شرکت در سطح b1 آزمون ecl آلمانی

 
شرکت در سطح b1 آزمون ecl آلمانی
اگر مایل هستید تا در آزمون آلمانی ecl شرکت کنید، ابتدا باید سطح مورد نظر خود را بیابید. آزمون آلمانی ecl در رشت برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای ثبت نام به موسسه سپانو مراجعه کنید.

مدرک سطح b1 آلمانی

سطح b1 زبان آلمانی، سطح متوسطه است و این بدان معناست که شما از سطوح ابتدایی فراتر آمده اید. برای دریافت مدرک زبان آلمانی لازم است تا در یکی از آزمون های زبان آلمانی شرکت کرده و نمره خوبی در آن به دست آورید. اما برای به دست آوردن نمره مطلوب ابتدا لازم است تا اطلاعاتی درمورد این آزمون و سطح موردنظرتان به دست آورید، سپس خود را برای آزمون آماده کنید.

سطح b1 آزمون آلمانی

داوطلب شرکت کننده در این سطح می‌تواند مهم‌ترین بخش‌های اطلاعات را در ورودی استاندارد واضح در مورد موضوعات آشنا که به طور مرتب در محل کار، مدرسه، اوقات فراغت و غیره با آن مواجه می‌شوند، مدرک کند. همچنین می‌تواند با اکثر موقعیت‌هایی که ممکن است هنگام سفر در منطقه‌ای که به آن زبان صحبت می‌شود، برخورد کند. آزمون دهنده می تواند متن ساده را در مورد موضوعات آشنا یا علاقه شخصی تولید کند و در ادامه تجربیات و رویدادها، رویاها، امیدها و جاه طلبی ها را شرح دهد.

سوالات سطح b1 زبان آلمانی در رشت

برای اینکه بتوانید در آزمون آلمانی نمره خوبی به دست آورید، لازم است تا ابتدا در دوره های آموزشی مطالب این سطح را بیاموزید. سپس به اندازه کافی تمرین کنید تا به آن مسلط شوید. بعد از انجام این مراحل باید در دوره های آمادگی آزمون شرکت کرده و خود را به صورت تخصصی برای این امتحان بین المللی آماده کنید.

دوره های آموزش آلمانی در رشت

دوره های آمادگی آزمون آلمانی در رشت

شما می‌توانید با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آلمانی در کنار اساتید مجرب سپانو، به این زبان مسلط شوید. زیرا در این دوره ها در کنار آموزش نکات مهم آزمون، نمونه سوالات سطح b1 آزمون با شما تمرین خواهد شد. در این صورت در روز امتحان با آمادگی وارد جلسه خواهید شد و با سوالات در کمال آرامش رو به رو می‌شوید.

ثبت نام در آزمون ecl آلمانی

لازم است بدانید که آزمون ecl برای اولین بار در ایران و رشت توسط موسسه آلمانی سپانو برگزار می‌شود. برگزاری ecl در رشت، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون سفر به کشور های برگزار کننده این آزمون، به راحتی و در ایران، در این امتحان بین المللی ثبت نام و شرکت کنید و در صورت دریافت نمره خوب، مدرک بگیرید. لازم است بدانید که شرکت کنندگان قبلی در آزمون ecl از برگزاری این آزمون رضایت کامل داشته اند و در نظرسنجی نمرات بالایی را به آن اختصاص داده اند. برای اطلاع از موضوع مطلب «رضایتمندی از آزمون ecl» را بخوانید.

برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی ، کلاس های آمادگی آزمون و همچنین ثبت نام در آزمون به مرکز آموزشگاه بیایید یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما همچنین می‌توانید به ما در واتس اپ موسسه سپانو پیام دهید و سوالات خود را به صورت تایپ شده از ما بپرسید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید