مراکز معتبر آزمون زبان آلمانی ecl

 
مراکز معتبر آزمون زبان آلمانی ecl
برای شرکت در آزمون ecl به تنها نماینده مرکز برگزاری آزمون ecl در ایران و شهر رشت یعنی سپانو مراجعه کنید. سپانو بهترین موسسه زبان آلمانی در شهر رشت و استان گیلان است.

همه چیز درمورد آزمونecl

آزمون ECL، آزمونی بین المللی است که در کشور های مختلف و به زبان های متفاوتی برگزار می گردد. ECL به معنی کنسرسیوم اروپایی برای گواهی دستیابی به زبان های مدرن می باشد. سیستم امتحان زبان ECL تست های تک زبانه را ارائه می دهد. این آزمون برای آزمایش مهارت های شفاهی و نوشتاری داوطلبان در موقعیت های مختلف روزمره و همچنین در موقعیت های حرفه ای، مرتبط با کار و یا شرایط دانشگاهی طراحی شده است. به همین خاطر در این آزمون ها انواع مهارت ها اعم از مهارت خوانداری، ارتباط شفاهی، درک شنیداری، ارتباط نوشتاری و درک مطلب آزمایش می شود.

آزمون آلمانی ecl در گیلان

شرکت در آزمون های زبان آلمانی

اگر قصد مهاجرت به آلمان و یا دیگر کشورهای آلمانی زبان را دارید، شرط اول این است که مدرک زبان آلمانی داشته باشید. این مدرک برای ارائه به دانشگاه ها و موسسات تحصیلی و کاری لازم و ضروری است. بری دریافت مدرک زبان آلمانی نیز راهی جز موفقیت در آزمون های زبان آلمانی نیست. این بدان معناست که اگر به هدف مهاجرت فکر می کنید، قبل از هر چیز باید به تقویت مهارت های زبان آلمانی بپردازید. بعد از آن در یکی از آزمون های گوته، DSH، TestDaF، آزمون تلک یا ECL و یا آزمون های دیگر زبان آلمانی شرکت کنید.

مهلت اعتبار آزمون ای سی ال

بیشترین نگرانی افراد در مورد مدت اعتبار آزمون هاست. اما اگر قصد شرکت در هر کدام از آزمون  ECL را دارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. چون مدت اعتبار مدرک این آزمون ، مادام العمر است. یعنی شما بعد از دریافت مدرک می توانید تا هر زمانی این مدرک را به دانشگاه ها یا موسسات کاری و تحصیلی، ارائه کنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا مراکز تحصیلی و کاری بعد از گذشت چند سال این مدرک را نمی پذیرند. پس بهتر است بعد از دریافت آن، هر چه سریع تر نسبت به ارائه آن اقدام کنید.

مراکز معتبر آزمون ecl در رشت

یکی از مهم ترین مراکز معتبر آزمون زبان آلمانی ecl در ایران و در شهر رشت است. سپانو تنها نماینده رسمی برگزاری آزمون ecl زبان آلمانی در رشت و حتی ایران است. از آنجا که سپانو تخصص ویژه ای در آموزش زبان آلمانی به افراد علاقه مند به این زبان دارد، توانسته است با برگزاری این آزمون ها به زبان آموزان آلمانی کمک زیادی کند.

بهترین موسسه زبان آلمانی گیلان، سپانو

سپانو بیش تر از 10 سال در زمینه آموزش زبان آلمانی تجربه دارد. این یعنی در این سال ها انواع اساتید زبان آلمانی، منابع آموزشی، دوره های مناسب هر زبان آموز و... را به خوبی سنجیده و در آخر بهترین مورد ها را از هر کدام انتخاب کرده است. پس شما بعد از ثبت نام در یکی از دوره های زبان آلمانی در سپانو به راحتی موتوانید موفقیت خود را تضمین کنید به شرط آنکه تلاش خود را در کنار آموزش در کنار اساتید سپانو روز به رو افزایش دهید.

آموزش زبان آلمانی در رشت

موفقیت زبان آموزان آلمانی سپانو در آزمون ها

 بسیاری از زبان آموزان زبان آلمانی طی چند سال اخیر، حالا به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کرده اند و در آن ساکن هستند. همچنین تعداد زیادی از  زبان آموزان آلمانی چند مدت پیش، در حال حاضر در آموزشگاه های دیگری در حال تدریس زبان هستند. این موارد تنها چند مورد از ویژگی های آموزشگاه سپانو است که شما را مطمئن میکند که باید زبان آلمانی را در سپانو بیاموزید.

ثبت نام در آزمون ecl و دوره های سپانو

برای ثبت نام در هر یک از دوره های سپانو باید به سایت مراجعه کنید یا به صورت حضوری به این آموزشگاه بیایید. اما نکته اینجاست که باید دوره مناسب زبان آلمانی را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید و در آن شرکت کرده و به آموزش زبان آلمانی بپردازید. پس اگر قبل از ثبت نام سوالی درمورد کلاس ها و دوره ها دارید، با ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

 33330595_013

32330596-7_013

شما می توانید این شماره را در تلفن همراه خود ذخیره کنید و به واتس اپ سپانو پیام بدید. 09215231719 و یا با یه کلیک، با ما مسقیما در واتس اپ صحبت کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام، توییتر و فیسبوک سپانو را هم دنبال کنید تا از اخبار ما مطلع بشید. 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید