سوالاتی در مورد آزمون ecl _ برگزار شدن آزمون آلمانی در رشت

 
سوالاتی در مورد آزمون ecl _ برگزار شدن آزمون آلمانی در رشت
برای افتن پاسخ سوالات متداول درمورد آزمون زبان آلمانی ecl، این مطلب را بخوانید. برای موفقیت در آزمون ecl به معتبر ترین مرکز برگزاری آزمون ecl و دوره های زبان آلمانی، سپانو مراجعه کنید.

مهاجرت به آلمان و کشور های آلمانی زبان

 اگر به فکر مهاجرت به آلمان یا کشورهای آلمانی زبان هستید، باید بدانید که شرکت در آزمون و دریافت مدرک زبان آلمانی برای شما لازم است. در غیر این صورت به نتیجه نهایی خود نمی رسید. چون تمامی دانشگاه ها و موسسات برای ادامه تحصیل و کار در آلمان و کشور های آلمانی زبان، برای پذیرش شما به چنین مدرکی احتیاج دارند. اما خوب است بدانید، اینکه در چه آزمونی شرکت می کنید، چندان اهمیتی ندارد اما در آن آزمون باید نمره خوبی دریافت کنید تا مدرک خود را دریافت کنید. 

آزمون معتبر ecl

این آزمون از اهمیت زیادی در کل دنیا برخوردار است. زیرا نهاد های بین المللی معتبر در حوزه زبان آلمانی مانند Goethe، Telc، ÖSD این آزمون را تایید کرده اند. همچنین این آزمون در انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا ( ALTE ) نیز معتبر و مورد تایید است. آزمون ECL بخش های مختلفی را شامل می شود که می تواند به صورت دقیق سطح زبان آلمانی هر فرد را در هر مهارت مورد بررسی قرار دهد.

مهاجرت به آلمان از رشت

سوالات متداول در مورد آزمون ecl

وقتی افراد به تازگی با موارد  جدیدی آشنا می شوند، در آن مورد سوالاتی برایشان پیش می آید. سوالاتی که ممکن است در بین افراد زیادی مشترک باشد و همه به دنبال کسب جواب درست آن باشند. پس اگر مایل هستید که ابهامات خود را در مورد آزمون ecl رفع کنید، و سپس در این آزمون شرکت کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

سن قانونی برای شرکت در آزمون ecl

  از چه سنی می توانم در امتحان شرکت کنم? طبق مقررات اعتباربخشی مجارستان، افراد 14 ساله در سال درخواست می توانند برای آزمون زبان ECL ثبت نام کنند.

سطوح مختلف ecl زبان آلمانی

 در چه سطوحی می توانم در آزمون زبان ECL شرکت کنم؟ آزمون ای سی ال یک آزمون مهارت است که مطابق با سطوح چارچوب مشترک اروپایی است. آزمون ecl زبان آلمانی در چار سطح a2، b1 ، b2، C1 برگزار می شود.

تاریخ برگزاری آزمون

آیا تاریخ امتحان شفاهی و مهارت های کتبی یکسان ارزیابی می شود؟ در برخی از محل‌های امتحان، تاریخ امتحان شفاهی و مهارت‌های ارزیابی شده در نوشتار (درک خواندن و شنیدن و ارتباط نوشتاری) ممکن است متفاوت باشد.

شرکت در آزمون ecl

 چگونه می توانم برای آزمون اقدام کنم؟ برای شرکت در آزمون باید ابتدا ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام خود را برای روز آزمون آماده کنید و منتظر بماند. هزینه آزمون خود را میتوانید در زمان ثبت نام واریز کنید. اگر قصد ثبت نام در آزمن را دارید، میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و ثبت نام خود را نهایی کنید. 09120079048

اما به شما توصیه میکنم که ابتدا، این مطلب را تا انتها بخوانید و سپس با اطمینان کامل در این آزمون مهم شرکت کنید.

مهلت ثبت نام آزمون آلمانی

 اگر مهلت درخواست را از دست دادم، آیا امکان ثبت نام دیرهنگام وجود دارد؟ پس از پرداخت جریمه دیرکرد امکان پذیر است. در مورد ثبت نام دیرهنگام داوطلبان باید با سایت آزمونی که می خواهند در آزمون شرکت کنند، تماس بگیرند.

آموزش زبان آلمانی در رشت

مراحل شرکت در ecl زبان آلمانی

بخش‌های کتبی آزمون (درک مطلب، ارتباط نوشتاری و درک شنیداری) در روزی که مرکز آزمون تعیین کرده است، در یک زمان واحد در تمامی محل‌های امتحانی شروع می‌شود. برای امتحانات پیچیده، امتحان با قسمت های کتبی (خواندن درک مطلب و ارتباط نوشتاری) شروع می شود و پس از استراحت، درک مطلب شنیداری اجرا می شود. آزمون شفاهی ممکن است ظرف مدت دو هفته پس از بخش های کتبی هر دوره امتحانی برگزار شود. آزمون شفاهی بر اساس برنامه زمانی تعیین شده توسط سایت آزمون برگزار می شود.

تعیین جفت در آزمون شفاهی ecl

برای شرکت در بخش آزمون شفاهی، شما میتوانید یک شریک برای خودتان انتخاب کنید با آن این مرحله از آزمون را پشت سر بگذارید. اگر در قسمت شریک انتخابی، نام شریکی را ننویسید، به صورت رندوم یک شریک برای گذراندن آزمون شفاهی برای شما در نظر گرفته میشود.

اعلام نتایج آزمون

 چه زمانی می توانم در مورد نتایج اطلاعات کسب کنم؟ مرکز آزمون حداکثر 30 روز از تاریخ برگزاری آزمون کتبی نتایج آزمون را در سایت خودwww.ecl.hu) ) اعلام می کند. همچنین از طریق ایمیل به نامزدها اطلاع داده می شود که نتایج آنها در صفحه آنلاین نامزدشان در دسترس است. در صورت درخواست کتبی داوطلب از مرکز آزمون، می تواند در بازه زمانی مقرر در آیین نامه از طریق پست نیز اطلاعات نتایج را دریافت کند.

دریافت گواهینامه آزمون ecl

 چگونه می توانم گواهینامه خود را دریافت کنم؟ مرکز آزمون گواهینامه های آزمون زبان را به سایت های آزمون ارسال می کند. اخذ گواهینامه ها در سایت های مختلف آزمون ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، داوطلبان باید با سایت امتحانی که در آن امتحان داده‌اند تماس بگیرند.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از این آزمون به دست آورید و پاسخ سوالات بیشتری را بدانید، با کلیک بر روی مطلب «سوالات متداول در مورد آزمون ECL»، مطلب مورد نظر را بخوانید.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

موفقیت در آزمون های زبان آلمانی

موفق شدن در آزمون های بین المللی راه حل میانبری ندارد. و شما تنها کاری که باید برای قبولی در آزمون ECL زبان آلمانی انجام دهید، تلاش و تمرین است تا کاملا به این زبان مسلط شوید. البته باید این را بدانید که تمرین شما به تنهایی کار ساز نیست. ولی شرکت کردن در کلاس های زبان آلمانی و همچنین کلاس های آمادگی آزمون میتواند کمک بسیار زیادی به شما کند. حال نکته مهم این است که در چه کلاس هایی باید شرکت کنید؟

شرکت در کلاس های آلمانی سپانو در رشت

اگر هدف خود را گرفتن نمره بالا و خوبی تعیین کرده اید، شرکت در کلاس هایی برای شما مناسب است که بتواند باعث تقویت همه مهارت های زبان آلمانی شما به صورت همزمان شود. برای شرکت در چنین کلاس هایی به شما سپانو را معرفی میکنیم. شما در سپانو میتوانید با توجه به شرایط خود در کلاس های فشرده یا ترمیک زبان آلمانی شرکت کنید. همچنین در سپانو میتوانید انواع زبان های دلخواه خود را یاد بگیرید و از آموزش زبان لذت ببرید. برای ثبت نام کافی است به سپانو مراجعه کنید. اما قبل از ثبت نام اگر سوالی درمورد کلاس ها دارید میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

33330595_013

32330596-7_013

شما میتونید این شماره رو در تلفن همراه خودتون ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما، وارد سایت سپانو بشوید.

لوگوی سپانو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید