آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس در رشت

 
آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس در رشت
برای شرکت در آزمون ماک، آزمون آزمایشی آیلتس در رشت به سپانو مراجعه کنید. سپانو در رشت شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی می کند.

برگزاری آزمون ماک در رشت

اگه قصد مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان رو داری، حتما میدونی که از مهم ترین مدارکی که باید داشته باشی، مدرک آیلتس هستش. برای دریافت این مدرک هم باید نمره خوبی در آزمون آیلتس بگیری تا بتونی مدرکت رو به دانشگاه یا موسسات کاری و تحصیلی ارائه بدی. چون همونطوری که میدونی تمامی موسسات نمره پایین رو در آزمون قبول نمیکنن. اما سوال اصلی اینجاست که برای دریافت نمره خوب در آزمون آیلتس باید چی کار کنی؟

موفقیت در آزمون آیلتس

موفقیت در این آزمون، یعنی گرفتن نمره عالی  بالا در آزمون. چون در آزمون آیلتس چیزی به اسم «رد شدن» وجود نداره. در واقع نمره پایین تر از حد معمول، رد شدن در آزمون محسوب میشه. برای موفقیت در آزمون اصلی آیلتس باید بر روی مطالب آزمون تسلط کافی داشته باشی و تا بتونی به راحتی به سوالات جواب بدی.

تسلط به مطالب زبان انگلیسی

برای این کار آسون ترین و سریع ترین روش، شرکت در کلاس های زبان هستش. برای این کار بهت آموزشگاه سپانو رو معرفی میکنم. چون تو بعد از شرکت کردن در دوره ها و کلاس های آموزشگاه سپانو در رشت، میتونی با خیال راحت به آموزش بپردازی و با تمرین و تکرار روز به روز خودت رو به سطوح بالاتر برسونی. برای موفق شدن در آزمون آیلتس باید در دوره های آمادگی ایلتس در سپانو شرکت کنی تا خیالت از نمره خوب در آزمون راحت باشه.

تعیین سطح آیلتس در سپانو

قبل از هر چیز باید در تعیین سطح دقیق سپانو شرکت کنی. چون قبل از شرکت در دوره های آمادگی آزمون آیلتس، باید سطح زبانت مشخص بشه تا بتونی وارد دوره ها بشی. این دوره ها در سپانو به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشه تا افراد بدون هیچ مشکلی بتونن در این تعیین سطح ها شرکت کنن. البته دقت کنید که در تعیین سطح حضوری هر چهار مهارت سنجیده میشه اما در تعیین سطح به صورت تلفنی فقط می تونی مهارت گفتاری خودت رو به نمایش بذاری.

آمادگی آیلتس

کلاس های آمادگی آیلتس در سپانو

بعد از اینکه مراحل ابتدایی آموزش رو در سپانو گذروندی، باید در کلاس های آمادگی آیلتس سپانو شرکت کنی. چون باید برای آزمون آیلتس آماده بشی و مطالب هم مربوط به آزمون رو به صورت تخصصی یاد بگیری. سپانو این دوره ها رو به صورت حضوری، آنلاین و خصوصی برگزار میکنه. به خاطر همین تو میتونی با توجه به شرایط خودت به راحتی در هر نوع از این دوره ها شرکت کنی، آموزش ببینی و عقب نمونی.

شرکت در آزمون ماک

بسیاری از افراد علت شکست خوردن خودشون رو در آزمون آیلتس، آشنا نبودن با نحوه آزمون می دونن. چاره این کار شرکت در آزمون های آزمایشی و مشابه آیلتس هستش. آزمون ماک، آزمونی آزمایشی و شبیه سازی شده است که شباهت زیادی به آیلتس اصلی داره. در آزمون ماک، هر چهار مهارت آیلتس به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیره تا نزدیک ترین نتیجه را در مقایسه با آزمون آیلتس اصلی به تو و بقیه افراد شرکت کننده ارائه کنه. به همین دلیل تو فقط با چند دفعه شرکت در این آزمون می تونی کاملا خودت رو برای آزمون اصلی آیلتس مهیا کنی و با خیال راحت در جلسه آزمون حاضر بشی.

ثبت نام در سپانو

سپانو انواع زبان های خارجه مثل روسی ، ترکی استانبولی، فرانسوی و خیلی از زبان های دیگر را هم به افراد علاقه مند آموزش میده. علاوه بر این سپانو نماینده رسمی خانه آیلتس آفرینش تهران هستش. پس میتونه تو رو تا رسیدن به نمره عالی در آزمون آیلتس همراهی کنه. خوبه که بدونی اکثر افرادی که در آموزشگاه سپانو زبان یادگرفته ان، الان در کشور های دیگه در حال تحصیل، کار و زندگی هستن یا در آموزشگاه های دیگه در کشور خودمون تدریس انواع زبان ها رو انجام میدن. پس تو هم به سپانو بیا و آموزش هر زبانی رو که دوست داری شروع کن.

برای ثبت نام درکلاس ها، تعیین سطح یا آزمون ماک آموزشگاه سپانو می تونی وارد سایت سپانو بشی یا به موسسه سپانو مراجعه کنی. اما اگه قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها داری، با ما به شماره های زیر تماس بگیر.

 33330595_013

32330596-7_013

و میتونی این شماره رو در تلفن همراه خودت ذخیره کنی و به واتس اپ سپانو پیام بدی. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کن.

فراموش نکن که  اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنی تا از اخبار ما مطلع بشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشو. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید