl است. این آزمون برای اولین بار در ایران و در شهرستان رشت توسط آموزشگاه زبان آلمانی سپانو در حال برگزاری است. این امتحان بین المللی ویژگی های زیادی دارد که آن را از آزمون های دیگر زبان آلمانی متمایز می‌کند. درواقع برخی از خصوصیات این آزمون به گونه ای ات که قبول شدن و دریافت نمره خوب را برای شما، راحت تر می‌کند. اما همه چیز بستگی به شما دارد. اینکه تا چه حد تلاش و تمرکز دارید و می‌توانید خود را برای آزمون آماده کنید.

اطلاعات کلی درمورد آزمون ecl زبان آلمانی

اگر قصد دارید که در آزمون ecl شرکت کنید، لازم است اطلاعات کافی درمورد آن به دست آورید. از آنجا که این آزمون برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، افراد زیادی اطلاعات کافی درمورد آن ندارند. بنابراین لازم است تا برای کسب اطلاعاتی درمورد چگونگی برگزاری آزمون، تاریخ برگزاری، سنجش مهارت ها، نمرات و زمان اختصاص داده شده به هر بخش و... دنبال منابع معتبر بگردید و از اساتید آگاه سوال بپرسید.

امتحان آلمانی ecl در ایران

 آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

تدریس زبان توسط بهترین اساتید آلمانی رشت

اعتبار آزمون ecl

آزمون ecl زبان آلمانی از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن  آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. در واقع این موضوع نشان دهنده این است که آزمون ecl آلمانی اعتبار زیادی در سطح جهانی دارد. بنابراین شما با خیال راحت میتوانید در این آزمون شرکت کرده و مدرک خود را به هر نهاد دانشگاهی یا کاری جهت تحصیل یا اشتغال ارائه کنید.

موفقیت در آزمون آلمانی

برای موفق شدن در آزمون آلمانی باید بتوانید به سوالات متعددی پاسخ داده و نمرات بالایی در آزمون دریافت کنید. لازم است بدانید که شما تنها در صورتی در آزمون پذیرفته خواهید شد که میانگین نمرات تان از 60 به بالا باشد. این بدان معناست که اگر در تمامی مهارت ها نمرات بالایی کسب کنید اما تنها در یکی از بخش ها نمره پایینی بگیرید اما میانگین نمرات تان بیش از 60 باشد، در آزمون پذیرفته شده اید.

برای دریافت نمرات بالا باید به اندازه کافی تلاش و تمرین کنید. البته شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی و همچنین آمادگی آزمون نیز برایتان لازم و ضروری است. البته خوب است بدانید که در صورتی که در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، می‌توانید با اساتید آلمانی‌زبان به صورت آنلاین کلاس های آمادگی آزمون را بگذرانید و کاملا برای روز آزمون مهیا شوید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

دوره ها و کلاس های آموزشگاه سپانو

البته باید بدانید که قبل از شرکت در دوره ها و کلاس های آمادگی آزمون باید با شرکت در کلاس های ترمیک و فشرده یا خصوصی آلمانی به آموزش این زبان بپردازید و سپس در امتحانت بین المللی شرکت کنید.

دوره های ترمیک سپانو به افرادی پیشنهاد می شود که برای آموختن زبان و رسیدن به سطح خاصی عجله دارند و زبان آلمانی را صرفا به دلیل علاقه ای که دارند، می آموزند. اما اگر قصد مهاجرت دارید و قرار است در زمان محدودی به سطح b2 یا b1 برسید، لازم است آموزش خود را سریع تر پیش ببرید.

کلاس فشرده زبان آلمانی رشت در سپانو

علاوه بر دوره های ترمیک، آلمانی در دوره های فشرده نیز به زبان آموزان علاقه مند تدریس خواهد شد. این دوره ها مناسب افرادی است که به هر دلیلی مانند مهاجرت و دریافت مدرک، فرصت محدودی برای آموزش آلمانی دارند. زبان آموزان در کلاس های فشرده می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزند. (بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، دوره های فشرده آلمانی منتظر شماست.)

آموزش آلمانی در رشت

دوره خصوصی آلمانی در رشت

سپانو برای افرادی که به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی و موارد دیگر توانایی شرکت در کلاس های گروهی را ندارند، تصمیم بهتری گرفته است. این افراد با شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت خصوصی می توانند آلمانی را تا سطح مطلوب خود آموزش دیده و ادامه دهند.

ثبت نام در کلاس فشرده، ترمیک و خصوصی سپانو در رشت

 برای آموزش زبان باید ابتدا در یکی از دوره ها ثبت نام کنید. شما می توانید قبل از ثبت نام با مشاور آموزشگاه صحبت کنید تا بتوانید در بهترین دوره مناسب شرایط خود شرکت کنید.

اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره های اینجا دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید و یا سوالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید.

33330595_013

32330596-7_013

شما می‌توانید از پست های اینستاگرام سپانو نیز دیدن کنید.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید