تدریس زبان در بهترین آموزشگاه رشت

 
تدریس زبان در بهترین آموزشگاه رشت
اگر تصمیم به آموزش زبان آلمانی و سایر زبان ها مانند انگلیسی، فرانسوی، روسی، ترکی استانبولی، اسپانیایی، چینی یا کره ای و دیگر زبان های خارجه گرفته اید، بهتر است به کانون برتر زبان رشت یعنی سپانو مراجعه کنید.

یادگرفتن زبان های خارجه

حتما تا به حال با خودتان فکر کرده اید که مهاجرت کنید یا به خارج از ایران سفر کنید. تصمیم درستی گرفته اید اما لازمه انجام دادنش، این است که زبان دیگری بیاموزید. یکی از زبان هایی که در همه حال به کارتان خواهد آمد، زبان انگلیسی است. دانستن این زبان از آن جهت که زبانی بین المللی است، به شما در برقراری ارتباط با مردم کشور های دیگر کمک زیادی خواهد کرد. اما مشکل اینجاست که مردم بعضی از کشور ها، انگلیسی نمی‌دانند. در چنین وضعیتی چاره چیست؟؟؟

چرا باید زبان بیاموزیم؟؟؟

شاید برایتان جالب به نظر برسد اما مردم بعضی از کشور ها آنچنان که ما به زبان انگلیسی عادت کرده ایم و به آن صحبت می‌کنیم، نیستند. و این زبان را تنها در حد بسیار ابتدایی متوجه می‌شوند. برای مثال در کشور روسیه، تنها عده ای کمی زبان انگلیسی را متوجه می‌شوند و حتی بعضی از آن ها اصلا به این زبان آشنایی ندارند. به همین خاطر برای مهاجرت و یا حتی سفر به روسیه و دیدن مناطق شکفت آور روسیه لازم است تا در دوره های آموزش روسی شرکت کرده و خود را برای سفر آماده کنید.

آموزش زبان روسی در رشت

بهترین روش برای یادگرفتن زبان روسی و یا سایر زبان ها این است که آن را در موسسه ای بیاموزید تا بتوانید با کمک اساتید آن زبان و منابع معتبر آموزش را شروع کنید. موسسه سپانو با تجربه بیشتر از 10 سال در آموزش انواع زبان های خارجه نظیر روسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و سایر زبان ها به شما در آموزش کمک زیادی خواهد کرد. بنابراین اگر تصمیم به آموزش هر زبانی گرفتید، سپانو در انتظار شماست.

روسی در رشت

تدریس زبان ترکی استانبولی

دوره های آموزش ترکی استانبولی در سپانو هم به صورت ترمیک و هم به صورت خصوصی برای شما وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید این دوره ها را به سه صورت آنلاین، حضوری و همچنین هیبرید طی کنید. قبل از ثبت نام در سپانو لازم است بدانید که قرار است در کلاس های بهترین موسسه زبان ترکی استانبولی، فرانسوی و سایر زبان ها در رشت مراجعه می‌کنید.

آموزش فرانسوی در رشت

قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی لازم است تا در مورد تجربه زبان آموزان گذشته آنجا اطلاعاتی به دست آورید. سپس با اطمینان کامل خود را برای یادگرفتن زبان آماده کنید. قبل از ثبت نام در آموزشگاه سپانو نیز لازم است بدانید که بسیاری از زبان آموزان فرانسوی این آموزشگاه در حال حاضر به کشور فرانسه مهاجرت کرده اند و توانسته اند نمرات خوبی درآزمون های بین المللی فرانسوی مانند delf به دست آورند.

علت موفقیت زبان آموزان سپانو در زبان فرانسوی این است که آن ها این زبان زیبا را توسط اساتید مجرب و مسلط به فرانسوی آموزش دیده اند. مدرسین سپانو از بهترین اساتید فرانسوی رشت هستند. بنابراین اگر برایتان مهم است که این زبان را توسط چه کسی و با چه روشی آموزش ببینید، به سپانو اعتماد کنید.

کلاس های آموزش زبان آلمانی در رشت

بهترین موسسه زبان آلمانی رشت، سپانو

اگر قصد یادگرفتن زبان آلمانی را دارید، بدون شک به آموزشگاه سپانو مراجعه کنید. این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزشی با بهترین اساتید آلمانی این زبان را به شما با کیفیت عالی می‌آموزد. علاوه بر این اگر بعد از آموزش قصد شرکت در هر کدام از آزمون های بین المللی آلمانی را داشته باشید، برایتان دوره های آمادگی آزمون برگزار کرده و شما را برای دریافت نمره عالی و کسب مدرک آماد می‌کند.

لازم است بدانید که سپانو برای اولین بار در ایران، آزمون بین المللی ecl را در رشت برگزار می‎‌کند. بنابراین برای دریافت مدرک این آزمون نیز می‌توانید به سپانو مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امتحان بین المللی ecl آلمانی یا دوره های آموزشی سپانو با شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

کلاس های آموزش زبان انگلیسی در رشت

دوره های آموزش زبان انگلیسی در سپانو به سه صورت ترمیک، فشرده و خصوصی برگزار می‌شود. علاوه بر این، کلاس های سپانو با توجه به نظر و شرایط شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد و همچنین این دوره های آموزش زبان انگلیسی برای تمامی گروه های سنی شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برایتان قابل اجرا خواهد بود.

از آنجا که موسسه زبان سپانو، نماینده خانه آیلتس آفرینش تهران است، به برگزاری دوره های تخصصی آیلتس می‌پردازد. علاوه بر این زبان آموزان پس از اتمام دوره ها، می‌توانند در آزمون آمادگی آیلتس ماک شرکت کرده و خود را برای آزمون اصلی آزمایش کنند.

برای ثبت نام در تمامی دوره ها و کلاس های سپانو، و همچنین آموزش زبان های مختلف به مرکز آموزشگاه زبان سپانو مراجعه کنید. شما می‌توانید سوالات خود را از ما در واتس اپ بپرسید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید